۶۳۴۳۶۱
۱۱ نظر
۵۰۰۲
۱۱ نظر
۵۰۰۲
پ

هیس یعنی چی آقای بیرانوند؟

دروازه بان پرحاشیه پرسپولیس بار دیگر با یک رفتار عجیب، حواشی اطراف این تیم را افزایش داد.

خبرورزشی: در روزی که پرسپولیسی ها از تساوی مقابل پدیده مشهد عصبانی بودند، رفتارهای علیرضا بیرانوند نیز بر عصبانیت آنها افزود. بیرانوند که طاقت چند دقیقه شعار شنیدن علیه خود از سوی هوادارانی که همیشه او را حمایت کردند، نداشت، انگشت اشاره خود را روی بینی اش گذاشت و به سمت سکوها نشانه گرفت و همه را به سکوت دعوت کرد.

این علامت را بیشتر در بیمارستان ها دیده بودیم. در راهروهای بیمارستان، با این عکس و علامت، دیگران را به سکوت دعوت می کنند اما نشان دادن این علامت در ورزشگاه توسط بیرانوند به معنای ساکت کردن هواداران است چون ورزشگاه طبیعتا جایی است برای سر و صدای سکوها نه ساکت کردن آن. اما بیرانوند با کار چه منظوری داشت؟

او چرا باید به هواداران تیمش، علامت سکوت را نشان بدهد؟ آن زمانی که مصاحبه کرد و گفت در نیم فصل به باشگاه تراکتورسازی می رود تا خدمت سربازیش را پشت سر بگذارد و از این به بعد بیشتر باید به خودش فکر کند تا پرسپولیس، باید فکر این روزها را می کرد. بیرانوند به صورت رسمی اعلام کرد می خواهد از پرسپولیس برود آن هم نه برای یک دوره کوتاه بلکه به سربازی می رود تا کارت پایان خدمتش را بگیرد و سپس برای همیشه از ایران برود تا لژیونر شود. این یعنی آقای هوادار! من به زودی از پرسپولیس جدا خواهم شد. همین اتفاق زمینه ساز آن شد تا هواداران پرسپولیس هم به خیال اینکه بیرانوند از تیم جدا می شود، غیرت و تعصب احمدرضا عابدزاده را در قالب شعارهایی برای این بازیکن یادآوری کنند.

بازیکنی که به لطف بازی در پرسپولیس، نامش در تمام دنیا پیچیده و به خاطر درخشش در این باشگاه، حالا به گلر شماره یک تیم ملی بدل شده، آیا می تواند برای باشگاه پرسپولیس و چند ده میلیون طرفدار آن تعیین تکلیف کند که امروز در باشگاه هستم و فردا از این باشگاه می روم؟ حالا این هم ایرادی ندارد که بازیکنی برای آینده اش نقشه کشیده اما چرا این بازیکن از واکنش هواداران ناراحت می شود؟ ناراحتی اش را هم فراموش کنید، آیا بیرانوند با این شرایط، حق داشت به هواداران پرسپولیس توهین کرده و با قرارداد دادن انگشت اشاره روی بینی خود، به آنها بگوید: «ساکت باشید»؟

شما فقط یکبار که تلویزیون نشان داد، متوجه شدید که بیرانوند به سمت سکوها علامت سکوت را نشان داده اما او در طول بازی، بارها این کار را انجام داد. بارها و بارها به طرفداران پرسپولیس گفت: «هیس» تا آنها را عصبانی کند. حالا خودش هم باید بیاید و بگوید چرا هواداران پرسپولیس باید سکوت کنند و هیچ واکنشی به مصاحبه های عجیب این بازیکن نشان ندهند؟
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      مرغ بگیر بی جنبه

    • میلاد

      با فحش دادن چیزی درست نمیشه بهتره ولش کنن بره ببینیم کدوم تیم اروپایی این عالیجنابو برمیداره

    • بدون نام

      بیرانوند بی غیرت

    • بدون نام

      از آدم بی فرهنگ توقع بیشتر از این نباید داشت

    • علی

      با هدف اینکارو میکنه که بزارن بره ولی باید نیمکت نشین بشه

      پاسخ ها

      • میلاد خسرو زاده

        خیلی تونله ولش کنین بره گمشه

    • بدون نام

      این رابایدنیمکت نشین کردن بذارن بره

    • بدون نام

      بشین روی نیمکت آدم میشی.

      پاسخ ها

      • بدون نام

        باید ذخیره بشه یک فصل کامل

    • بدون نام

      ای سگ ولگرد

      ای سگ ولگرد

    • رضا

      ای بابا چتونه گیر دادین به این بنده خدا 20هزار نفر علیه شعار میده توقع دارید جوان خام خدمت نرفته سکوت کنه گناه داره مگه عملکرد بدی جلو پدیده داشت اگر تو گل نبود خو بازی رو دو بر صفر باخته بودیم بابا یکم هم از حاشیه سازی دور باشین بزارین تیم نتیجه بگیره چرا مهاجمها که هیچ کاری نکردن نتونستن گل بزنن کسی علی دایی و فرشاد پیوس را صدا نکرد ول کنید جون مادرتون خدا وکیلی قهرمانی فصل پیش رو مدیون همین دروازه بانی هستیم که همتون بهش میگین بره گم شه

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج