جاباما
۶۳۶۰۶۱
۵۰۰۷
۵۰۰۷
پ

پورعلی‌ گنجی به بیمارستان منتقل شد

ملی‌پوش ایرانی السد قطر در لحظات پایانی بازی با الدحیل به علت تنگی نفس و خستگی شدید به بیمارستان انتقال یافت.

ورزش سه: مرتضی پورعلی‌گنجی که در حال حاضر اصلی‌ترین مهره تیم ملی محسوب می‌شود و اطمینان زیادی به خط دفاعی ایران داده است، در لیگ ستارگان قطر هم فصل درخشانی سپری می‌کند و با وجود مدافع بودن در ۹ مسابقه توانسته سه گل به ثمر برساند و حضور ثابت در تمام بازی‌ها داشته باشد.

السد امشب بهترین فرصت را داشت تا در هفته نهم لیگ ستارگان قطر که در ورزشگاه خانگی جاسم بن حمد میزبان الدحیل بود به هشتمین پیروزی دست پیدا کند و جای حریفش را در صدر جدول بگیرد؛ اما یاران پورعلی‌گنجی با فرصت‌سوزی با نتیجه پُر گل ۴ بر ۲ شکست خوردند تا به دلیل تفاضل گل کمتر نسبت به الریان یک پله هم در جدول سقوط کنند.

پورعلی‌گنجی که علاوه بر عملکرد مثبت در خط دفاعی السد در هفته‌های سوم، چهارم و هشتم لیگ ستارگان قطر موفق به گلزنی با ضربه سر شده بود، امشب هم مثل تمام دیدارهای اخیرشان حضوری کامل مقابل الدحیل داشت؛ اما در دقایق پایانی مسابقه نتوانست به کارش ادامه دهد و با مشکل شدید جسمانی مواجه شد.

پورعلی‌ گنجی به بیمارستان منتقل شد

پورعلی‌ گنجی به بیمارستان منتقل شد

نام تائه‌هی، ستاره کره‌ای الدحیل در دقیقه ۸۹ به زیبایی دروازه السد را باز کرد تا نتیجه ۴ بر ۲ به سود تیمش شود؛ اما بلافاصله پس از این گل، پورعلی‌گنجی روی خط محوطه جریمه درازکش روی زمین افتاد و نتوانست به بازی ادامه دهد تا داور مسابقه دستور به حضور ماشین بازیکن‌بر در زمین را داشته باشد.

پس از انتقال پورعلی‌گنجی به بیرون از زمین و بعد از آن رختکن تیم السد، تشخیص داده شد او به دلیل خستگی شدید و تنگی‌نفس نتوانسته به بازی ادامه دهد و برای جلوگیری از آسیب‌های جسمانی بیشتر این ملی‌پوش ایرانی به بیمارستان حمد انتقال یافت.
پورعلی‌ گنجی به بیمارستان منتقل شد
باشگاه السد اعلام کرد در آزمایشات اولیه حال عمومی پورعلی‌گنجی مطلوب گزارش شده ولی بعد از استراحت شرایط جسمانی او به طور کامل بهبود پیدا می‌کند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 8/8 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج