جاباما
۶۳۶۰۹۷
۲ نظر
۵۰۰۶
۲ نظر
۵۰۰۶
پ

آمریکا: به حمایت از ریاض برابر سپاه، متعهد هستیم

کاخ سفید در بیانیه ای بار دیگر بر حمایت‌های خود از عربستان سعودی و ائتلاف متجاوز به یمن تأکید کرده است. در این بیانیه آمده است: «ما کماکان به حمایت از عربستان سعودی و تمامی شریکانمان در خلیج [فارس] در برابر ستیزه‌جویی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و نقض آشکار قوانین بین‌المللی، متعهد هستیم.»

خبرگزاری فارس: کاخ سفید در بیانیه‌ای ضمن استقبال از اقدام ادعایی عربستان در بازگشایی بندر الحدیده و فرودگاه بین‌المللی صنعا، مدعی شد ایران از بحران انسانی موجود در یمن برای «پیشبرد بلندپروازی‌های خود در منطقه» سوءاستفاده می‌کند.

کاخ سفید در این بیانیه اشاره‌ای به هشدارهای نهادهای بین‌المللی درباره نقش دولت آمریکا و متحدش عربستان سعودی در ایجاد بحران انسانی در کشور یمن نکرده است.

عربستان سعودی با حمایت آمریکا و متحدان عربی‌اش از بیش از دو سال پیش بخش‌های زیادی از یمن را تحت محاصره قرار داده است.

در بیانیه کاخ سفید آمده است: «ایالات متحده از اعلانیه عربستان سعودی و ائتلاف تحت رهبری عربستان در بازگشایی بندر حدیده و فرودگاه بین‌المللی صنعا جهت ورود اضطراری کمکی‌های انسانی برای مردم یمن استقبال می‌کند.»

کاخ سفید در این بیانیه بار دیگر بر حمایت‌های خود از عربستان سعودی و ائتلاف متجاوز به یمن تأکید کرده است. در این بیانیه آمده است: «ما کماکان به حمایت از عربستان سعودی و تمامی شریکانمان در خلیج [فارس] در برابر ستیزه‌جویی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و نقض آشکار قوانین بین‌المللی، متعهد هستیم.»

این بیانیه با تکرار اتهامات تأییدنشده می‌افزاید: «شورشی‌های حوثی با حمایت سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران از سامانه‌های موشکی بی‌ثبات‌کننده برای حمله به عربستان سعودی استفاده کرده‌اند- این سامانه‌ها قبل از آغاز درگیری‌ها در یمن موجود نبوده‌اند.»

در بیانیه کاخ سفید همچنین آمده است: «جامعه بین‌المللی بایستی گام‌های لازم را برای پاسخگو کردن ایران بابت نقض مکرر قطعنامه‌های ۲۲۱۶ و ۲۲۳۱ و سواستفاده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی از بحران انسانی در یمن برای پیشبرد بلندپروازی‌های منطقه‌ای خود، پاسخگو کند.»
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 8/8 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      بن سلمان خام 32ساله نوچه امریکا ی متجاوز به حقوق انسانها قویتر صدام که امریکاودوستانش از اعراب مرتجع حمایتش میکردند قویتر نیست وهیچ غلطی نمیتواند بکند.

    • بدون نام

      با هر سگی میخای متحد شو اما پاچه ایرانو نگیری که پا تو ....... میکنیم

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج