۶۳۴۸۲۲
۵۰۰۸
۵۰۰۸
پ

آیفون سال ۲۰۱۸ دو‌سیم‌کارته خواهد بود

در میان گوشی‌های اندرویدی به راحتی می‌توانید مدل‌های دو سیم‌کارته پیدا کنید اما در یک دهه گذشته خبری از آیفون دو سیم‌‌کارته نبوده.

وبسایت دیجی کالامگ - اسماعیل دلخموش: در میان گوشی‌های اندرویدی به راحتی می‌توانید مدل‌های دو سیم‌کارته پیدا کنید اما در یک دهه گذشته خبری از آیفون دو سیم‌‌کارته نبوده. اگر قصد خرید آیفون دارید و داشتن دوسیم‌کارت برای‌تان مهم است خبر خوشحال‌کننده‌ای برای‌تان داریم.
آیفون سال ۲۰۱۸ دو‌سیم‌کارته خواهد بود

تحلیل‌گر موسسه KGI Securities ادعا کرده آیفون‌هایی که سال آینده تولید می‌شوند از دو سیم‌کارت پشتیبانی می‌کنند که هر دوی آن‌ها می‌توانند از شبکه LTE پشتیبانی کنند

تحلیلگر موسسه KGI Securities ادعا کرده آیفون‌هایی که سال آینده تولید می‌شوند از دو سیم‌کارت پشتیبانی می‌کنند که هر دوی آن‌ها می‌توانند از شبکه LTE پشتیبانی کنند. بسیاری از گوشی‌های دو سیم‌کارته امروزی به شکلی کار می‌کنند که یک سیم‌کارت می‌تواند به شبکه LTE و یک سیم‌کارت به شبکه ۳G متصل شود. اتصال به دو شبکه LTE اقدامی است که پیش‌بینی می‌شود در معرفی آیفون بعد صورت بپذیرد.

چنین اتفاقی با شیوه‌هایی همیشگی اپل هم هم‌خوانی دارد. اپل عموما وارد یک حوزه نمی‌شود اما سعی می‌کند هنگام ورود به آن نوعی تحول ایجاد کند یا دست کم تجربه بهتری برای کاربران پدید آورد.

البته در ماه‌های آینده متوجه خواهیم شد که گزارش مینگ چی کو تا چه میزان صحت داشته اما به نظر می‌رسد این اقدام توسط اپل محتمل باشد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج