۶۳۴۷۴۷
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

بحران جدید در فوتبال ایتالیا

کارلو تاوکیو رئیس ٧٤ ساله فدراسیون فوتبال ایتالیا که بعد از ناکامی این تیم در رسیدن به جام‌جهانی به شدید‌ترین شکل ممکن زیر فشار رسانه‌ها و اهالی فوتبال این کشور قرار داشت، ‌برخلاف میل باطنی مجبور شد از سمت خود استعفا كند.

شهروند: کارلو تاوکیو رئیس ٧٤ ساله فدراسیون فوتبال ایتالیا که بعد از ناکامی این تیم در رسیدن به جام‌جهانی به شدید‌ترین شکل ممکن زیر فشار رسانه‌ها و اهالی فوتبال این کشور قرار داشت، ‌برخلاف میل باطنی مجبور شد از سمت خود استعفا كند. به این ترتیب فوتبال ایتالیا با برگزاری انتخابات ریاست فدراسیون تا سه ماه آینده رئیس جدید خود را خواهد شناخت تا قدم در راه جدیدی بگذارد.

مرد همیشه جنجالی و منفور

تاوکیو در زمان حضور در مسند ریاست فوتبال ایتالیا همواره در کانون توجه و حواشی زیادی قرار داشته است. او ابتدا در کمپین انتخاباتی‌اش اظهاراتی نژادپرستانه درباره بازیکنان سیاه‌پوست شاغل در سری آ ایتالیا مطرح کرد که جنجال عجیب و غریبی را به همراه داشت. مدتی بعد در شرایطی که همه انتظار داشتند تاوکیو بتواند بدون مشکل و قرارگرفتن در کانون حاشیه کار خود را انجام بدهد، فایل صوتی از مکالمات او در رسانه‌های ایتالیایی منتشر شد که اثبات می‌کرد او جملاتی توهین‌آمیز و وحشتناک درباره جامعه همجنس‌گرایان گفته است. از همان موقع به بعد تاوکیو مخالفان بسیار زیادی در فوتبال و کشور ایتالیا داشت و به شکلی عجیب چهره‌ای منفور در این کشور شد.

ارتباط بد با بزرگان فوتبال ایتالیا

ایتالیا در سال‌های اخیر از نظر فوتبالی نتوانسته است افتخارات زیادی در فوتبال اروپا و جهان کسب کند و به همین ترتیب همواره کارشناسان، پیشکسوتان و چهره‌های مشهور فوتبال این کشور انتقادهای زیادی را درباره رئیس فدراسیون داشته‌اند. اگر در‌ سال ٢٠٠٦ ماجراهای مربوط به کالچو پولی یک بحران اساسی و آبروریزی بزرگ برای فوتبال ایتالیا به همراه آورد،‌ اگر یک قهرمانی جام‌جهانی با آن تیم رویایی و پر از ستاره لیپی را فاکتور بگیریم، ایتالیا همواره روی نوار ناکامی قدم برداشت تا کار به عدم راهیابی به جام‌جهانی ٢٠١٨ روسیه رسید. بحرانی که ماجرای فساد اخلاقی ابعاد آن را بزرگ‌تر کرده است.

اتهام آزار و اذیت جنسی به تاوکیو

حالا تنها یک روز بعد از اعلام خبر رسمی استعفای تاوکیو از ریاست فدراسیون فوتبال ایتالیا انتشار خبر رسوایی جنسی او فوتبال این کشور را در بهت و حیرت فرو برد. نشریه استمپای ایتالیا به نقل از یک زن که نامش فاش نشده نوشته که این پیرمرد ٧٤ساله قصد آزار و اذیت جنسی این زن مورد نظر را داشته است. این زن که بر اساس اطلاعات منتشر‌شده در این گزارش یکی از مقامات اجرایی ورزش ایتالیا است، ‌به استمپا گفته که او برای مشورت در مورد یک موضوع کاری به دفتر تاوکیو رفته اما رئیس فدراسیون فوتبال ایتالیا با بستن درها و کشیدن پرده‌ها،‌ تلاش کرده با نزدیک‌شدن به او، او را مورد آزار و اذیت جنسی قرار‌ بدهد.

تشکیل پرونده در دادستانی رم با مدارک مستند

انتشار خبر اتهام آزار و اذیت جنسی به رئیس مستعفی فوتبال ایتالیا بازتاب گسترده‌ای در رسانه‌هاي این کشور و جهان داشت. مقام اجرایی ورزش ایتالیا در بخشی از مصاحبه‌ خود به استمپا گفته است: «این فقط یک مورد از مواردی است که من می‌دانم و می‌توانم نمونه‌های فراوانی از چنین اتفاقاتی را بگویم که یکی از آنها همین اواخر رخ داده است.» به دنبال این اظهارات دادستانی رم شکایتنامه‌ای علیه تاوکیو تنظیم کرده و طبق گزارش رسانه‌ها مدارک صوتی و تصویری وجود دارد که ادعای مقام اجرایی ورزش ایتالیا را درباره مورد آزار و اذیت جنسی قرار‌گرفتن از سوی تاوکیو تأیید می‌کند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج