۶۳۵۹۶۹
۱ نظر
۵۰۰۰
۱ نظر
۵۰۰۰
پ

کمالوند: ۴ ماه دیگر در آبادان هستم و بعد خداحافظ

سرمربی تیم فوتبال نفت آبادان با بیان این مطلب که کرار یکی از نابغه‌های فوتبال است، گفت: در مدتی که در تمرینات شرکت نکردم فریادی زدم که فریاد زیر خاک بود و در مجموع فکر می‌کنم آن زمان تصمیم درستی گرفتم.

خبرگزاری فارس: فراز کمالوند، سرمربی نفت آبادان بعد از پیروزی مقابل سپاهان اظهار داشت:این برد را به مردم آبادان تقدیم می‌کنم و تشکر می‌کنم از بازیکنان تیمم، درست است که که کرار و ابراهیم زاه گل زدند اما از علی عبدالله زاده که با وجود مصدومیت بازی کرد ممنونم.و حسین بغلانی در نیمه اول آسیب دید و با درد بازی کرد اما به خاطر تیم در نیمه دوم به میدان رفت که از او هم تشکر می‌کنم به نظرم علاوه بر تشکر از سایر بازیکنان باید از این دو نفر ویژه‌تر تشکر کنم. چون این عزیزان با مصدومیت بازی کردند.

وی افزود: کرار نشان داد نابغه فوتبال است و در یک لحظه نتیجه را عوض کرد. حالا خیالمان راحت است که در نیم فصل اول رتبه تیم ما تک رقمی است.

وی در پاسخ به این سؤال که شما به خاطر مشکلات مالی در تمرینات حاضر نشدید اما باشگاه اعلام کرد ۴ میلیارد پول به تیم تزریق کرده گفت: از این ۴ میلیارد تومان ۲.۵ میلیارد تومان هزینه هتل بلیت هواپیما، سفر تیم و مسائل مختلف شده است. دوستان طوری می‌گویند ۴ میلیارد که همه فکر می‌کنند همه پول به تیم تزریق شده ضمن آنکه به جای ۴ میلیارد تومان می‌گویند ۴۰ میلیارد ریال که عدد کمی بزرگتر به نظر می‌رسد.

کمالوند افزود: من به آقای عیسی‌زاده هم گفتم حالا که برگشته‌ام هر چه می‌خواهد بشود. من یک جایی فریاد زدم که فریادم زیر خاک بود. 4 ماه دیگر میهمان اینجا هستم و بعد از آن هم خداحافظ اما دلم به حال این تیم می‌سوخت که این حرف را زدم. شما باید به حال تیم‌تان برای سال آینده فکری کنید. از روز اول گفتم که آبادان سرزمین مادری‌ام است و امیدوارم که وقتی از اینجا می‌روم یک خاطره خوب به جای بگذارم.

سرمربی نفت آبادان در پاسخ به سؤال خبرنگاری که گفت شما مدعی شدید هواداران به شما توهین کرده‌اند، گفت: من نگفتم هواداران و فقط گفتم یک درصد از هواداران. شما ظاهراً برنامه ۹۰ را ندیده‌اید که در آن برنامه گفتم ۹۹.۹ درصد از مردم حامی ما هستند. آن تعداد از هواداران که علیه مسعود ابراهیم‌زاده شعار می‌دادند باید متوجه اشتباهشان می‌شدند. دیدید که خدا چه کار کرد. ابراهیم‌زاده بازی قبل پنالتی گرفت و در این بازی گل زد مگر همین آقایان به مسعود ابراهیم‌زاده توهین نکردند؟ آیا از آن هفته تا این هفته در مورد ابراهیم‌زاده معجزه شده است؟ متأسفانه از حرف‌های من سوءبرداشت می‌کنید من هرگز نگفتم هواداران بلکه گفتم یک درصد از هواداران. مجبور شدم در این مدت صفحه خودم را ببندم و به خاطر آنکه یک خانم مسن مطلبی را در صفحه من نوشت اشک در چشمانم جمع شد الان هم می‌گویم آن زمان یک تصمیم گرفتم که در تمرینات نباشم که فکر می‌کنم تصمیم خوبی بود و منجر به این شد که امروز ۹۰ دقیقه تیم ما را تشویق کردند. به نظر من دیگر در ورزشگاه نمی‌تواند کسی خلاف جهت آب شنا کند.

وی در خصوص یارگیری نیم‌فصل نیز گفت: در مورد یارگیری باید بگویم که این موضوع نیاز به تأمین بودجه دارد که ما اگر زرنگ باشیم پول بازیکنان فعلی را می‌دهیم.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      آقای کمالوند یعنی تو باشگاهای جهان تیم صنعت نفت را تنها میگذاری

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج