۶۳۵۰۶۶
۱ نظر
۵۰۰۰
۱ نظر
۵۰۰۰
پ

تکذیب استقلال؛ ستاره‌های‌مان سرباز نمی‌شوند

امروز برخی رسانه‌های ورزشی از احتمال حضور امید نورافکن و سیدمجید حسینی در تیم تراکتورسازی به دلیل مشمولیت سربازی تبریز خبر دادند.

آی اسپورت: امروز برخی رسانه‌های ورزشی از احتمال حضور امید نورافکن و سیدمجید حسینی در تیم تراکتورسازی به دلیل مشمولیت سربازی تبریز خبر دادند. اما نصرالله عبداللهی سرپرست تیم فوتبال استقلال نسبت به این موضوع واکنش نشان داد.

عبداللهی،‌ درخصوص اینکه آیا حسینی و نورافکن سرباز هستند و در نیم فصل از استقلال جدا می‌شوند، گفت: «نه تنها این دو بازیکن بلکه چهار بازیکن دیگر هم دانشجو هستند و در تیم ما بازی می‌کنند، حسینی و نورافکن گواهی اشتغال به تحصیل دارند و دلیلی بر جدایی آنها از استقلال وجود ندارد. مدارک آنها موجود است و همانطور که گفتم ۶ بازیکن ما در حال تحصیل هستند که اگر مشمول خدمت سربازی هم باشند با برگه اشتغال به تحصیلی که به سازمان نظام وظیفه ارائه کردند مشکلی برای همراهی استقلال ندارند.»

سرپرست استقلال درخصوص اینکه آیا تراکتورسازی پیشنهادی به باشگاه استقلال برای جذب این نفرات داده است یا خیر، گفت: «تراکتورسازی هیچ وقت چنین کاری نمی‌کند چون نه تنها استقلال بلکه در همه تیم‌ها بازیکنان دانشجو حضور دارند و با گواهی اشتغال به تحصیل بازی می‌کنند. بازیکنی راهی تیم تراکتورسازی می‌شود که دانشجو نباشد و گواهی اشتغال به تحصیل هم نداشته باشد و مشمول قانون سربازی شود.»


پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      حق بااقای عبدالهی است دراین کشوراگرکسی جلو شماایستلده باشدوجوازدفن خودش دستش باشد می گوینداین مدرک درست واین کسی که ایستاده الکی است

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج