۶۳۴۴۱۵
۷ نظر
۵۰۰۳
۷ نظر
۵۰۰۳
پ

بازگشت شمسایی به تیم ملی برای حفظ رکورد

اسطوره فوتسال ایران به تیم ملی برمی گردد تا بتواند رکورد بهترین گلزن جهان را حفظ کند.

ورزش سه: وحید شمسایی کاپیتان سابق تیم ملی فوتسال ایران که مدتی است از این تیم دور شده، قرار است دوباره به تیم ملی دعوت شود.

شمسایی که عنوان برترین گلزن فوتسال ملی جهان را در اختیار دارد، این عنوان را در خطر می بیند. با توجه به اینکه فالکائو ستاره برزیلی فوتسال به تیم ملی کشورش برگشته تا در دو بازی با کاستاریکا به میدان برود و بتواند رکورد وحید شمسایی از آن خود کند، فدراسیون تصمیم گرفته با بازگرداندن شمسایی مانع از این امر شود.

در این راستا شب گذشته مهدی تاج رییس فدراسیون فوتبال با وحید شمسایی تماس گرفت و به او اعلام کرد در بازی های تدارکاتی تیم ملی فوتسال دعوت خواهد شد تا بتواند رکورد خود را حفظ کند.

شمسایی در این باره عنوان کرد: «واقعاً از تاج تشکر می‌کنم. وقتی یک نفر بزرگی می‌کند، باید از او سپاسگزار باشیم. بازگشت فالکائو به تیم ملی و فشارهایی که مردم به من بابت حفظ رکورد می آورند، واقعا اذیتم می کند. در این داستان شخص شمسایی مهم نیست، مهم میهن‌دوستی است. به رئیس فدراسیون هم گفتم تیم ملی راه خود را انتخاب کرده و من هم گل‌هایم را در گذشته به تمام دنیا زده‌ام و نیاز به بازگشت به تیم ملی ندارم، اما شما دقت کنید فالکائو هم الان در جام ملت‌های آمریکایی جنوبی بازی نمی‌کند و فقط در دیدارهای دوستانه به میدان می‌رود ما هم می‌توانیم همین کار را تکرار کنیم و از آنها الگوبرداری کنیم.»

بر این اساس وحید شمسایی برای بازی های تدارکاتی تیم ملی دعوت خواهد شد تا با حضور در ترکیب بتواند آمار گل های زده خود را افزایش دهد و از ثبت رکورد توسط فالکائو جلوگیری کند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • ذکریا زارعی

      عالیه

    • امیر مجد

      دست مریزاد به تاج .خوبه اینو می فهمه که شمسایی مهم نیست .اسم ایران مهمه که رکورد آقای گلی فوتسال رو مثل فوتبال ایران تو جهان داشته باشه .

    • ی محمدرضا

      خیلی جالبه تصور کنید حالا این فالکایو. بیخیال شکستن رکورد شمسایی یه چهل سال دیگه یکی بیاد باز بخواهدرکورد اقای فوتسال بشکنه تصور کنید این اقا دوباره رکوردش بخطر بیفته اون خیلی جابه یه نفربیاد این اقا رو بگیره که اذیت نشه بابا این دیگه چهوضعش رکورد های زیادی. دراین ورزش جابجا شده مگه چه اتفاقی افتاد خداصبربده

    • ی محمدرضا

      با پوزش ازاقای دایی میگم چطوره اقای کیروش اقادایی رو هم به تیم ملی دعوت کنه

    • بدون نام

      زیاد قشنگ نیست

    • بدون نام

      چه ربطی داره ،وقتی پتانسیلشو داره شمسایی وموقعیتشم هست ک دعوت بشه ب تیم ،ورکرودشو نگه داره چرااتفاق نیفته،مثلا ب صد سال دیگه فکرکنیم ک یکی میخواد بیادرکورد جابه جا کنه?!!!!!
      فلا ک همه چی مهیاست ک رکوردونگه داره پس باس نگه داره
      والسلام

    • ی محمدرضا

      جدااگه رکورد اقای یهدوسه سال دیگه نیواربخواهد بشکنه اون موقع یعنی علی اقا بیاد بگه رکورد من درخطره منوبه تیم ملی دعوت کنین تاچندگل دیگه بزنم البت اینو میدونم که درشان ون نیست هیچ وقت اقای دایی به این قضیه اصلا ورود نمیکنه که ازاقای تاج بخواهد پادرمیانی کنه که به تیم ملی دعوتش کنن مثلا مالدیو چندتا گل بزنه شان ومقام. اقای دایی خیلی بالاتر ازاین حرف هاس خدا تورو عاقبت بخیر کنه انشالله که این یارو برزیلی مصدوم میشه تاتودیگه اذیت نشی خواهشا منت سرمردم نذار

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج