جاباما
۶۳۵۲۸۹
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

لیگ قهرمانان اروپا

بارسلونا صعود کرد، وضعیت یوونتوس به خطر افتاد

در شب تساوی بزرگان، بارسلونا هم به جمع صعودکننده‌ها پیوست.

خبرگزاری تسنیم: در ادامه شب دوم هفته پنجم مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا، تیم‌ بارسلونا هم به جمع صعودکننده‌ها پیوست و وضعیت یوونتوس به خطر افتاد.

در گروه اول ، منچستریونایتد با شکست یک بر صفر در در زمین بازل صعود خودش را به تعویق انداخت.لانگ در دقیقه 90 گل پیروزی بازل را به ثمر رساند. (خلاصه بازی)

در جدول گروه اول، منچستریونایتد ۱۲ امتیازی در رده اول ماند و زسکا و بازل با ۹ امتیازی در رده‌های دوم و سوم شانس صعود دارند.

در بازی‌های تشریفاتی گروه دوم ، پاری‌سن‌ژرمن با نتیجه پرگل 7 بریک در خانه‌اش سلتیک را خرد کرد.ابتدا دمبله در دقیقه 2 سلتیک را پیش انداخت اما تیم پاریسی توسط نیمار در دقایق 9 و 22، کاوانی در دقایق 28 و 79، امباپه در دقیقه 35، وراتی در دقیقه 75 و و آلوس در دقیقه 80 برای پاری‌سن‌ژرمن گل زدند. (خلاصه بازی)

بایرن‌مونیخ هم در زمین اندرلخت به برتری ۲ بریک دست یافت.لواندوفسکی در دقیقه ۵۱ و تولیسو در دقیقه ۷۷ برای بایرن و هانی در دقیقه ۶۳ برای اندرلخت گلزنی کردند. (خلاصه بازی)

در جدول صعود پاری‌سن‌ژرمن 12 و بایرن‌مونیخ 9 امتیاز قطعی شده و 2 تیم در روز آخر برای صدرنشینی مقابل هم قرار می‌گیرند.

در بازی گروه سوم ، اتلتیکومادرید با برتری ۲ بر صفر خانگی مقابل رم امیدهایش برای صعود را زنده نگه داشت. گریزمان در دقیقه ۶۹ و گامیرو در دقیقه ۸۵ برای تیم مادریدی گل زدند. ضمن اینکه پرز از رم در دقیقه ۸۳ اخراج شد. (خلاصه بازی)

در جدول، صعود چلسی 10 امتیازی قطعی شده و رم 8 و اتلتیکوی 5 امتیازی در روز آخر شانس صعود دارند.

در گروه چهارم ، بارسلونا با تساوی بدون گل در خانه یوونتوس، علاوه بر صعود، اول شدن خودش را هم قطعی کرد. در این بازی نه‌چندان دیدنی ۲ تیم چندین فرصت داشتند اما حتی به میدان آمدن مسی از اواسط بازی هم تغییری در نتیجه به وجود نیامد. (خلاصه بازی)

در دیگر بازی این گروه، اسپورتینگ لیسبون 3 بریک المپیاکوس را برد و رقیب را حذف کرد.باس‌دوست در دقایق 40 و 66 و سزار در دقیقه 43 برای المپیاکوس و اوفو در دقیقه 86 برای المپیاکوس گل زدند. (خلاصه بازی)

در جدول بارسای ۱۱ امتیاز اول شدن خودش را قطعی کرد اما وضعیت یوونتوس ۸ امتیازی به خطر افتاد و باید در روز آخر برای صعود با اسپورتینگ ۷ امتیازی بجنگد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 8/8 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج