جاباما
۶۳۴۱۹۵
۵۰۰۲
۵۰۰۲
پ

حاکم شدن امنیت ۱۰۰ درصدی در مناطق زلزله زده

جانشین فرمانده یگان‌ های ویژه ناجا گفت: با حضور مقتدرانه این یگان در شهرهای حادثه دیده، امنیت به صورت صددرصدی در استان کرمانشاه، شهرستان ها و روستاهای اطراف حاکم است.

خبرگزاری ایسنا: جانشین فرمانده یگان‌ های ویژه ناجا گفت: با حضور مقتدرانه این یگان در شهرهای حادثه دیده، امنیت به صورت صددرصدی در استان کرمانشاه، شهرستان ها و روستاهای اطراف حاکم است.

سردار حبیب اله جان نثاری ، اظهار کرد: با توجه به گستردگی حادثه در استان کرمانشاه، استقرار کامل نیروها در شهرهای حادثه دیده، روستاها، معابر و اردوگاه های ایجاد شده صورت گرفته است و بحمدالله با تلاش شبانه روزی نیروهای کارآمد این یگان، امنیت ۱۰۰ درصدی در مناطق زلزله زده حاکم است.

وی خاطرنشان کرد: گشت های خودرویی، موتوری و پیاده در تمامی مسیرها و اماکن حساس استقرار دارند و از بروز هرگونه تعرض و سوء استفاده توسط معاندان جلوگیری می کنند، نیروهای یگان ویژه با انگیزه بالا بصورت ۲۴ ساعته در حال فعالیت هستند.

وی تاکید کرد: با توجه به حجم بالای مأموریت، بخشی از نیروها وظیفه بازگشایی معابر و کنترل ترافیک شهری را بر عهده گرفته اند که در این خصوص نیز خودروها به سهولت تردد می کنند و ترافیک روانی را در سطح شهر و معابر شاهد هستیم.

جانشین فرمانده یگان‌های ویژه ناجا گفت: با برنامه ریزی و مدیریت مجاهدانه فرماندهان و مسئولان مستقر در منطقه، همچنان ارائه خدمات، رساندن اقلام و کمک های مردمی در حال انجام است که به حول و قوه الهی و با توجه به تمهیداتی که اندیشیده شده است، یگان ویژه تا آخرین لحظات پای کار بوده و به مأموریت خود ادامه خواهد داد.

وی ابراز امیدواری کرد: آنچه که در این مأموریت مورد توجه همگان قرار گرفته، همراهی مردم و مسئولان با پلیس است که علی رغم به وجودآمدن چنین حادثه تلخی، در تعامل و مشارکت بین یکدیگر هیچ گونه خللی ایجاد نشده است که این همراهی مورد انتظار ما بود و طبیعتاً مردم و مسئولان نیز انتظاراتی را از پلیس مردمی دارند که سعی کردیم با تمام تلاش خود آنها را فراهم کنیم.

براساس گزارش سایت پلیس، وی یادآور شد: ملت ایران با تکیه بر دین، آیین و مذهب خود همچون سال های گذشته در حوادث و بلایای طبیعی، دست به اقدام های خودجوش و خداپسندانه زده اند و کمک های مردمی خود را در اسرع وقت برای مردم نیازمند ارسال کردند که قطعاً مورد تقدیر مسئولان قرار گرفته و در پیشگاه خداوند متعال نیز پاداش اخروی را خواهند داشت.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 8/8 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج