جاباما
۶۳۵۲۸۵
۵۰۰۲
۵۰۰۲
پ

مسابقات پینگ‌پنگ اپن پرتغال

۳ مدال در انتظار دختران پینگ‌پنگ باز ایرانی

رقابت‌های پینگ‌پنگ اپن پرتغال در حال برگزاری و سه مدال در پخش انفرادی مسابقات در انتظار دختران ایرانی است.

ایسنا: رقابت‌های پینگ‌پنگ اپن پرتغال در حال برگزاری است و در بخش انفرادی مسابقات، چهار نماینده بانوان ایران پس از صعود به جدول اصلی مسابقات به مصاف حریفان رفتند که در پایان رقابت‌های روز چهارشنبه، سه دختر ایران در آستانه کسب مدال قرار گرفتند.

پریناز حاجیلو که در بازی نخست با قرعه استراحت روبرو شده بود، موفق شد با پیروزی ۴-۱ در مقابل رقیبی از کشور بلژیک به جمع هشت ورزشکار برتر جوانان دختر راه یابد. او باید امروز (پنج‌شنبه) رأس ساعت ۱۱ به وقت محلی برای صعود به جمع چهار ورزشکار برتر و قطعی شدن مدال، با حریفی از کشور ازبکستان رقابت کند.

مهشید اشتری دیگر دختر ایرانی که در دور نخست مرحله نهایی جدول انفرادی استراحت داشته است، با شکست نزدیک ۴-۳ (گیم‌ پایانی با نتیجه ۱۲-۱۰) در مقابل رقیبی از کشور هلند بازی را واگذار و از دور رقابت‌ها کنار گذاشته شد.

فاطمه جمالی‌فر دیگر نماینده ایران که در دور نخست با قرعه استراحت روبرو شده بود موفق شد با پیروزی ۴-۰ در مقابل رقیبی از کشور اسپانیا به جمع هشت ورزشکار برتر راه یابد. این ورزشکار می‌بایست امروز رأس ساعت ۱۱ به وقت محلی، برای صعود به جمع چهار ورزشکار برتر و قطعی شدن مدال، با حریفی از کشور هلند رقابت کند.

شیما صفایی دیگر ورزشکار ایران که موفق شده بود در بازی نخست جدول نهایی انفرادی جوانان با نتیجه ۴-۱ بر ورزشکار جوان پرتغالی غلبه کند، موفق شد در دومین بازی با پیروزی نزدیک ۴-۳ در مقابل رقیبی از کشور بلژیک به جمع هشت ورزشکار برتر جوانان راه یابد. او نیز می‌بایست امروز راس ساعت ۱۱ به وقت محلی، برای صعود به جمع چهار ورزشکار برتر و قطعی شدن مدال، با سید دوم مسابقات جوانان از کشور تایلند رقابت کند.

اپن جهانی پرتغال با حضور ۲۲ کشور جهان و حضور ۱۵۶ ورزشکار، آخرین میدان بین‌المللی معتبر جهت افزایش امتیازات رنکینگی ورزشکاران رده‌های سنی نوجوان و جوان سال ۲۰۱۷ در سطح جهان است.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 8/8 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج