۶۳۶۳۵۰
۵۰۱۳
۵۰۱۳
پ

این ویدئو پروژکتور لمسی در جیب جا می‌شود!

تولید انواع ویدئو پروژکتور برای مشاهده انواع فیلم و ویدئو در ابعاد بزرگ و به صورت سینمایی پدیده جدیدی نیست، اما به تازگی مدلی جیبی این محصول با یک نمایشگر لمسی عرضه شده است.

خبرگزاری مهر: تولید انواع ویدئو پروژکتور برای مشاهده انواع فیلم و ویدئو در ابعاد بزرگ و به صورت سینمایی پدیده جدیدی نیست، اما به تازگی مدلی جیبی این محصول با یک نمایشگر لمسی عرضه شده است.
این ویدئو پروژکتور لمسی در جیب جا می‌شود!

به گزارش نیواطلس، این محصول کوچک به طور بی سیم و بدون نیاز به تجهیزات جانبی و سیم و غیره عمل می کند.

شرکت سوئدی سوئیم تولیدکننده این دستگاه یک نمایشگر لمسی به بالای این دستگاه افزوده تا کنترل آن به صورت لمسی و به شیوه ای مشابه با گوشی های هوشمند را ممکن کند.

این تغییر باعث می شود استفاده از این دستگاه کوچک مانند یک گوشی یا تبلت هم ممکن شود و کاربران بتوانند بخشی از یک فیلم را در حین حرکت بر روی نمایشگر کوچک یادشده مشاهده کنند و ادامه آن را در منزل بر روی دیوار ببینند.

نمایشگر لمسی یادشده ۴.۱ اینچی بوده و از دقت ۳۵۸ پیکسل در هر اینچ برخوردار است. سیستم عامل این دستگاه اندروید ۷.۱ بوده و کاربران قادر به نصب برنامه های مختلف بر روی آن از طریق مراجعه مستقیم به پلی استور گوگل و بدون نیاز به استفاده از موشواره یا صفحه کلید هستند.

دستگاه یادشده مجهز به پردازنده Snapdragon ۶۲۵ و ۱۶ گیگابایت حافظه است و امکان افزودن کارت میکرو اس دی نیز به آن وجود دارد. همچنین دو گیگابایت رم هم برای این ویدئو پروژکتور در نظر گرفته شده است.

دقت تصاویر دیواری این دستگاه ۱۲۸۰ در ۷۲۰ پیکسل است و امکان نصب سیم کارت نانوی نسل چهارم بر روی آن وجود دارد. باتری ۷۰۰۰ میلی آمپری، دو بلندگو و بلوتوث ۴.۱ از جمله دیگر امکانات این محصول محسوب می شود که از مارس ۲۰۱۸ به قیمت ۶۰۰ دلار روانه بازار می شود.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج