۶۳۶۳۴۷
۵۰۰۱
۵۰۰۱
پ

استقلال باید دنبال یک مهاجم ششدانگ باشد

پیشکسوت تیم فوتبال استقلال تاکید کرد مسئولان این تیم باید به فکر جذب یک مهاجم ششدانگ باشند.

خبرگزاری مهر: ایمان عالمی در پاسخ به این سئوال که آیا آبی پوشان نیاز به یک مهاجم گلزن دارند یا خیر، افزود: آمدن یک مهاجم خوب برای این تیم موهبت بزرگی است. متاسفانه شهباززاده، انصاری و قربانی هنوز نتوانسته اند از موقعیت هایشان استفاده کرده و گلزنی کنند البته آنها بازیکنان خوبی هستند اما شاید استرس و فشاری که بر روی استقلال در این مدت وارد بوده تاثیر منفی بر روی عملکرد آنها گذاشته و اعتقاد دارم کادر فنی باید هم بدنبال یک مهاجم ششدانگ برای استقلال باشد و هم از لحاظ روحی- روانی و فنی با این سه مهاجم تمرینات بیشتری انجام دهد تا بتوانند همانند گذشته از توپ های بدست آمده نهایت استفاده را ببرند.

عالمی در خصوص اعتراض برخی تیم ها به عملکرد داوری در هفته های اخیر نیز گفت: سالیان سال است این مشکل در فوتبال ما وجود داشته و اشتباهات داوری جزئی از کار داوری است اما باید بپذیریم بضاعت ما همین است و داوران ما همین تعداد هستند و قرار نیست از کره ای دیگر برای قضاوت به لیگ ما بیایند اما اعتقاد دارم با انجام کلاس های توجیهی، فرستادن داوران به اروپا و تماشای قضاوت داروی های آنها شاید تجربه بیشتری کسب کرده و ضعف های داوری ما از بین برود.

وی در خصوص دیدار روز شنبه استقلال برابر گسترش فولاد هم تصریح کرد: با آمدن فیروز کریمی به گسترش فولاد، شوک مثبتی به این تیم وارد شده و این تغییرات توانسته از لحاظ روحی و روانی شرایط گسترش فولاد را بهتر کند. نوع مربیگری کریمی همیشه جالب بوده و حالا باید ببینیم در مقابل تیم سابقش چه نتیجه ای بدست خواهد آمد.

پیشکسوت استقلال در پایان خاطرنشان کرد: استقلال می تواند از امتیاز میزبانی استفاده کرده اگرچه قرار است این بازی بدون تماشاگر برگزار شود اما بازی در ورزشگاه آزادی با توجه به کیفیت زمین برای آبی پوشان بسیار مثبت بوده و آنها می توانند با یک بازی هجومی به ۳ امتیاز این دیدار دست پیدا کنند.


پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج