جاباما
۶۳۵۴۴۹
۱ نظر
۵۰۰۱
۱ نظر
۵۰۰۱
پ

امدادرسانی به سیل و آبگرفتگی در هفت استان

معاون عملیات سازمان امداد ونجات جمعیت هلال احمر اعلام گفت: هفت استان کشور در ۲ روز گذشته متاثر از سیل و آب‌گرفتگی و طوفان بوده و امدادگران به ۲۶۶ تن از هموطنان خدمات لازم را ارائه کردند.

خبرگزاری ایسنا: معاون عملیات سازمان امداد ونجات جمعیت هلال احمر اعلام گفت: هفت استان کشور در ۲ روز گذشته متاثر از سیل و آب‌گرفتگی و طوفان بوده و امدادگران به ۲۶۶ تن از هموطنان خدمات لازم را ارائه کردند.

شاهین فتحی با اشاره به انجام عملیات سیل و آب‌گرفتگی و طوفان از ۳۰ آبان تا ساعت ۱۰:۳۰ صبح ۲ آذر در ۷ استان کشور، گفت: در این مدت استان‌های ایلام، بوشهر، چهارمحال و بختیاری، خوزستان، فارس هرمزگان و گلستان تحت تاثیر بوده‌اند.

وی با اشاره به امدادرسانی در ۱۶ شهر و روستای استان‌های متاثر از سیل و آب‌گرفتگی و طوفان، اظهار کرد: بر این اساس ۱۲ تن از هموطنان با برپایی سه دستگاه چادر از اسکان اضطراری استفاده کردند و ۲۱ واحد مسکونی نیز از سیلاب تخلیه شد.

فتحی به فعالیت ۲۶ تیم امدادی برای خدمت رسانی به هموطنان اشاره و اظهار کرد: ۱۱۴ تخته پتو، ۳۴ تخته موکت، ۳۱۰ قوطی انواع کنسرو، ۵۵ کیلوگرم برنج، ۲۲ کیلوگرم روغن، ۱۱ کیلوگرم قند و شکر، ۱۳۰ کیلوگرم نایلون و ۶۰ ست شست‌وشو میان متاثران از سیل و آب‌گرفتگی در ۷ استان کشور توزیع شده است و امدادرسانی در خوزستان و هرمزگان ادامه دارد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • حاتم

      سلام وعلیکم مسولین محترم فردی معلول مریض دکس کمر شدید انتهای استخوان مهرها شکسته پام سمت چپ دو جا شکسته کرایه نشین هستم اول پارسال آب باران آمد تو خونمان ومسولین آمدند عکس گرفتن هیچ ندادن دیشب باران خونمان پر شد از آب و سطل کمک همسایها آب بیرون کردیم تمام فرش وسایل خیس شدن لطفا اول برسی کنید تقاظای کمک از مسولین محترم را دارم آدرس کمپ بیشش سربندر یا تماس بگیر ید

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج