جاباما
۶۳۴۱۹۲
۵۰۰۶
۵۰۰۶
پ

برگزاری دادگاه تجدیدنظر «مرتضوی» درباره کهریزک

دومین جلسه رسیدگی به بخشی از پرونده سعید مرتضوی مربوط به حادثه کهریزک، دقایقی پیش در شعبه ۲۲ دادگاه تجدیدنظر استان تهران آغاز شد.

خبرگزاری ایسنا: دومین جلسه رسیدگی به بخشی از پرونده سعید مرتضوی مربوط به حادثه کهریزک، دقایقی پیش در شعبه ۲۲ دادگاه تجدیدنظر استان تهران آغاز شد.

طاهری وکیل‌مدافع اولیای‌دم روح الامینی ۲۵ شهریور ماه از برگزاری جلسه رسیدگی به پرونده سعید مرتضوی در تاریخ ۱۸ مهر ماه در شعبه ۲۲ دادگاه تجدیدنظر استان تهران خبر داد و گفت: دادگاه برای رسیدگی به پرونده شکایت عبدالحسین روح‌الامینی پدر یکی از قربانیان حادثه کهریزک، وقت جدید تعیین کرده که ۱۸ مهر ماه زمان رسیدگی به اتهام این فرد در رابطه با پرونده کهریزک است و جلسه مذکور در ادامه جلسات برگزار شده قبلی است.

اولیای‌دم روح‌الامینی ۱۸ مهر ماه پس از خروج از شعبه ۲۲ دادگاه تجدیدنظر استان تهران گفته بود: طبق دعوت در وقت مقرر همراه وکلا در دادگاه حاضر بودیم و به علت اینکه تجدیدنظر خوانده - سعید مرتضوی - حضور نداشتند و به جهت بیماری گواهی پزشکی ارائه داده بودند، دادگاه برای نزدیک‌ترین فرصت در ماه آینده تجدید شد.

روح الامینی گفته بود که این پرونده توسط قضات متعددی در مراحل مختلف مورد رسیدگی قرار گرفته است.

طاهری وکیل مدافع اولیای دم روح‌الامینی نیز پس از خروج از دادگاه در تاریخ ۱۸ مهر ماه گفت: آقای سعید مرتضوی در این پرونده وکیلی نداشتند، ولی در پرونده تامین اجتماعی وکیل ایشان آقای جعفری بوده و گواهی پزشکی ارائه داده‌اند.

وی افزود: در این پرونده از ابتدا خود آقای مرتضوی دفاع کرد. تاریخ رسیدگی بعدی نیز سی‌ام آبان ماه اعلام شد. با توجه به اینکه پس از گذشت بیش از ۸ سال رسیدگی به پرونده ادامه دارد این پرونده به جلد ۳۲ رسیده است و ۱۵ هزار صفحه دارد. ان‌شاءالله با توجه به سرعت خوبی که قوه قضائیه در سال‌های ابتدایی در دادگاه انتظامی قضات داشته، در بخش انتهایی هم به جمع‌بندی برسد.

بر اساس این گزارش، میرمجید طاهری هشتم شهریور ماه سال ۹۵ به ایسنا گفته بود که سعید مرتضوی دو پرونده دارد که یکی مربوط به تامین اجتماعی و دیگری در مورد حادثه کهریزک است. از آنجا که سعید مرتضوی در پرونده کهریزک که با شکایت اولیای‌دم روح الامینی تشکیل شده بود، تبرئه شد، با اعتراض ما این پرونده به شعبه ۳۸ دیوان عالی کشور ارجاع شد.

وی با بیان اینکه از آنجا که حکم صادره از سوی دادگاه کیفری یک استان تهران بوده، مرجع تجدیدنظرخواهی دیوان عالی کشور است، گفت: دیوان عالی هم این پرونده را برای رسیدگی مجدد به شعبه ۲۲ دادگاه تجدیدنظر استان تهران ارجاع داده است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 8/8 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج