جاباما
۶۳۵۲۸۰
۲ نظر
۵۰۰۱
۲ نظر
۵۰۰۱
پ

رأی الیوم تحلیل کرد

پیامدهای نشست سوچی برای جهان و منطقه

نشست سوچی یک پاسخ محکم به پروژه‌های آمریکایی تقسیم و تجزیه است که بر اساس فتنه‌های فرقه‌گرایانه استوار است. فتنه‌هایی که خواهان غرق کردن جهان اسلام در دریاهای خون است به طوری که منافع دشمن اسرائیلی را تامین کنند.

فرارو: امروز در شهر سوچی روسیه نشست سران ایران، روسیه و ترکیه برگزار شد. یک روزنامه عربی پیامدهای این نشست برای منطقه و جهان را بررسی کرد.

روزنامه رأی الیوم سرمقاله امروز خود را به تبعات نشست روحانی، پوتین و اردوغان اختصاص داد و نوشت: نشست سوچی، یک نشست بیداری است که یک قدرت منطقه‌ای و بین المللی بزرگی را تاسیس می‌کند.

این روز‌ها مشرق عربی و اسلامی یک بیداری بی‌سابقه‌ای را تجربه می‌کند. رهبران جدیدی را شکل می‌دهد که برای ایجاد سدهای بلند در برابر مداخلات آمریکایی و غربی، با کمک روسیه و بر پایه بنیادهای جدیدی مشغول سازماندهی مجدد اوضاع داخلی و خارجی مشرق هستند.

این روزنامه ضمن اعلام همبستگی با این نشست افزود: نشست سوچی، بارزترین تحول جدید است؛ به طوری که رأی الیوم بعید نمی‌داند که این نشست با پیوستن سوریه و عراق به آن، به نشست‌های پنجگانه تبدیل شود.

این نشست یک پاسخ محکم به پروژه‌های آمریکایی تقسیم و تجزیه است که بر اساس فتنه‌های فرقه‌گرایانه استوار است. فتنه‌هایی که خواهان غرق کردن جهان اسلام در دریاهای خون است به طوری که منافع دشمن اسرائیلی را تامین کنند.

نشست سه‌گانه سوچی که برای اعلام پایان جنگ سوریه برگزار شد، سازماندهی اوضاع منطقه را مجددا تنظیم خواهد کرد و با تکیه بر بازیگران منطقه‌ای بزرگ، یک نیروی عظیم و جدید تاسیس خواهد کرد. این نیرو برای پیشرفت در همه زمینه‌های نظامی، اقتصادی و سیاسی برنامه‌ریزی خواهد کرد.

برگزاری این نشست در یک زمان استراتژیک و به لحاظ مکان فوق‌العاده مهم، خود بزرگ‌ترین موفقیت است.

رأی الیوم در پایان با تبریک گفتن به این نشست هشدار داد که اهمیت و بلندپروازی‌های این نشست، میزان توطئه‌ها علیه آن را افزایش خواهد داد. زیرا در منطقه و خارج از آن، طرف‌های زیادی از آن زیان خواهند دید.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 8/8 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • محمدرضا بختیار

      البته در مقابل نشست سوچی اتحادیه عرب به ریاست عقده ای های منطقه نشستی را با حضور ریس سازمان ملل ترتیب دادند که موضوع آن کنار رفتن اسد از قدرت بود انوقت سوال من این هستش که ریس سازمان ملل چرا از یک ریس جمهور که مانند خیلی ها می تونست فرار کنه یا پناهده بشود ولی دفاع از سرزمین و عزت کشورش با متجاوزین به مقابله پرداخت به جای قدر دانی از شخصیتش برایش نقشه انحرافی ترسیم می کنند و طرف هم تایید می کنه که درسته

    • بدون نام

      کشورهای شرکت کننده به نوعی تجربه تلخ اعتماد به آمریکا را دارند تجربه ای که در ایران به انقلاب اسلامی منتهی شد و در روسیه به فرو پاشی ان کشور و در ترکیه به کودتا برای ساقط کردن اردغان و تنیجه آن بی اعتمادی به آمریکاست و در حقیقت دستاورد کلی آن استقلال منطقه است .

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج