۶۳۵۵۳۵
۵۰۰۶
۵۰۰۶
پ

معرفی اپلیکیشن و بازی (۶۲)

امروزه با گسترش استفاده از گوشی های هوشمند و همه گیر شدن آن، اپلیکیشن ها و بازی ها نقش پررنگی در فعالیتهای روزمره انسان ها دارند.

برترین ها - گردآوری و طراحی از بهنام رائین: امروزه با گسترش استفاده از گوشی های هوشمند و همه گیر شدن آنها، اپلیکیشن ها نقش پررنگی در فعالیتهای روزمره انسان ها دارند که در دسته بندی های مختلف مانند اخبار، سلامت، آموزش، ارتباطات و ... ارائه می شوند. ما در این مجموعه قصد داریم به معرفی بهترین اپلیکیشن ها و بازی ها در دسته های گوناگون بپردازیم. امیدواریم بتوانیم شما را در انتخاب اپ مورد نیاز خود یاری دهیم. شما هم می توانید در بخش نظرات در انتهای همین مطلب، اپ های محبوب خود را با ما در میان بگذارید.

*************
بازی Shadow Fight 3 ؛ نبرد سایه ها.
Shadow Fight ۳ نسخه سوم از سری بازی های نبرد سایه ها برای اندروید می باشد که قرار بود در سال ۲۰۱۶ جهت دانلود انتشار یابد ولی بنا به دلایلی نسخه ۳ این بازی در سال ۲۰۱۷ انتشار یافته است. این بازی همان روند مبارزه ای نسخه های قبل را ادامه می دهد که این بار با ویژگی و آیتم و دشمنان جدید که قطعا نسخه سوم بازی از محبوبیت بالاتری نسبت به نسخه اول و دوم بازی خواهد بود. بازی توسط استودیو بازی سازی Nekki طراحی شده است. این بازی در دسته بازی های اکشن برای دانلود انتشار یافته است.
در این بازی جذاب دیگر از سایه ها خبری نمی باشد و شادو تبدیل به یک مبارز خوش هیکل و زیبا شده است که مدیریت آن به عهده شما می باشد. مبارزات را با رقبای مختلفی آغاز کنید و مهارت شمشیر زنی و مبارزه ای خود را به آن ها اثبات کنید. در این بازی شما می توانی به سلاح های مختلفی دسترسی داشته باشید که شاید از اصلی ترین آن ها بتوان به شمیر و چاغو اشاره نمود. کاراکتر اصلی بازی ویرایش های زیادی داشته است که می توانید مراحل بازی را در محیط های جدید اجرا و از آن لذت ببرید. در نسخه دوم Shadow Fight ۲ شما یک سایه بودید و باید با سایه ها مبارزه می کردید ولی داستان در Shadow Fight ۳ کاملا متفاوت می باشد.

در بازی Shadow Fight ۳ محیط های جدیدی به بازی اظافه شده است که تمام محیط های بازی به صورت HD طراحی و با استفاده از بهترین ها صدا گذاری شده اند.
معرفی اپلیکیشن و بازی (62)
معرفی اپلیکیشن و بازی (62)
برخی از ویژگی های بازی Shadow Fight ۳:
  • نبرد در محیط های متنوع و جذاب
  • دارا بودن دشمنان مختلفی
  • قابلیت مبارزه در مراحل مختلف
  • امکان دسترسی به سلاح های مختلف
  • گیم پلی اعتیاد آور
  • امکان سفارشی سازی بازی
  • دارا بودن ماموریت های روزانه
  • گرافیکی HD به صورت ۲ بعدی
  • صدا گذاری عالی در سراسر بازی
  • سازگار با انواع گوشی و تبلت ها
  • امکان بازی به صورت آفلاین
  • امکان تقویت مهارت های خود
  • مبارزه در مراحل نفس گیر
  • تغییر شخصیت های بازی به کاراکتر های جدید
  • مبارزه در عصر جدید
معرفی اپلیکیشن و بازی (62)
معرفی اپلیکیشن و بازی (62)
معرفی اپلیکیشن و بازی (62)
معرفی اپلیکیشن و بازی (62) معرفی اپلیکیشن و بازی (62)
برنامه Alarmy (Sleep If U Can) ؛ آزاردهنده ترین آلارم دهنده جهان!
برنامه Alarmy با عنوان اگه میتونی بخواب یکی از ازار دهنده ترین ساعت زنگ دار جهان اما در عین حال بهترین برنامه ی الارم در 70 کشور مختلف جهان از جمله المان، فرانسه، کره جنوبی و … است که برای اسمارت فون هاطراحی و منتشر شده است. در این برنامه شما زنگ هشدار ان را با یک عکس از منطقه یا اتاق خانه خود تنظیم می کنید. سپس وقتی که زنگ هشدار تنظیم شده باشد، تنها راه برای متوقف کردن الارم خارج شدن از رختخواب و گرفتن یک عکس از منطقه ثبت شده می باشد. بی شک این خلاقیت باعث میشود که از رختخواب خود دل بکنید.
Alarmy (Sleep If U Can) یک الارم فوق العاده برای کسانی است که صبح ها با ساعت زنگی ساده هم بیدار نمیشوند. این برنامه به طور هوشمندانه ای طراحی شده است تا شما مجبور به خارج شدن از رختخواب خود شوید. قطع شدن زنگ هشدار با مراجعه به مکان عکس ثبت شده برترین ویژگی این برنامه محسوب میشود. بیدار شدن با پخش موسیقی دلخواه خودتان، دارا بودن تم های رنگی زیبا برای انتخاب و محیط کاربری زیبا به همراه طراحی فوق العاده زیبا از دیگر ویژگی های این برنامه است. این برنامه با اشتن قابلیت های بی نظیرش توانسته از سایر برنامه های نظیر خودش پیشی بگیرد. کاربران واقعا از این برنامه لذت خواهند برد و میتوانند بسیاری از روش های منحصر به فرد خود را در اطراف الزامات هشدار ایجاد کنند. به عنوان مثال، شما می توانید پای تخت را به عنوان محل سکونت خود ثبت کنید، پس فقط باید به اندازه کافی بیدار شوید تا تصویری از پای رختخواب خود را بچرخانید و سپس دوباره به خواب بروید. البته این امر، کاملا برنامه را دور میزند اما برای بسیاری از کاربران سرگرم کننده و کاربردی است.
معرفی اپلیکیشن و بازی (62) معرفی اپلیکیشن و بازی (62)
برخی از ویژگی های نرم افزار Alarmy:
  • دارای حالت Photo mode برای ثبت یک مکان خاص و رفتن به ان جا جهت قطع کردن صدای زنگ
  • دارای حالت Math mode، حل کردن یک مساله ساده یا متوسط ریاضی برای قطع کردن صدای زنگ
  • دارای حالت Shake mode، تکان دادن شدید گوشی برای قطع کردن زنگ هشدار
  • راه حلی قطعی برای بیدار کردن افرادی که با زنگ های هشدار معمولی
  • قابلیت تنظیم چندین زنگ هشدار در ساعات و روزهای مختلف
  • دارای سه تم مختلف و رنگی
  • رابط کاربری زیبا و شیک
معرفی اپلیکیشن و بازی (62) معرفی اپلیکیشن و بازی (62)
معرفی اپلیکیشن و بازی (62)
معرفی اپلیکیشن و بازی (62) معرفی اپلیکیشن و بازی (62)
بازی Mighty Battles ؛ جنگ تمام عیار!
Mighty Battles نام یک بازی بسیار جذاب و تکرار نشدنی در سبک بازی های تیر اندازی و استراتژیک است که با گیم پلی حرفه ای، توسط شرکت بازی سازی Honikou Games طراحی و منتشر شده است. در این بازی جدید، مانند همه بازی های تیر اندازی دیگر، باید مانند یک فرمانده زبر دست، پایگاه های دشمن را در سراسر دنیا نابود کرده و موفقیت برسید.
تیر اندازی با انواع اسلحه های قدرتمند و استقرار هوشمندانه نیرو های خود، برای نابودی دشمنان، در اولویت ماموریت های شما قرار دارد که باید در Mighty Battles به خوبی هر چه تمام تر ان را به نمایش بگذارید. همچنین امکان جمع اوری بیش از 40 سلاح مختلف، وسایل نقلیه و … در این بازی امکان پذیر است که به شما در پیروزی هر چه تمام تر کمک خواهد کرد. از دیگر قابلیت های این بازی میتوان به ترکیب ترکیبات واحد، خرید و ارتقا تجهیزات جنگی، جمع اوری منابع امتیاز برای ثبت دستاورد های بهتر، استفاده از هلیکوپتر های پیشرفته و سایر وسایل جنگی و… اشاره کرد که همه و هم انها با طراحی بی نظیری ارائه شده است و میتواند ساعات خوبی را برای گیمر به ارمغان اورد. با شکست دادن مخالفان خود در نبرد به کسب پیروزی و باز کردن همه تجهیزات ان پرداخته و برای جمع اوری دلار، طلا و… تلاش کنید تا از این منابع با ارزش برای ارتقا واحد خود استفاده کنید و تیم خود را قوی تر از قبل بسازید و برای یک پیروزی به یاد ماندنی مدال های خود را فروخته و از طریق انشعاب ها و گروه های اموزشی به بالاترین رده رقابت در سراسر دنیا برسید. گفتنی است که گیم پلی بازی در سطح بالایی ارائه شده است و صدا گذاری های ویژه در کنار سایر امکانات بازی به خوبی توانسته هیجان را در بازی تزریق کند.


معرفی اپلیکیشن و بازی (62)
معرفی اپلیکیشن و بازی (62)
برخی از ویژگی های بازی Mighty Battles:
  • امکان ارتقا و خرید تجهیزات مختلف جنگی مانند هلیکوپتر، اسلحه و…
  • ایفای نقش به عنوان کاراکتر اصلی بازی و فرمانده جنگ های چند نفره
  • امکان کسب مدال و فروختن ان ها برای رقابتی جهانی در سراسر دنیا
  • امکان اجرای بازی به صورت انلاین و رقابابت با سایر دوستان و فرماندهان خود
  • دارای گیم پلی اعتیاد اور و گرافیک عالی با صدا گذاری هیجان انگیز و ویژه
معرفی اپلیکیشن و بازی (62)
معرفی اپلیکیشن و بازی (62)
معرفی اپلیکیشن و بازی (62)
معرفی اپلیکیشن و بازی (62) معرفی اپلیکیشن و بازی (62)
برنامه KillApps: Close all apps running ؛ از شرِ برنامه های اضافی خلاص شو!
همانطور که میدانید، پس از اینکه از برخی از اپلیکیشن های گوشی خارج می شوید ان ها به طور کامل بسته نمی شوند چرا که اماده به کار بوده و در حال اجرا می باشند که این باعث می شود سرعت اسمارتفون شما تا حد زیادی کاهش یابد. برای همین منظور نیز برنامه های مختلفی وارد بازار اندروید شده که با صراحت میتوان گفت KillApps Pro: Close all apps running یکی از بهترین ان ها بوده و برای بستن نرم افزار های در حال اجر در پس زمینه بسیار عالی عمل میکند.
KillApps Pro: Close all apps running به شما این امکان را می دهد که تمام برنامه های در حال اجرا را با یک لمس ساده بسته و برنامه ها را به طور خودکار راه اندازی مجدد کنید. جلوگیری از راه اندازی خودکار نرم افزار ها پس بستن ان ها، امکان انتخاب لیستی از برنامه ها که نمی خواهید هیچوقت بسته شوند، پشتیبانی از برنامه های سیستمی و برنامه های کاربر، تقویت سرعت اسمارتفون با خالی کردن فظای اشغال شده در رم، بستن نرم افزار های بی استفاده و ذخیره مصرف باتری و… از قابلیت های شاخص و مثال زدنی این برنامه به شمار میرود که در کنار یک محیط کاربری ساده و کاربر پسند میتواند با افزایش سرعت، ازادسازی حافظه، صرفه‌جویی در مصرف باتری و خنک نگاه داشتن گوشی شما، عملکرد ان را بهبود بخشیده و شما را از داشتن سایر برنامه های مشابه بی نیاز سازد.
معرفی اپلیکیشن و بازی (62) معرفی اپلیکیشن و بازی (62)
برخی از ویژگی های نرم افزار KillApps Pro:
  • جلوگیری از راه اندازی خودکار نرم افزار ها پس زمینه و بستن ان ها
  • قابلیت پشتیبانی از برنامه های سیستمی و برنامه های کاربر
  • امکان اضافه کردن برنامه‌های مورد نیاز در حال اجرا به لیست استثنا
  • تقویت سرعت گوشی با خالی کردن فظای اشغال شده در رم
  • بستن نرم افزار های بی استفاده و ذخیره مصرف باتری
  • امکان خنک کردن دستگاه و قابلیت کاهش مصرف CPU
  • دارای رابط کاربری ساده و حجم بسیار کم
معرفی اپلیکیشن و بازی (62) معرفی اپلیکیشن و بازی (62)
معرفی اپلیکیشن و بازی (62)
معرفی اپلیکیشن و بازی (62)
بازی SR: Racing ؛ آدرنالین بالا!
SR: Racing بدون شک اگر بخواهیم از بین بازی های مسابقه ای جدید چند گزینه را انتخاب کنیم این بازی در میان آنها میباشد که از اصلی ترین ویژگی های آن میتوان به طراحی بازی اشاره داشت. این بازی بدون شک ادرنالینی را در شما به وجود می آورد که هرگز در بازی های مشابه آنها را بدست نیاورده اید. رقابت های فوق العاده عالی و هیجان انگیز سبب خواهند شد تا با گیم پلی بازی به صورت مستقیم دست و پنجه نرم کنید و برای بدست آوردن مقام اولی از هر فرصتی که میشود استفاده کنید. طراحی این بازی به صورت اچ دی و 3 بعدی صورت گرفته است که بازی صدا گذاری خوبی را نیز دارا میباشد.
بازی SR: Racing در یک بزرگراه بی پایان قرار است آغاز شود که در آن بخش های سرگرم کننده ای نیز در سر راه شما میباشد. از چشمگیر ترین بخش ها میتوان به پرش از روی کامیون ها اشاره کرد که در چنین شرایطی میتوانید یک انیمیشن دیدنی و مثال زدنی را مشاهده کنید. بازی را ادامه دهید و تا جایی که میتوانید از بین ماشین های دیگر سبقت بگیرید زیرا هر چه بیشتر رانندگی کنید و اسیبی به خودرو وارد نشود امتیاز شما بالاتر خواهد رفت. با جمع آوری امتیاز ها میتوانید بخش های جدیدی را برای خود خریداری کنید و به ماشین های بهتر نیز دسترسی داشته باشید.
معرفی اپلیکیشن و بازی (62)
معرفی اپلیکیشن و بازی (62)
برخی از ویژگی های بازی SR: Racing:
  • دسترسی به بسیاری از اتومبیل های دیدنی
  • سفارشی سازی ماشین ها
  • پرش از روی کامیون ها و کسب امتیاز
  • استفاده از جلوه های دیدنی در طراحی بازی
  • گرافیک دیدنی به صورت اچ دی و ۳ بعدی
  • کسب امتیاز با رانندگی بیشتر
  • اجرای بازی در حالت های مختلف
  • سازگار با انواع گوشی و تبلت ها
  • فیزیک واقع گرایانه و دیدنی
  • گیم پلی کاملا سرگرم کننده
معرفی اپلیکیشن و بازی (62)
معرفی اپلیکیشن و بازی (62)
معرفی اپلیکیشن و بازی (62)
معرفی اپلیکیشن و بازی (62) معرفی اپلیکیشن و بازی (62)
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج