۶۳۵۱۳۶
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

راکیتیچ: نمی‏‎دانم مسی می‎ماند یا نه

بازیکن بارسلونا در کنفرانس مطبوعاتی قبل از بازی با یوونتوس درباره لیونل مسی و تمدید قراردادش با بارسا توضیحاتی داد که باعث نگرانی هواداران شد.

خبرگزاری مهر: اخیرا بزرگ‏ترین دغدغه هواداران تیم فوتبال بارسلونا قرارداد لیونل مسی است که هنوز تمدید نشده است. اما صحبت‎های ایوان راکیتیچ در کنفرانس مطبوعاتی پیش از بازی این تیم مقابل یوونتوس در رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا، دوباره باعث نگرانی شد.

راکیتیچ گفت: من نمی‏توانم به صورت قطعی و ۱۰۰ درصد اعلام کنم که او می‎ماند یا نه. این تصمیمی است که با خود او است و ما باید به تصمیمی که هرکس می‎گیرد احترام بگذاریم. تنها چیزی که می‎توانم بگویم این است که به نظر من او مثل همیشه است. در این باره با مسی صحبتی نداشتم، اما امیدواریم که او بماند و معتقدیم که این اتفاق می‌افتد.

راکیتیچ در ادامه گفت: لئو بخشی از تاریخ این باشگاه است. او فقط یک بازیکن مهم نیست و بیشتر از این است. به کارنامه‏ مسی نگاه کنید، ببینید که چقدر برای بارسا ارزش دارد. می ‏دانیم که هواداران منتظر عکس او در حال امضای قرارداد هستند، ما هم همین‎طوریم. می‎خواهم کنار مسی بازی کنم، برای ۳ سال، شاید ۵ سال. تنها چیزی که ما و هم‎تیمی‎های او می‏توانیم بگوییم این است که دوست داریم بماند. تا جایی که شنیده‎ام همه چیز خوب پیش رفته است. به مدیر تیم و لئو ایمان دارم و می‎دانم او هم می‎خواهد با ما باشد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج