۶۳۶۲۷۱
۶ نظر
۵۰۰۷
۶ نظر
۵۰۰۷
پ

زن ۲۲ ساله در آخرین لحظات عمر چه گفت؟

عصر ۳۰ آبان امسال، سقوط زن ۲۲ ساله‌ای از طبقه چهارم یکی از ساختمان‌های مجتمع گلستان درحوالی میدان رازی به مأموران کلانتری ۱۱۵ رازی اعلام شد.

روزنامه ایران: عصر ۳۰ آبان امسال، سقوط زن ۲۲ ساله‌ای از طبقه چهارم یکی از ساختمان‌های مجتمع گلستان درحوالی میدان رازی به مأموران کلانتری ۱۱۵ رازی اعلام شد.

زن جوان بلافاصله به بیمارستان انتقال داده شد اما با وجود تلاش تیم درمانی، زن جوان تسلیم مرگ شد. بدین‌ترتیب موضوع به بازپرس کشیک قتل پایتخت و تیم جنایی اعلام شد.
در بررسی‌های صورت گرفته مشخص شد زن جوان در بیمارستان دقایقی قبل از مرگ اعلام کرده شوهرش او را پس مشاجره شدید، پایین انداخته است.

اما شوهر این زن پس از دستگیری و در بازجویی‌ها منکر ماجرا شد و گفت: زمان وقوع حادثه به خاطر اختلافی که با همسرم داشتم درگیر شدیم اما هیچ نقشی در افتادن او از طبقه چهارم ساختمان نداشتم، بلکه او خودش را پایین انداخت.بدین ترتیب با دستور بازپرس جنایی پایتخت، تیمی از کارآگاهان جنایی مسئول رازگشایی از معمای مرگ شدند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • حمید

      حتمآ کاره خوده شوهر نامردش بوده2

      پاسخ ها

      • بدون نام

        چرا خودتو مدیون میکنی؟تو اونجا بوذی؟

    • بدون نام

      وقتی خود زنه اعتراف کرده دیگه گروه بازرسین دنبال چه میگردن؟!!

    • بدون نام

      حتما خودش میخواست بمیره شوهره رو میخواست همراش ببره

    • بدون نام

      نوبت بازجویی تخصصی و غافل گیری هنوز نشده اند ای بابا، خدا رحمت کنه، اما مردها خیلی رن کشی میکنند متاسفانه از اعدام هم نمی ترسند و زن بیچاره را به هر نحوی به قتل میرسانند من موندم چطوری دلشون میاد من وقتی وارد خونه میشم اگه صدای زنم را فوری نشنوم بخدا نگران میشم اما نميدونم او هم مثل من است یا نه،!! ولی اگه هم او به فکر من نباشه من عادت کردم و بدون او نمیتوانم زندگی کنم، عاشق او هم نبودم، یک دختر دیگری را دوست داشتم اما نشد، ولی پس از چند روز زندگی باهم من که به او عادت کردم ولی نمی دونم بگم که او هم آیا به من عادت کرده یا تنفر داره این را هم بگم چون من در یک خانواده مردسالار تربیت شده بودم چند سال اول خیلی سخت گیر بودم الان براتون بگم زن من رفتار و کردارش با خواهرهاي دیگرش فرق داره مثل خانواده ما شده، و متاسفم برای مردهای زن ستیز و زن آزار، آدم زنی داشته باشه به قول یکی از دوستان حال و حول خودشو بکنه بعد اورا اذیت کنه یا اونو بکشد، واقعاً عجیب است، و قابل فهم نیست،

    • بدون نام

      وقتی موضوع مشکوک هست چرا بیمارستان همون اول به پلیس اطلاع نمیده و منتظر میشن وقتی طرف مرد پلیس رو خبر می کنن خب این زن میتونست اظهاراتش رو مستقیم به پلیس بگه تا در پرونده درج بشه

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج