جاباما
۶۳۵۷۸۶
۳ نظر
۵۰۰۸
۳ نظر
۵۰۰۸
پ

تنها خواسته اصلاح‌ طلبان از دولت روحانی

یک فعال سیاسی اصلاح طلب گفت: اینکه می گویند اصلاح طلبان به دنبال سهم خواهی از دولت هستند یک بحث انحرافی است؛ اصلاح‌طلبان معتقد هستند باید به مطالبات با ارزش مردمی که به خاطرش به رئیس جمهور رای ۲۴ میلیونی دادند، توجه شود.

خبرگزاری ایسنا: یک فعال سیاسی اصلاح طلب گفت: اینکه می گویند اصلاح طلبان به دنبال سهم خواهی از دولت هستند یک بحث انحرافی است؛ اصلاح‌طلبان معتقد هستند باید به مطالبات با ارزش مردمی که به خاطرش به رئیس جمهور رای ۲۴ میلیونی دادند، توجه شود.

محمد نیشابوری اظهار کرد: من این موضوع که در فضای رسانه‌ای-سیاسی کشور ایجاد شده مبنی بر آنکه اصلاح‌طلبان مشغول سهم خواهی از دولت هستند را یک بازی روانی می دانم. افرادی که این موضوع را طرح می کنند دو نتیجه را پیگیری می کنند؛ اول آنکه اصلاح‌طلبان را از پیگیری مطالبات به حق مردم منع کنند و دوم اینکه آقای روحانی را از پیگیری این مطالبات و استفاده از ظرفیت‌های اصلاح‌طلبان منصرف می‌کنند.

وی ادامه داد: هم جناح اصولگرا، هم معتدلین و هم مردم کاملا اصرار دارند که سبد رای آقای روحانی سبد رای اصلاح‌طلبی بوده است. احزاب، چهره های اصلاح‌طلب و مردمی که به اصلاحات عقیده داشتند پای صندوق رای آمدند و رای ۲۴ میلیونی خود را به صندوق انداختند. خب، این مردم و گروه‌ها برای چه چنین رایی دادند؛ زیرا دنبال تحقق مطالباتی بودند که فکر می کردند آقای روحانی می تواند آن اهداف را پیگیری کند.

این عضو حزب اسلامی کار همچنین گفت: وجود آقای روحانی به عنوان کاندیدای ریاست‌جمهوری انتخابات دوازدهم کف مطالبات اصلاح‌طلبان بود و ایشان در هر دو دوره گزینه اصلی اصلاحات برای تصدی ریاست‌جمهوری محسوب نمی شدند. نه خود ایشان و نه اصلاح‌طلبان هم چنین ادعایی ندارند که ایشان گزینه نهایی اصلاح‌طلبان برای ریاست جمهوری بوده‌ است.

وی در بخش دیگری از این گفت‌وگو ابراز عقیده کرد:باید برای روشن شدن این موضوع یک گام به عقب برویم، روحانی به عنوان رئیس جمهور دور یازدهم و دوازدهم توسط مردم انتخاب شد؛ چراکه مردم دنبال مطالباتی بودند که رئیس جمهور در دوران انتخابات به آن ها وعده داده بود. همگان نیز بر این باور هستند که این مطالبات توسط وزرا و روسای جمهوری که به خواسته های مردم اعتقاد داشته باشند محقق می شود.

نیشابوری با بیان اینکه "وزیری که به وعده های رئیس جمهور عقیده ندارد، نمی تواند پاسخ‌گوی مطابات مردمی باشد" گفت: کسانی می توانند مطالبات مردم را محقق کنند که تفکرشان به مردم نزدیک باشد. به کابینه که نگاه کنیم می بینیم گزینه‌های اصلاح‌طلب که با دیدگاه اصلاح‌طلبی سکان وزارت را به دست گرفته باشند یک تا دو نفر بیش تر نیستند. حالا در این میان رسانه‌های اصولگرا می گویند اصلاح‌طلبان از دولت سهم خواهی می کنند.

وی افزود: سهم خواهی یعنی چه؟ سهم خواهی یعنی آنکه اصلاح‌طلبان به رئیس جمهور می‌گفتند در عوض کارهایی که برایت انجام دادیم چند وزیر را از میان ما انتخاب کنید. اما این نگاه نه در هیئت دولت بود و نه استانداری‌ها . نگاه اصلاح‌طلبان این است که کسانی که پست‌هایی را به دست می ‌آورند توانایی به اجرا درآوردن شعارهای آقای روحانی را داشته باشند.

نیشابوری در پایان گفت: اینکه می گویند اصلاح طلبان به دنبال سهم خواهی از دولت هستند یک بحث انحرافی است. اصلاح‌طلبان معتقد هستند باید به مطالبات با ارزش مردمی که به خاطرش به رئیس جمهور رای ۲۴ میلیونی دادند توجه شود. اصلاح‌طلبان چیز زیادی از روحانی نخواستند، تنها خواسته آن‌ها تحقق شعارهای خود آقای روحانی است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • جلیل‌فتاحی

      آقای‌روحانی‌من‌یک‌معلم‌کرمانشاهی‌هستم‌طرفدار‌سر‌سخت‌فقط‌احمدی‌نژادم شماهم‌مواظب‌این‌وزیران‌عقده‌ای‌باش‌‌مثل‌آقای‌‌احمدی‌نژاد‌از‌پشت‌خنجر‌نخوری‌‌البته‌جز‌اون‌‌مرد‌آقای‌وزی ‌بهداشت‌دکتر‌‌‌هاشمی

    • بدون نام

      خداوند اصلح طلبان را لعنت کند که برای رای روحانی مردم را فریفتند

    • بدون نام

      آن غذا از مردم که طرفدار اصلاحات هستن انسانهای خوبی هستن ولی لذا من اصلاح طلبان از احساسات آنها سو استفاده کردن

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج