۶۳۴۶۷۴
۵۰۰۴
۵۰۰۴
پ

شرمنده همه موسفیدان بوکس هستم

رئیس سابق فدراسیون بوکس گفت: هر کسی که می‌تواند پرچم فدراسیون بوکس را در دستش بگیرد، بیاید و اگر از من هم کمکی بخواهد در خدمت او هستم.

خبرگزاری فارس: مراسم تجلیل از احمد ناطق نوری رئیس سابق فدراسیون بوکس امروز در حضور تعداد زیادی از پیشکسوتان این رشته به میزبانی منوچهر مقصودی نایب رئیس سابق فدراسیون بوکس برگزار شد.

احمد ناطق نوری در حاشیه برگزاری این مراسم در صحبت‌های خود اظهار داشت: خیلی خوشحالم که امشب دوستانی را که خیلی سال ندیده بودم را در این مراسم دیدم. برادرانی که در طول این ۲۸ سال در کنار ما بودند امشب در این مراسم حضور داشتند و به نوبه خودم به همه آنها خیرمقدم می‌گویم.

وی در ادامه صحبت‌های خود خاطرنشان کرد: ما کار خودمان را در طول این سال‌ها انجام داده‌ایم حالا هر کسی که می‌خواهد بیاید و پرچم فدراسیون را بردارد من هم به او کمک می‌کنم. ورزش بوکس یک ورزشی است که در سخت‌ترین روزها زمانی که در کشورمان مسائلی پیش می‌آمد ورزشکاران ما در کنار مردم ما بودند. این بوکسورها خیلی کمک می‌کردند. من فدای همه این موسفیدان بشوم اینها همه تلاش کردند تا ما با توجه به اینکه امکاناتی نداشتیم در مسابقات و رویدادهای مختلف حضور پیدا کنیم. امشب من نیامدم که بگویم من «ناطق نوری» دوباره در فدراسیون باشم، آمده‌ام بگویم هر کسی که آماده است پرچم بوکس را بردارد من به او کمک می‌کنم. از منوچهر مقصودی به خاطر زحمتی که امشب کشیده تشکر می‌کنم. او با این کار نشان داد که بوکس هنوز زنده است یادمان باشد اگر کسی صاحب نداشته باشند زنده نمی‌‌ماند. هیچ تعارفی نداریم اگر کسی بخواهد یک جایی را پرورش دهد باید به او یک مقدار کمک کنیم. حالا اگر کسی می‌تواند پرچم این فدراسیون را در دستش بگیرد و اگر از ما هم کمکی برمی‌آید ما در خدمتیم.

رئیس فدراسیون سابق بوکس خاطرنشان کرد: خیلی خوشحالم امشب همه شما عزیزان در این مراسم جمع شده‌اید بوکس در این طول این سال‌ها مظلوم واقع شده است و ما هیچ چیزی نداشتیم. به شهادت همه بچه‌های بوکس من یک ریال از این ورزش سود نکردم و هیچ وقت از این ورزش به نفع خودم استفاده نکردم. من حقوق‌بگیر بودم و منبع درآمد مشخصی داشتم. من شرمنده آقایان هستم که در اینجا حضور دارند من نتوانستم یک مقدار به آنها کمک کنم تا دل‌شان شاد شود. از همه کسانی که با من در طول این سا‌ل‌ها همکاری کرده‌اند تشکر می‌‌کنم. برخی‌ها آمدند و در مواقعی که چیزی نداشتیم به ما کمک کردند و من از همه این دوستان نیز تشکر می‌کنم.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج