جاباما
۶۳۵۰۷۳
۲۴ نظر
۵۰۰۳
۲۴ نظر
۵۰۰۳
پ

گرانی نان صدای مجلسی‌ ها را هم درآورد

نایب رئیس کمیسیون شوراها و امور داخلی مجلس با بیان اینکه افزایش قیمت نان اجحافی بزرگ در حق مردم است، گفت: افزایش قیمت‌ها در کشور به صورت خزنده در حال حرکت است و مردم را خرد می‌کند. آیا وزیر اقتصاد و سایر مسئولان اقتصادی کشور متوجه این امر نیستند؟

خبرگزاری تسنیم: امیر خجسته نایب رئیس کمیسیون شوراها و امور داخلی مجلس شورای اسلامی در واکنش به افزایش قیمت نان اظهار کرد: چرا قیمت نان ۱۵ درصد بالا رفته است و از این طریق فشار بر مردم وارد می‌کنیم؟

وی با بیان اینکه افزایش قیمت نان اجحافی بزرگ در حق مردم است افزود: افزایش قیمت‌ها در کشور به صورت خزنده در حال حرکت است و مردم را خرد می‌کند. آیا وزیر اقتصاد و سایر مسئولان اقتصادی کشور متوجه این امر نیستند؟

نایب رئیس کمیسیون شورا و امور داخلی مجلس شورای اسلامی ادامه داد: به مردم چه داده‌ایم؟ درآمدهای مردم کم است و قشر ضعیف در حال تحمل فشار در جامعه هستند و با این کارها در حق مردم ظلم می‌کنیم.

خجسته تصریح کرد: این موضوع را بنده روز گذشته از وزیر اقتصاد در مجلس سوال کردم اما ایشان در صحن علنی پاسخگو نبود و وعده جلسه محرمانه را در شورای اقتصاد داد.

نماینده مردم همدان در مجلس با بیان اینکه نوسانات و افزایش نرخ ارز تاثیر بدی بر معیشت مردم دارد گفت: ما قبول نداریم که دولت بخواهد این موارد را به صورت محرمانه در مجلس بررسی و مورد توجه قرار دهد.

وی افزود: وزیر اقتصاد قصد دارد هفته آینده درباره موضوع گرانی‌ها و نوسانات نرخ ارز به کمیسیون اقتصادی مجلس بیاید و پاسخگو باشد و در صورتی که به نتیجه نرسیم در مجلس وی را استیضاح می‌کنیم.

نایب رئیس کمیسیون شورا و امور داخلی مجلس شورای اسلامی اضافه کرد: وقتی که نمی‌توانیم برای مردم درآمدی مناسب و کار ایجاد کنیم چرا اینگونه گرانی‌ها را ایجاد و حتی نان مردم را نیز گران می‌کنیم؟

خجسته تاکید کرد: به طور قطع اگر وزیر اقتصاد نتواند راهکارهای مناسبی ارائه کند وی را استیضاح خواهیم کرد.

وی تاکید کرد: دولت خود باید یارانه نان را از محلی پرداخت کند و مردم را تحت فشار قرار ندهد تا آنها حداقل بتوانند نان بخورند.

نماینده مردم همدان د رمجلس تصریح کرد: افزایش قیمت نان شاید برای افراد متمول جامعه مشکلی ایجاد نکند اما قشر ضعیف و مستضعف جامعه را با مشکل مواجه کرده و این کار ظلم به مردم است.

نایب رئیس کمیسیون شورا و امور داخلی مجلس شورای اسلامی در پایان صحبت‌های خود را تاکید کرد که حتما موضوع گرانی نان را در مجلس به صورت جدی دنبال خواهیم کرد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 8/8 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • وحید

      عههههه! مگه خبر دارن الان قیمت نان چنده؟!!

      پاسخ ها

      • بدون نام

        دم نماینده همدان گرم

    • بدون نام

      خدا خیر بدهد نماینده هایی که درک می کنند درد ملت را مفهوم گرانی برای انها قابل لمس است

    • بدون نام

      اهای مجلسی ها شما هم دروغ میگین من به نوبه خودم دیگه رای نمیدم,,بزار بمیریم راحت بشیم ...

      پاسخ ها

      • بی نتم

        کاش میدانستیم چرا نان گران میشه

      • بدون نام

        افرین

    • بدون نام

      قیمت نون الانش هم خیلی گرونه تورا جون بچه هاتون عزیزاتون درست مدیریت کنین همین نون خالی رو هم نخریم میمیریم چه گناهی کردیم روزی مون افتاده دست شما ... یه شب هم پای سفره مردم بشینید به خدا مردم دارن زیر این همه گرونی و نداری خورد میشن چه جوری راحت میخورین و میخوابین هروقت هم عشقتون کشید قیمتهارو بالا میبرید. نوبخت هم هی بیاد لفظ قلم حرف بزنه و بگه تورم پایینه کو پس چرا ما احساس نمیکنیم

    • بدون نام

      مثلا تورم ۹درصد است !!!!!!!!

    • شهرام

      ای بابا . از این ژست های مردم دوستی خیلی دیدیم . دیگه جواب نمیده . ماهی ۲۵ میلیون تومنو عشق است

    • ع

      جناب نماینده باسلام اینهمه شما گفتین ما ساکت بودیم کسی صدای مارانشنید حالاخواهشمندم که دیگر نکنید این کار شما تومجلس تشستین جلسه میزارین1 چه روزی راتعطیل کنیم 2 برای قبض آب مبلغ دفع فاضلاب وابونمان وامسال هم عوارض روستایی را درقبضها لحاظ میکنید3 حق التدرسی راپیگیری نمیکنیذ فقط در حد حرف مردم تجمع میکنن برای پرداخت نشدن حقوق وهزارچیز دیگه که نقشه میکشین همش هم در مورد یارانه صحبت میکنید الان هم گفتین حرف دارو زده شد

      پاسخ ها

      • بیچاره

        والاه نان الان هم خیلی گران است

    • بدون نام

      مرگ برگرانی

    • بدون نام

      راست میگوید آقای خجسته همین نان توی سفره مردم است، چرا میخواهید گرانش کنید ما آلان توانای خرید نان را نداریم چه برسد بقیه چیزهای دیگه؟ واقعا شرم آوره...

    • بدون نام

      خدا لعنت کند این گرانی تا کجا میخواد بره

    • محمدرضا بختیار

      دوستان اینها همه یک سری جریان های کذب سیاسی هستش که برای کنترل افکار عمومی راه اندازی می شود حالا که این آقا خبر نداشتند من اصل خبر را برای ایشان و شما باز گو کنم در پی تصمیم چند ماه پیش آزاد کردن نرخ ها بصورت چراغ خاموش در مرض آزمایش قرار گرفت و نان و دارو و کالا های سبد اساسی همگی شامل این طرح دله پیت می شود همگی هم در جریان هستند

    • بدون نام

      فقط نان مانده از سفره مردم بردارید نکنید لطفا

    • بدون نام

      از طرفی به فکر قطع یارانه هم هستند در حالی که بخشی از یارانه مربوط به نان بود.

    • بدون نام

      مجلس مردمی نیست،،دولتی است

    • بدون نام

      خودروهای گفت چنان وضع اقتصادی تون خوب میش دیگه احتیاج به یارانه نداشته باشیم ولی برعکس شد

    • p

      هر گرانی هر بلایی سر مردم میاد مقصر فقط مجلسه

    • بدون نام

      مگه مجلسی ها تا حالا نون نمی خریدن ؟ ما که در شیراز زندگی می کنیم تقریبا ۲ ساله که نون سنگک ساده رو ۱۰۰۰ تومن و نون لواش رو ۲۵۰ تومن می خریم .

    • بدون نام

      الهی خیر ببینی شاید شما درد ما بیچاره ها را بدونی ۶نا بچه دارم با یه دست کارگری هنر کنیم میتونیم با نان خالی شکمشون سیر کنم اینم که گران کردند امیدوارم بحق قران بلایی که سر کرمانشاه اومد این بلا سر اون ریس وزیرا پیش بیاد بحق قران داغ به دلتون بیاد اینقدر فشار به مردم.نیارین

    • بدون نام

      همش فیلمه این دولت بدرد نمیخوره دیگه مردوده

    • رضا

      اتفاقا مجلسی ها از این صداشون دراومده که چرا۱۵درصد افزایش داشته باید۴۰درصد افزایش میادادند.

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج