۶۳۵۶۶۱
۲۷ نظر
۵۰۰۰
۲۷ نظر
۵۰۰۰
پ

اطلاعیه باشگاه پرسپولیس درباره ماجرای بیرانوند

باشگاه پرسپولیس با صدور اطلاعیه‌ای ضمن عذرخواهی از هواداران، از آنها تقاضا کرد مانند همیشه از تیم و سرخپوشان حمایت کنند تا حرکت در مسیر تکرار عنوان قهرمانی لیگ برتر ادامه یابد.

خبرگزاری فارس: باشگاه پرسپولیس با صدور اطلاعیه‌ای ضمن عذرخواهی از هواداران، از آنها تقاضا کرد مانند همیشه از تیم و سرخپوشان حمایت کنند تا حرکت در مسیر تکرار عنوان قهرمانی لیگ برتر ادامه یابد.

به نقل از سایت رسمی باشگاه پرسپولیس، در این اطلاعیه آمده است ؛ هواداران همواره حامی اصلی پرسپولیس در تمام زمینه‌ها به ویژه در میدان رقابت‌ها بوده‌اند. پرسپولیس و هواداران از یکدیگر جدایی ناپذیرند و بسیاری بوده اند که در ادوار گوناگون‌، به ویژه در زمان کنونی با شناسایی این رمز موفقیت به دنبال از بین بردن آن بوده‌اند. انسجام یک خانواده بدون از خود گذشتگی ها میسر نخواهد بود و هواداران نیز فداکاری خود را نثار تیم محبوبشان کرده اند. احترام به هواداران و تلاش برای رضایت آنها از نتایج تیم از اصول اساسی باشگاه پرسپولیس است و این نکته به تمام ارکان باشگاه و تیم تاکید شده است.

بر همین اساس مجموعه پرسپولیس به جهت اتفاقات روز های اخیر ، مراتب عذرخواهی خود از هواداران شریف و متعصب پرسپولیس و اهالی فوتبال را اعلام می دارد. در این ارتباط علیرضا بیرانوند هم به صورت کتبی و شفاهی به دلیل صحبت هایی که طرح کرده و برخوردی که از او در جریان بازی با پدیده سر زده بود صادقانه عذرخواهی کرده است. همچنین مواردی که بخش هایی از آن در این اطلاعیه مورد اشاره قرار گرفت نیز به وی تذکر داده شد.

باشگاه پرسپولیس تاکید دارد که در این مجموعه هیچ کس و هیچ چیز بالاتر از خود پرسپولیس و هوادارانش نیست. اعضای تیم و باشگاه در همه حال متوجه این حقیقت هستند که پرسپولیس بزرگ بدون هریک از ما مسیر خود را با کمی فراز و فرود ادامه خواهد داد و در نهایت هریک از ما هستیم که احترام و بزرگی بیشتری را به لطف عظمت پرسپولیس و محبت هوادارانش به دست می آوریم.

باشگاه پرسپولیس از هواداران پرسپولیس تقاضا دارد حال که دروازه بان ملی پوش تیم مان نیز حسن نیت خود را نشان داده است و با توجه به تمام سخت کوشی ها و تعصبی که تک تک سرخپوشان از جمله وی برای موفقیت پرسپولیس و بزرگی هوادارانش به کار گرفته اند با گذشتن از اتفاقاتی که روی داده است ضمن نا امید ساختن آن هایی که امیدوارند با چنین مسایلی در جمع ما شکاف به وجود آمده تا امکان پایین کشیدن ما را بیابند، تیم خود را در مسیر تکرار قهرمانی یاری برسانند. شادی و افتخار همه ما در روز آخر لیگ در گرو اتحاد و با هم بودن است.

هواداران اطمینان داشته باشند تک تک سرخپوشان با تمام توان برای موفقیت پرسپولیس و سربلندی آنها تلاش می کنند و روی هیچ چیز به اندازه حمایت هواداران حساب نکرده اند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • عابدکریمی

      به امید قهرمانیه تیممون.شنبه هم ۱/۰جم را میبریم

    • hakim

      ولش کن ادم بیجنبه

    • کمانگر

      خخخخخ لنگو خخخ لنگیا شماها چقد جوکید

    • بدون نام

      زااارررت

    • بدون نام

      ماشالله به باشگاه هیس

    • علی حسینی

      راستی بیاید برای درهم کوبیدن دشمنان هم که شده همه چی رو فراموش کنیم وفقط تیممان رو دراین شرایط سخت تشویق کنیم هم هواداریهای عزیز.

    • لنگی سوز

      اقای خردبین کجاست یادش رفته اون سال که کرار برا استقلال شاخ شده بود گفت اگه تو تیم ما بود اخراج میشد پ الان کو کجا رفت چرا صداش درنمیاد ؟

    • هیس

      وای اقتدارو.. خخخخخخخ هیــــــــــــــــــــــس

    • حمید

      واله خوب بیاید به شعور مردم توهین بکنه وبه همه بگه هیس ( لال باشید) حالا باشگاه از او حمایت میکند چه آشی و چه گشی بزرگتر از او نتوانستند به پرسپولیس لطمه وارد کنند پس خواهشا از او حمایت بیدلیل نکنید باید از پیروزی اخراج بشه بفهمه یک من ماست چقدر کره داره

    • بدون نام

      زنده باد پرسپولیس کبیر

      پاسخ ها

      • رسول زمانپور

        پرسپولیس سوراخ

    • بدون نام

      بیرانوند برود بهتر است .چون ظرفیت ورزشی نداری
      گم شود

    • بدون نام

      آدم گدا صفت کم ظرفیت است !

    • بدون نام

      این بیانیه باشگاه هیچ ارزشی برای هوادار نداره
      بیرانوند بی چشم و رو اگه شعور داشت خودش میومد از هواداران عذرخواهی میکرد
      کاملا واضحه که باشگاه داره یکی به نعل میزنه یکی به میخ
      واقعا جای تاسف داره

    • زریر رشیدی

      من به عنوان یک تاجی بسیار متعصب به هیچ عنوان خواهان به زیر آمدن پرسپولیس یا هیچ تیم دیگری از راههای غیر اخلاقی مانند ایجاد تفرقه یا داوران و فدراسیون مغرض یا برنامه های بی هویت و جهت دار تلویزیون نیستم و تنها امیدوار به بازی تیم محبوب خودم هستم.

    • بدون نام

      باشه توهیناشو کرده حالا میگه ببخشید

    • rebin babak

      رسما .به غلط کردن افتادن

    • مهدی

      بخشیدیم

    • آرش لر تبار

      جناب حمید واقعا برات متاسفم .ما لر هستیم وبه لر بودنمان افتخار میکنیم زیرا که اصالت مهمان نوازی صداقت و مردانگی های لرها در تمام ایران نمونه است .بگو ببینم اصالت خودت چیه ؟؟؟یادت باشه که با غیرت ترین مردان ایران لرها هستند درود بر لرستان بختیاری وکهگلویه و بویراحمدی وتمامی لر زبانان ایران زمین

    • بدون نام

      باید اونقد ( هو) شود تا مجبور شود که برود .بیرانوند لیاقت پیراهن پرسپولیس کبیر را نداره .

    • بهنام

      با سلام،این بیرانوند با توجه به فرهنگ و اخلاق و اصالتش کلا در حد و شان پرسپولیس و تیم ملی نیست..
      موفق باشین

    • بدون نام

      هییییییس

    • بدون نام

      اخراج اون همون چیزیه که خودش میخواد این کارارو کرده تماشاگرا صداشون در بیاد بعد بندازنش بیرون بره اونجا که دوست داره به نظر من حالا که قرار داد داره بزارنش روی نیمکت رادرو رو بزارن دروازه با این کار ضربه سختی میخوره

    • « واقع‌گو »

      بعنوان یک هوادار فوتبال ...

      فقط میگم و نظرم اینه که اگه ۴ هفته بچسبه نیمکت اونوقت میفهمه که در چه جایگاه قرار داره ،وووو ازهمه مهمتر یاد میگیره که شان و منزلت هواداران فوتبال چقدر ارزشمنده و ارزش گذاره و به سهمه سرمایه های اصلی فوتبال و باشگاه پرسپولیس به حساب میاییند/ وسلام

    • « واقع‌گو »

      بعنوان یک هوادار فوتبال ...

      فقط میگم و نظرم اینه که اگه ۴ هفته بچسبه نیمکت اونوقت میفهمه که در چه جایگاه قرار داره ،وووو ازهمه مهمتر یاد میگیره که شان و منزلت هواداران فوتبال چقدر ارزشمنده و ارزش گذاره و به سهمه سرمایه های اصلی فوتبال و باشگاه پرسپولیس به حساب میاییند/ وسلام

    • بدون نام

      شخصیتآ تازه به دوران رسیده است .

    • بدون نام

      حالا که پرسپولیس نمیتونه خریدی داشته باشه.صلاح نیست.لطفا شماهم به نفع دشمنا حرف نزنید.تا پایان فصل بلاخره نیازش داریم.نمیشه منکرشد و احساساتی عمل کرد.اگه پرسپولیس مشکل نقل و انتقال نداشت صددرصد اخراجش میکردن

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج