۶۳۴۴۱۷
۱ نظر
۵۰۰۸
۱ نظر
۵۰۰۸
پ

طنز؛ تخم‌لقت کجاست محبوب من؟

روزنامه جهان صنعت - امیرحسین میراسماعیلی: درودی دوباره دارم به تو محبوب من‌. هیچ خبر داری در این چند روزی که از حال هم بی‌خبر بودیم چه اتفاقاتی در اینجا افتاده و به چه سختی حوادث دردناک را از سر گذرانده‌ایم؟

روزنامه جهان صنعت - امیرحسین میراسماعیلی: درودی دوباره دارم به تو محبوب من‌. هیچ خبر داری در این چند روزی که از حال هم بی‌خبر بودیم چه اتفاقاتی در اینجا افتاده و به چه سختی حوادث دردناک را از سر گذرانده‌ایم؟ خبرت هست که نان گران شد و مسکن مهر ویران شد؟ خبرت هست که سحر قریشی بازیگر تئاتر شد؟ خبر نداری محبوب من‌.
حتما اینکه حمید بقایی هم در مسجد شاه‌عبدالعظیم به بست‌نشینی رو آورده و خود را اپوزیسیون نظام تلقی می‌کند را هم نمی‌دانی؟‌.‌.‌. اصلا شنیده‌ای که سردار حقانیان به معاون اول مملکت «لعنت» فرستاده و عبدولی‌ها را حواله تخم‌لق جهانگیری کرده است؟ در همین چند روز اخیر اتفاقاتی افتاده که قبلا در طول یک دهه می‌افتاد و چون خردخرد در ما حلول می‌کرد چندان دردش اذیت‌کننده نبود، ولی حالا سلبریتی‌ها و مسوولان کمی عجول شده‌اند و دیگر به پایان باز هم اعتقادی ندارند‌.
تو فکرش را می‌کردی که روزی برسد تتلو نیز برای کمک به زلزله‌زدگان شماره حساب اعلام کند یا احمدی‌نژاد برای بررسی عمق فاجعه به محل زلزله برود؟ اینها که دیدار روی ماه‌شان هم برای مردم برابر با فاجعه‌ای همچون بمب اتمی هیروشیماست دیگر چرا فاجعه‌گروپ می‌زنند؟ از عشق سلبریتی‌های وطنی به سلفی گرفتن با زلزله‌زدگان هم که بگذریم، این دوستان و آشنایان دور و اطراف ما ول‌کن ماجرا نیستند محبوب من‌.
پنج نفر از رفقای ما سوار ماشین شده‌اند، ماشین را پر از وسایل کباب و قلیان و هایپ کردند و به سمت کرمانشاه راه افتادند، بعد که رسیده‌اند، دیدند «ای وای یادمون رفت واسه زلزله‌زده‌ها چیزی بیاریم که؟ خب حالا یه سلفی بگیریم باهاشون که اینطوری لااقل تونسته باشیم مشکلات‌شون رو واسه مردم دیگه منعکس کنیم پرهام جون!» اوضاع دراماتیکی است محبوب من‌. در راه که می‌آیی سری به آقای جهانگیری بزن و تخم‌لقش را با خودت بیاور تا یک نیمرویی بزنیم دور هم‌.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • ناصر

      احسنت احسنت احسنت

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج