۶۳۶۱۰۸
۳ نظر
۵۰۰۱
۳ نظر
۵۰۰۱
پ

جهانگیری: ایران همواره در کنار لیبی است

معاون اول‌ رییس‌جمهور‌ با تاکید بر اینکه لیبی کشوری بزرگ و با اهمیت در جهان اسلام و قاره آفریقا است، اظهار امیدواری کرد با همت مردم و سران اقوام و طوایف این کشور هرچه سریعتر از بحران خارج شود.

خبرگزاری ایلنا: اسحاق جهانگیری در حاشیه چهارمین اجلاس سران کشورهای صادرکننده گاز، در دیدار وزیر خارجه لیبی گفت: مردم لیبی با توجه به تاریخ و سابقه ارزشمند این کشور می‌توانند بر مشکلات فائق آمده و نقش خود را در جهان امروز ایفا کنند.

وی با تاکید بر اینکه دولت و ملت ایران همواره در کنار ملت بزرگ لیبی بوده‌اند، آمادگی کشورمان برای توسعه مناسبات و رفع موانع پیشروی همکاری‌های دوجانبه را اعلام کرد.

وزیر خارجه لیبی هم در این دیدار با اشاره به شرایط کشورش در سال‌های اخیر اظهار داشت: اساس رابطه میان ملت‌ها است و ملت لیبی آرزو دارد که مناسباتش با دولت ایران ارتقا یابد.

وی اجرای برخی طرح‌های مشترک نظیر ایجاد ارتباط دریایی میان دو کشور را گامی در جهت تامین منافع طرفین ارزیابی کرد و افزود: ما برای توسعه صنایع خود به ویژه در حوزه انرژی نیازمند کمک ایران هستیم.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • هادی

      خدا به دادمون برسه یه نون خور دیگه هم اضافه شد.

    • بدون نام

      اقای جهانگیری در کنار کشورهای بدبخت بودن چه دردی از شماها درمان میکنه,,,,چرا واقعیتهارو نمبینین,,,,یکم کشورهای خوشبخت رو ببینین تا بفهمین چه بر سر ملت اوردین

    • شهروند

      شما یه کم در کنار مردم باشید و ببینید چطور زیر بار مشکلات عدیده کمرشون خم شده و باید همیشه شرمنده خانواده باشن البته شما چی میدونی با ماه یک میلیون زندگی کردن یعنی چه .چی میدونی شرمندگی یعنی چه .بادادن ماهی 45 تومان فکر کردید شق القمر میکنید .این همه به کشورهای دیگه کمک میکنید یه ذره هم به قشر ضعیف برسید ما خودمون مستحق تریم اگه این همه کمک را به مردم کشور خودمون روا بدارید مشکل خیلی ها حل میشه بسه دیگه ........

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج