۶۳۶۰۶۸
۷ نظر
۵۰۰۴
۷ نظر
۵۰۰۴
پ

نماینده مجلس: چه اشكالی دارد عكس پيروزی دختران فوتساليست را در بيلبوردها نشان دهند؟

پروانه سلحشوری : چه اشكالي دارد که شهرداري تهران با بنر بزرگ عكس پيروزي دختران فوتساليست يا هر رشته ورزشي ديگری را در بيلبوردهاي شهر نشان دهد؟ چه ايرادي دارد همانطور كه گريه را نشان ميدهيم، شادي را هم نشان دهيم؟

عصر ایران: پروانه سلحشوری نماینده مجلس در کانال تلگرامی اش نوشت:

تيم فوتسال بانوان ما در اوج اقتدار سه بر يك ايتاليا را شكست داد. اين يادداشت را زماني مي نويسم كه در حال بازگشت از سالن هستم. از اين برد بسيار خوشحال شدم ولی متاسفانه از این ناراحت شدم که كوچكترين اطلاع رساني در اين زمينه انجام نشد. اگر يكي از تيمهاي مردان مسابقه داشت، آيا فدراسيون فوتبال، يا صدا و سيما و يا سايتها و كانالهاي خبري به اين شكل اطلاع رساني ميكردند؟ براستي كه اين تبعيض تاسف بار و غم انگيز است.

روزها ميگذرند، فرصت ها ميسوزند، كودكان به نوجواني و بعد به جواني ميرسند و ما اين الگوهاي توانمند را به جامعه معرفي نمي كنيم. فريادمان بلند است كه دختران پرخاشگر شده اند، و از زنانه شدن فقر و اعتياد صحبت ميكنيم. مسئولان از روند رو به افزايش انواع آسيب هاي اجتماعي اظهار نگراني ميكنند. اما راه حل معضلات سخت نيستند، اين ما هستيم كه همه چيز را سخت كرده ايم.

چه اشكالي دارد که شهرداري تهران با بنر بزرگ عكس پيروزي دختران فوتساليست يا هر رشته ورزشي ديگری را در بيلبوردهاي شهر نشان دهد؟ چه ايرادي دارد همانطور كه گريه را نشان ميدهيم، شادي را هم نشان دهيم؟

جامعه ايران تشنه شادابي و نشاط است. اين وظيفه صدا و سيما و ساير رسانه ها و نهادهاي مرتبط است كه شادي را به جامعه برگردانند. شاد بودن نبايد تابو باشد.

نشان دادن ورزش زنان، كه اتفاقاً با حجاب هم هستند، نبايد تابو باشد. آن چيزي كه بايد تابو باشد، چهره كريه فقر و فساد و فحشا است. تابو بايد ابتذال يك جامعه باشد، وگرنه چه انسان سالمي ميتواند مخالف ورزش، هنر و فرهنگ اصيل باشد. چه دليل قانع كننده اي مي توان يافت كه ورزش را ترويج و تبليغ نكنيم، هنر اصيل و فاخر را اعتلا نبخشيم و فرهنگ و هويت ايراني و اسلامي خودمان را نتوانيم به نسل جوان منتقل كنيم.

ايران كشوري است با نعمت هاي بيشمار كه خداوند به مردمان اين سرزمين عطا كرده است و جوانان ميهن ما يكي از اين موهبت هاي بزرگ هستند. جوانان را دريابيم، به آنها و استعدادهايشان ايمان بياوريم. لياقت جوانان ما بسيار بيشتر از آن چيزي است كه ما برايشان فراهم كرده ايم.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • مهدیاردوزدوزانی

      دو آتیشه شدی،خانمک...!"

    • بدون نام

      ای باباکو گوش شنوا.

    • حسین

      من فکر می کنم موقع شادی چشمان دید بیشتری دارند وبرعکس هنگام گریه چشم بسته می شود و دید به صفر می رسد

    • بدون نام

      واقعاراست میگه کارمردم ما شده بدبختی وغم غصه همه توعزاداری هاپرشورشرکت میکنن کشورمون واقعاافسرده است وهمینطوردارای تبعیض های زیادخدابه مارحم کنه

    • بدون نام

      احسنت

    • hamed

      کجای دنیا این جلف بازیا رو در آوردن شما یاد گرفتی

      پاسخ ها

      • بدون نام

        کشورهایی که توش ازادی و برابری جنسیتی هست اقای ضد زن

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج