۶۳۶۱۷۹
۵۰۰۱
۵۰۰۱
پ

بررسی آمار خط حمله استقلال در فصول گذشته

انگار استقلال قرار است در این فصل رکوردهای منفی را جابجا کند، آمارهایی که در تاریخ باشگاه استقلال بی سابقه بوده است.

هفت صبح: انگار استقلال قرار است در این فصل رکوردهای منفی را جابجا کند، آمارهایی که در تاریخ باشگاه استقلال بی سابقه بوده است. تیم استقلال در این فصل تا اینجای کار ۲۴ نیمه به زمین رفته که فقط در ۴ نیمه موفق به گلزنی شده است! این درحالی است که استقلال فصل گذشته با ۴۵ گل زده بعد از پرسپولیس بهترین خط حمله لیگ را به خود اختصاص داد . این موضوع سوژه ای شد برای مقایسه عملکرد مهاجمان فعلی استقلال با خط حمله این تیم در طول چند سال گذشته:

ليگ سيزدهم

استقلال در مجموع ۳۰‌بازي اين فصل، ۳۴‌گل وارد دروازه حريفان كرد و به طور ميانگين در هر بازي ۱.۱۳‌گل به ثمر رساند. آبي‌ها در ۱۲‌بازي ابتدايي اين فصل، ۱۶‌گل زده بودند و با ميانگين ۱.۳۳‌گل در هر بازي وضعيت بهتري داشتند. در اين اين فصل محمد قاضي با ۷‌گل و آرش برهاني با ۵‌گل، بهترين گلزنان تيم امير قلعه‌نويي بودند، تيمي كه موفق به دفاع از عنوان قهرماني‌اش نشد و حتي سهميه حضور در آسيا را هم از دست داد.

ليگ چهاردهم

استقلال در اين فصل شروعي رويايي در ليگ برتر داشت و در ۱۲‌بازي ابتدايي، ۲۰‌گل وارد دروازه حريفان كرد. تيمي كه در ۱۲‌بازي ابتدايي فصل به طور ميانگين ۱.۶۶‌گل در هر بازي زده بود، رفته‌رفته افت كرد. استقلال در ۳۰‌بازي ليگ چهاردهم، ۴۰‌گل به ثمر رساند تا ميانگين ۱.۳۳‌گل در هر بازي برايش به ثبت برسد. در اين فصل سجاد شهباززاده بهترين گلزن تيم قلعه‌نويي بود، تيمي كه به فصل را با رتبه ششمي به پايان رساند. شهباززاده كه اين روزها راه گلزني را گم كرده، در ليگ چهاردهم، ۱۲‌گل براي آبي‌ها زد. اميد ابراهيمي با ۹‌گل زده، دومين گلزن برتر استقلال در ليگ چهاردهم بود.

ليگ پانزدهم

در اين فصل پرويز مظلومي جاي امير قلعه‌نويي را روي نيمكت استقلال گرفت و با تيمي هجومي ليگ را شروع كرد. تيم مظلومي در ۱۲‌بازي ابتدايي ليگ پانزدهم، ۲۱‌گل وارد دروازه حريفان كرد. اين آمار نشان مي‌دهد تيم مظلومي در ۱۲‌بازي ابتدايي فصل به طور ميانگين در هر بازي ۱.۷۵‌گل زده بود و آماري رويايي داشت. البته اين پايان ماجرا نبود چراكه تيم مظلومي هم درست مثل تيم قلعه‌نويي افت قابل‌ملاحظه‌اي داشت و فصل را با ميانگين ۱.۴۳‌گل در هر بازي به پايان رساند. استقلال در ۳۰‌بازي ليگ پانزدهم، ۴۳‌گل وارد دروازه حريفان كرد. در اين فصل اميد ابراهيمي بهترين گلزن ليگ برتري آبي‌ها بود و ۱۰‌گل به ثمر رساند. شهباززاده و جابر انصاري هم در اين فصل ۷‌گل زدند تا پشت سر هافبك دفاعي تيم‌شان قرار بگيرند!

ليگ شانزدهم

تيم منصوريان برخلاف فصل‌هاي چهاردهم و پانزدهم، شروع خوبي در گلزني نداشت اما پايان خوبي را تجربه كرد. تيم منصوريان در ۱۲‌بازي ابتدايي فصل، تنها ۱۵‌گل به ثمر رساند. تيمي كه در اين مدت به طور ميانگين ۱.۲۵‌گل در هر بازي زده بود، فصل را با ماينگين گلزني ۱.۵ به پايان رساند و پيشرفت خوبي داشت. استقلال منصوريان در ۳۰‌بازي ليگ شانزدهم، روي هم رفته ۴۵‌گل به ثمر رساند و با اين آمار عنوان نايب‌قهرماني ليگ را در اختيار گرفت. در اين فصل اميد ابراهيمي و كاوه رضايي با ۷‌گل، بهترين گلزنان ليگ برتري استقلال بودند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج