جاباما
۶۳۵۴۷۲
۶ نظر
۵۰۰۰
۶ نظر
۵۰۰۰
پ

میناوند: منتقدین بیرانوند تا حالا کجا بودند!

مهرداد میناوند ابراز امیدواری کرد تا مسئولان فدراسیون فوتبال جواب سوالاتی که علی کریمی مطرح کرده را با شفافیت بدهند.

ورزش سه: پیشکسوت باشگاه پرسپولیس در واکنش به حواشی اخیر این تیم به حمایت از علیرضا بیرانوند پرداخت و دلایل خود را برای این کار توضیح داد. میناوند همچنین در مورد پذیرش استعفای علی اکبرطاهری مدیریت باشگاه پرسپولیس، صحبت های علی کریمی در مورد وجود فساد در بدنه فدراسیون و برخی مسائل دیگر صحبت کرده است.

می خواهند پرسپولیس قهرمان نشود

اولین دلیلم برای حمایت از بیرانوند این است که همه در حال جنگیدن هستند تا پرسپولیس قهرمان نشود، هر چند که سال گذشته هم این موضوعات وجود داشت. همین چند دقیقه پیش کلیپی به دست من رسید که نشان می داد، اگر اشتباهات داوری رخ نمی داد تیم ما می توانست حداقل ۷،۸ امتیاز بالاتر از چیزی که الان هست باشد. امسال هم طوری شده که نمی خواهند برانکو و پرسپولیس نتیجه بگیرند. اینکه پارسال پرسپولیس قهرمان شد و امسال هم مدعی قهرمانی است، این فشارها به وجود آمده و به نظرم سازماندهی شده است. اینکه تیمی چند سال با یک مربی خوب و بازیکنان یکدستی کار می کند، به عده ای زور می آید. من نمی توانم حرف هایم را واضح بزنم چون بحث حقوقی پیش می آید.

این هایی که از بیرانوند انتقاد می کنند قبلا کجا بودند!

من هم بازیکن بودم، اگرچه قضیه بیرانوند برای من رخ نداده است، اما بیرانوند را می شناسم که چقدر بچه پاک و ساده ای است. من خودم را پیشکسوت پرسپولیس نمی دانم، اما سال ها پرسپولیس با مشکلات مالی و مدیریتی روبرو بوده است؛ ولی هیچ کدام از کسانی که در این چند روز علیه بیرانوند مصاحبه کردند، چیزی در خصوص این مشلات در این مدت نگفتند. حالا تا تقی به توقی خورده، همه انتقاد می کنند! این هم موجی شده برای عده ای تا روی آن موج سواری کنند. به همین دلایل خیلی ناراحت شدم و به بیرانوند زنگ زدم تا با او صحبت کنم.

گاهی اوقات آدم خون به مغزش نمی رسد

وقتی با بیرانوند صحبت کردم او توضیح داد که حرف هایش را اشتباه بیان کرده و آنقدر صادق بود که وقتی قطع کردم روی صفحه ایسنتاگرامم یک پست حمایتی از او گذاشتم و تنها کاری که می توانستم انجام بدهم همین بود. هیچ وقت دنبال پست و مقام نبوده ام و تا جایی که توانستم حرف هایم را دلسوزانه زده ام. بیرانوند اینطوری نیست و در بیانش اشتباه کرده است. ضمن اینکه ما هم فوتبالیست بوده ایم و گاهی اوقات آدم عصبانی می شود و به اصطلاح خون به مغزش نمی رسد؛ اینجور مواقع باید برویم و ببینیم مشکل چه بوده است و چرا اینطوری شده.

کدام فوتبالیست است که اشتباه نمی کند!

من کار بیرانوند را اصلا توجیه نمی کنم؛ ولی قرار نیست تا اتفاقی می افتد آدم هایی که اصلا نبوده اند شروع به تاختن کنند. کدام بازیکن است که اشتباه نمی کند؟! در زمان ما هم این اشتباهات وجود داشت؛ ولی مثل الان شبکه های اجتماعی نبود تا به سرعت پخش شود و همه اظهار نظر کنند. امیدوارم بیرانوند بداند و مطمئنم می داند که در چه شرایط حساسی در سال منتهی به جام جهانی قرار دارد. بیرانوند در پرسپولیس و تیم ملی گلر ثابت است و مردم دوستش دارند و امیدوارم طوری رفتار کند که این مشکلات از بین برود.

با این اتفاقات پرسپولیس قطعا ضرر می کند

اینکه آقای طاهری باید می رفتند، قانون است و نمی توان کاری کرد، هر چند یکبار هم قبلا در مورد ایشان این مشکل وجود داشت و رفع شد. در این مورد یک سری مسائل مربوط به پشت پرده و اسپانسرینگ وجود دارد. مطمئنا با این اتفاقات پرسپولیس ضرر خواهد کرد، چون اگرچه آقای گرشاسبی در جریان امور مربوط به باشگاه است؛ ولی کار بسیار سختی است. امیدوارم در بدنه باشگاه کسانی که سال ها برای این تیم زحمت کشیده اند فعال بشوند. خبری در مورد اضافه شدن مهدوی کیا و هاشمیان به هیئت مدیره باشگاه شنیدم که خیلی خوشحال شدم، چون این ها در فوتبال اروپا بازی کرده اند و با علم روز فوتبال آشنا هستند و قطعا می توانند به باشگاه کمک کنند.

امیدوارم به سوال های علی کریمی پاسخ بدهند

علی کریمی آدم بزرگ و قابل احترامی است و جزء معدود فوتبالیست هایی است که با شرافت زندگی کرده و دنبال هیچ چیزی نیست. علی همان چیزی که به ذهنش می رسد و درست هم هست را می گوید. صحبت هایی در مورد فساد در فوتبال مطرح شده است و امیدوارم به آنها پاسخ داده شود. به هر حال سوء تفاهماتی در مورد فساد در فوتبال وجود دارد و اگر امثال کریمی و عزیزی در مورد آن صحبت نکنند، پس چه کسی باید حرف بزند. امیدوارم صادقانه بیایند و توضیح بدهند، همانطور که کمیته های مختلف فدراسیون در مورد تمامی مسائلی که زیاد مهم نیست وارد می شوند و نظر می دهند. امیدوارم جواب این مسائلی که مطرح شده را شفاف بدهند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      باز این میناجون پیداش شد!

    • ناصری

      باز مینا حرف زد!

    • بدون نام

      خانم باز شما حرف زدی...هی فرت فرت مصاحبه میکنی خودتو نشون بدی....

    • افشین

      به عنوان یه پرسپولیسی حالم ازت به هم میخوره....
      اولین بارقه های بی اخلاقی و کثافت کاری رو در سایه ی مولودی خوانی و دو رویی و پاچه خواری رو تو وارد مکتب اصیل پرسپولیس کردی آقای زیر ابرو خانم.
      لطفا دهناو ببند و دیگه از پرسپولیس به شیوه ی خودت حمایت نکن

    • بدون نام

      این جناب میناوند هم کلا مصاحبه و تیتر بودن رو دوست داره تعجب میکنم پرسپولیس این همه پیشکسوت داره اما فقط یه تعداد محدودی هستن که مصاحبه میکنین باهاشون از بقیه هیچ خبری نمیذارین در مورد بیرانوند هم هوادار به پست حمایتی شما اهمیتی نمیده نظر شما فقط برا خودت مهمه بیرانوند به هوادار بی احترامی کرده به جای عذرخواهی از هوادارا باشگاه رو تهدید کرده که تو تمرینات شرکت نمیکنه ایشون هر روز یه مصاحبه میکنه وبی احترامی میکنه مصاحبه سال گذشته رو یادتون هست اینم از امسالش دیگه جایی بین هوا ارا نداره شما هم سعی کن از کسی حمایت کنی که لیاقت داشته باشه نه این اقا که ارزشی برا باشگاه وهوادار قائل نیست

    • اشوزرتشت

      واقعاآقامهردادازپیشکسوتان دلسوزباشگاه هستندودمش گرم که هروقت نیازه باحمایتش ازبازیکنابه رفع حواشی باشگاه کمک میکنه.کسایی هم که باپستاشون به ایشون توهین میکنن مطمئنن ازهواداری پرسپولیس نیستندومیخوان تیم روبه حاشیه ببرن

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج