۶۳۶۳۷۱
۵۰۰۲
۵۰۰۲
پ

بانک سرمایه و شهرداری تبریز به دنبال حفظ رکوردها

هفته‌ نهم لیگ برتر والیبال فردا (یکشنبه) با دیدار تیم‌های بانک سرمایه و شمس تهران آغاز می‌شود.

ایسنا: هفته‌ نهم لیگ برتر والیبال فردا (یکشنبه) با برگزاری شش دیدار در شهرهای تهران، تبریز، ساری و ورامین آغاز می‌شود. دو دیدار به طور همزمان از ساعت ۱۵ در تهران برگزار می‌شود که در سالن فدراسیون والیبال، شمس میزبان بانک سرمایه صدرنشین لیگ است.

می‌توان این دیدار را جدال بین ملی‌پوشان فعلی و آینده تیم‌ ‌ملی نامید چرا که شمس ترکیبی از بازیکنان تیم‌ ‌ملی نوجوانان را در اختیار دارد و بانک سرمایه با ستاره هایش تا به حال به هیچ تیمی یک امتیاز هم نداده است.

شاگردان مصطفی کارخانه با هشت برد بیست و چهار امتیازی هستند و می‌خواهند با کسب سه امتیاز گام بلندی برای قهرمانی نیم فصل آن هم دو هفته‌ باقی‌ مانده به پایان رقابت‌های دور رفت بر دارند. در سوی دیگر یاران جوان محمد وکیلی نشان داده‌اند که در بازی‌های سخت رقیبی سخت کوش هستند و حتی می‌توانند دست به خلق شگفتی بزنند. شمس با سه برد و پنج شکست با ۹ امتیاز در رده نهم جدول رده‌بندی قرار دارد و در صورت پیروزی می‌تواند جایگاهش را بهبود ببخشد.

در دیگر دیدار، سایپا در خانه والیبال میزبان رعد پدافند قعر جدولی است. سایپایی‌ها که تا هفته‌ گذشته روند نزولی در لیگ داشتند، پس از بر کناری سرمربی بلغاری و جایگزینی محمد شعبان طعم برد را چشیدند و در پی ادامه‌ پیروزی‌هایشان برابر رعد بدون امتیاز هستند تا در سه هفته‌ پایانی فاصله خود با رقبا را کاهش دهند.

در سوی دیگر نماینده کاشان تاکنون از هیچ تیمی موفق به کسب امتیاز نشده است و در تهران نیز شاید روی کاغذ شانسی برای خود قائل نباشد.

سایپا با چهار برد و چهار باخت، ۱۲ امتیاز دارد و در رده ششم ایستاده و در صورت توقف حریفان می‌تواند تا رتبه چهارم بالا بیاید. رعد پدافند هم با هشت شکست و بدون امتیاز در رده دوازدهم جا خوش کرده است.

از ساعت ۱۶ سه دیدار دیگر برگزار می‌شود که مهم‌ترین آنها در سالن اقدمی شهر تبریز خواهد بود و شهرداری تبریز در خانه به مصاف کاله آمل می‌رود. هر دو تیم در هفته‌ هشتم دیدارهای سختی را پشت سر گذاشتند چرا که کاله در تهران در دیداری سنگین سه بر صفر مغلوب بانک سرمایه شد و شهرداری تبریز در نبرد طولانی سه بر دو شهرآورد آذربایجان را به سود خود به پایان برد. با توجه به فاصله نزدیک هفته‌ هشتم و نهم به همدیگر نیز می‌توان پیش‌بینی کرد بازیکنان دو تیم خسته باشند و هر تیمی که بتواند از اشتباه‌های حریف بهتر استفاده کند پیروز میدان می‌شود. میزبان در این دیدار همچنین نمی‌خواهد رکورد پیروزی هایش را از دست بدهد و از رقابت با بانک سرمایه عقب بماند. شهرداری تبریز با هشت برد و ۲۱ امتیاز در رده دوم قرار دارد و کاله با چهار برد و سه شکست و یک بازی کمتر در رده پنجم ایستاده است.

در دیگر دیدار حساس شهرداری ورامین در سالن شهید گل عباسی به مصاف شهرداری ارومیه می‌رود. این دیدار برای هر دو تیم پر طرفدار لیگ بسیار اهمیت دارد. از یک سو ارومیه ای ها با توجه به شکست های زیادشان در لبه پرتگاه قرار دارند و می‌خواهند با برد برابر یکی از رقبای مستقیم خود جایگاهشان در میانه‌های جدول را تثبیت کنند، اما برابر هواداران دو آتیشه ورامینی کاری سخت را پیش رو دارند. اما شاگردان فرهاد نفرزاده می‌توانند با برد و در سوی دیگر توقف پیکان به رده سوم صعود کنند. شهرداری ورامین با چهار برد و چهار باخت، چهارده امتیاز دارد و در جایگاه چهارم ایستاده است. شاگردان ساسان خداپرست هم با سه برد و پنج شکست و کسب ۱۰ امتیاز در رده هشتم قرار دارند.

در نبرد بین شمالی‌ها دو تیم سارویه و هاوش گنبد در ساری به مصاف هم می‌روند. این دو تیم انتهای جدولی و بحران زده هر دو انگیزه های زیادی برای برد دارند. بازیکنان سارویه که با مشکلات شدید مالی روبرو بودند، حمایت‌های مالی جدید تا حدودی شارژ شده‌اند و می‌خواهند در این دیدار خانگی ضمن جبران شکست دیدار هفته‌ گذشته برابر سایپا بار دیگر جان بگیرند.

هاوش گنبد هم که بالاخره در هفته‌ گذشته و برابر هوادارانش توانست دومین بردش را در لیگ کسب کند بسیار با روحیه است و می‌خواهد از نام والیبال گنبد در ساری دفاع کند. سارویه با دو برد و شش باخت هشت امتیازی است و هاوش هم با همین تعداد برد و پنج باخت با شش امتیاز در رده یازدهم ایستاده است.

در آخرین دیدار هفته‌ نهم از ساعت ۱۷:۳۰ در خانه والیبال پیکان تهران از خاتم اردکان میزبانی می‌کند. با توجه به نزدیک بودن امتیازات تیم‌ها در میانه های جدول این دیدار هم می‌تواند بسیار برای هر دو تیم مهم باشد. شاگردان پیمان اکبری که این روزها بسیار هماهنگ تر شده‌اند در پنج هفته‌ گذشته همواره پیروز بوده‌اند و به هیچ عنوان نمی‌خواهند در خانه برابر حریف سخت کوش‌شان امتیازی از دست بدهند. در سوی مقابل نماینده اردکان هر چند در هفته‌ طعم برد را چشید اما می داند در تهران برابر پیکان کار سختی را دارد. پیکان با پنج برد و سه شکست پانزده امتیازی است و در رده سوم ایستاده است و به دنبال کسب سه امتیاز و حفظ فاصله با شهرداری ورامین است. خاتم اردکان هم با چهار شکست و چهار برد با یازده امتیاز در رده هفتم قرار دارد.

برنامه دیدارهای هفته‌ نهم به شرح زیر است:

شمس تهران - بانک سرمایه (ساعت ۱۵، سالن فدراسیون والیبال)

سایپا تهران - رعد پدافند کاشان (ساعت ۱۵ ، خانه والیبال)

شهرداری تبریز - کاله آمل (ساعت ۱۶ ، سالن شهید اقدمی)

سارویه ساری - هاوش گنبد (ساعت ۱۶، سالن رسول حسینی)

شهرداری ورامین - شهرداری ارومیه (ساعت ۱۶، سالن گل عباسی)

پیکان تهران - خاتم اردکان (ساعت ۱۷:۳۰ ، خانه والیبال)

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج