جاباما
۶۳۵۷۵۷
۲ نظر
۵۰۰۱
۲ نظر
۵۰۰۱
پ

شفر: قائدی فرصت می‌خواهد که از بین نرود

سرمربی استقلال درباره اینکه چرا ستاره جوان تیمش را بازی نمی‌دهد صحبت کرد.

خبرآنلاین: سرمربی استقلال درباره اینکه چرا ستاره جوان تیمش را بازی نمی‌دهد صحبت کرد.

چرا مهدی قائدی فیکس بازی نمی‌کند؟ این سؤالی است که اغلب هواداران استقلال طی هفته‌های اخیر بارها از خودشان و مربیان تیم محبوب‌شان پرسیده‌اند ولی هیچ جواب قانع‌کننده‌ای نگرفته‌اند.

جواب کادرفنی استقلال طی تمام روزهای نیمکت‌نشینی قائدی فقط سکوت بود و بس؛ سکوتی که البته دیروز شکسته شد. وینفرد شفر معتقد است اگر مهدی قائدی در ترکیب ثابت قرار بگیرد و تحت فشار باشد، قطعاً حاصل آن دقیقاً عکس چیزی خواهد بود که تصورش می‌رود. سرمربی استقلال در جمع مربیان با اشاره به توانایی‌های پدیده تیمش گفته است: «مهدی جوان است و خوش‌آتیه.
باید آرام‌آرام به ترکیب ثابت تزریق شود. اگر این روند درست و اصولی صورت بگیرد، پله‌های ترقی را خیلی خوب طی می‌کند و در غیر این صورت باعث سوختن این چهره خواهد شد. اگر یک روز همین بازیکن را فیکس بگذاریم و چند توپ خراب کند، آن‌وقت همین تماشاگر که الان مرتب اسم او را صدا می‌زند، علیه قائدی موضع گرفته و مهدی را پس خواهد زد.
این همان اتفاقی است که نباید اجازه دهیم رخ بدهد. سرمربی استقلال تأکید دارد مهدی قائدی باید زمانی وارد زمین شود که تیم از حریف جلو افتاده و فشار تماشاگر روی مجموعه نیست. به گفته شفر اگر قائدی در دیداری به میدان بیاید که استقلال با یکی، دو گل از حریف جلو باشد، خیلی راحت می‌تواند با استرس آن کنار بیاید و حتی اگر چند توپ هم خراب کند، هیچ مشکلی برایش ایجاد نمی‌شود و ترسش می‌ریزد.
شفر تأکید دارد که به سبک بازی مهاجم ۱۸ ساله جنوبی استقلال کاملاً معتقد است ولی نمی‌خواهد با استفاده نابه‌جا از او، به عامل نابودی این بازیکن بدل شود، به همین خاطر اصلاً نمی‌خواهد کار را با عجله به سرانجام برساند. با وجود تداوم نیمکت‌نشینی مهدی قائدی، شایعه شده که این بازیکن روز شنبه فیکس بازی خواهد کرد!
هرچند هیچ‌کدام از مربیان استقلال این شایعه را تأیید نکرده‌اند ولی از درون تیم خبر می‌رسد که احتمال بازی کردن پدیده این فصل آبی‌ها (در ترکیب ثابت) بیشتر از قبل شده است. ظاهراً نمایش ضعیف شهباززاده و انصاری و البته مهم‌تر از آن، محرومیت تماشاگران و برگزاری بازی در استادیوم خالی (اگر رأی عوض نشود) از جمله عواملی است که شانس بازی کردن پدیده استقلال را به طرز قابل ملاحظه‌ای افزایش خواهد داد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 8/8 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      فعلا پستونک بدين به قايدي سرنيمکت چرت بزنه وخميازه بکشه اقاي شوفر

    • بدون نام

      لنگی بدبخت از کامنتت معلومه بدجوری داری از حسادت میترکی بسوز لنگی بسوز که کلی حال کردم

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج