۶۳۵۶۴۷
۱ نظر
۵۰۰۰
۱ نظر
۵۰۰۰
پ

جپاروف: پسرم می‌گويد بابا تيم‌تان چرا نمی‌برد؟

سرور جپاروف در ديدار با سياه‌جامگان يكي از بهترين بازيكنان استقلال بود كه گرچه بازي‌‌اش به چشم نيامد ولي در ميانه زمين (جناح راست) جلوي حيدري بازي مؤثري را به نمايش گذاشت.

خبر ورزشی: سرور جپاروف در ديدار با سياه‌جامگان يكي از بهترين بازيكنان استقلال بود كه گرچه بازي‌‌اش به چشم نيامد ولي در ميانه زمين (جناح راست) جلوي حيدري بازي مؤثري را به نمايش گذاشت.

او درباره بازي قبل و بعد تيمش حرف زد و از حمايت هواداران استقلال تشكر كرد.

*باز هم نتيجه نگرفتيد؟

متأسفيم. قبل از هر حرفي بايد اين را گفت. همه ديدند كه ما تلاش‌مان را كرديم. بارها و بارها توپ را به پشت و درون محوطه جريمه سياه‌جامگان برديم ولي در زدن ضربات آخر بدشانس بوديم.

* اين بدشانسي‌ها بالاخره نمي‌خواهد تمام شود؟

تمام مي‌شود. بايد از همه تماشاگراني كه در مشهد از استقلال حمايت مي‌كردند تشكر كنم. تا نيمه اول، استقلالي‌هايي كه در استاديوم بودند بيشتر از تماشاگران تيم ميزبان بودند و اين برايم خيلي مهم بود كه براي چه تيمي بازي مي‌كنم. آنها از ما حمايت مي‌كنند و ما وظيفه داريم به اين حمايت‌ها جواب بدهيم. اين روزها تمام مي‌شوند.

* چرا نمي‌توانستيد گل بزنيد؟

گاهي دروازه‌بانان مانع اصلي برابر حريفان‌شان مي‌شوند. آن روز هم دروازه‌بان جوان حريف اين حالت را برابر استقلال داشت و ياشين (دروازه‌بان افسانه‌اي شوروي سابق) شده بود. هرچه بچه‌ها زدند از هر زاويه و فاصله‌اي توپ‌ها را مهار مي‌كرد. خودمان هم مانده بوديم. تك‌به‌تك شهباززاده را گرفت. من و جابر، اسماعيلي، قرباني و هرچه زديم را گرفت. شوت قائدي را هم كه نگرفت به تير دروازه‌‌اش خورد. زيبايي‌هاي فوتبال به اين چيزهاست.

* مي‌داني دروازه‌بان سياه‌جامگان اولين باري بود كه در ليگ برتر بازي مي‌كرد؟

نه! به هر حال برايش آرزوي موفقيت مي‌كنم. او بازي خيلي خوبي برابر استقلال نمايش داد و مهمترين عامل براي مساوي گرفتن تيمش بود. حتي يك اشتباه هم نكرد وگرنه ما با دو، سه اختلاف برنده مي‌شديم.

* اما استقلال همچنان امتياز از دست مي‌دهد!

شانسي كه آورديم در اين هفته، بالاي جدولي‌ها هم امتياز از دست دادند و فاصله ما با صدر افزايش پيدا نكرد.

* يك گل هم زديد كه گفته شد سالم بود!

درباره مسائل داوري حرفي نمي‌زنم. البته شنيدم كه در برنامه‌هاي تلويزيوني درباره‌‌اش خيلي حرف زدند ولي من در مسائل داوري دخالت نمي‌كنم.

* كارشناسان از بازي‌‌تان رضايت داشتند فقط مي‌گويند گل نمي‌زنيد.

خودمان هم متوجه بازي بوديم. راحت به گوش‌ها مي‌رفتيم و توپ را به داخل 18 قدم مي‌برديم. در گلزني هم كه گفتم دروازه‌بان حريف چه روز خوبي داشت. با اين همه ما خيلي خيلي بهتر از سه، چهار هفته قبل بازي مي‌كنيم و حتم دارم در هفته‌هاي بعد بهتر مي‌شويم. كافي است يكي، دو برد پياپي به دست بياوريم تا اين وضعيت به كل برعكس شود و به بالاي جدول برگرديم.

* خودت هم از اين شرايط خسته شدي؟

من كه هيچ، پسرم هم مي‌گويد بابا چرا نمي‌بريد؟ زودتر تيم‌تان را بالا بياوريد. او هم طرفدار استقلال شده و از من و بچه‌هاي تيم مي‌خواهد برنده شويم. ما هم به او قول داديم اين اتفاق بيفتد.

* بازي با گسترش فولاد را چطور پيش‌بيني مي‌كني؟

ما براي هر بازي با دستورات كادر فني كار مي‌كنيم. براي اين ديدار هم برنامه‌هاي خوبي داريم و نقاط ضعف و قوت‌شان را مي‌شناسيم. تيم سرعتي با پرس سخت از جلو است كه حتم داريم براي دفاع در آزادي به زمين مي‌‌آيد.

* تماشاگران‌‌تان هم كه نيستند!

دليل اين را نمي‌دانم. ولي شنيدم حكم قطعي نيست و باشگاه هم دنبال رفع اين محروميت است. ‌اي كاش تماشاگران‌مان را ببخشند، چون بازي بدون آنها لطفي ندارد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • افشین

      بهش بگو پسرم این عادت به نبردنها نتیجه ی ادا اطوارهای خارجی علی منصوریانه که با ساخت و پاخت با لیدرها مربی استقلال شد. بگو اینا دستپخت نامردی به مظلومی بیچاره است. بگو حاصل کلمات و اصطلاحات نیم بند و غلط انگلیسیه. آره جبارجون بگو دلیلش خالی بودن مغز منصوریان از علم فوتبال و به جاش توانایی مفرط توی صحنه گردانی و شومنیسمه. پول بی زبون این ملت فلک زده رو حروم کردن و دور ریختن پای این فوتبال بی در و پیکر رو بیخیال، عشق است شعبه های رستوران علی منصور...

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج