جاباما
۶۳۶۳۸۶
۵۰۰۸
۵۰۰۸
پ

عرضه سومین نسخه آزمایشی اندروید ۸ برای اس ۸

سامسونگ مدتی می‌شود که نسخه آزمایشی گلکسی اس ۸ را برای برخی کاربران عرضه کرده است. این نسخه از سیستم عامل اندروید در اختیار کاربرانی قرار میگیرد که در طرح پیش‌نمایش سامسونگ ثبت نام کرده بودند. این شرکت سومین نسخه از اندروید ۸ را برای گلکسی اس ۸ عرضه کرد.

وبسایت دیجی کالامگ - مجید نوردوست: سامسونگ مدتی می‌شود که نسخه آزمایشی گلکسی اس ۸ را برای برخی کاربران عرضه کرده است. این نسخه از سیستم عامل اندروید در اختیار کاربرانی قرار میگیرد که در طرح پیش‌نمایش سامسونگ ثبت نام کرده بودند. این شرکت سومین نسخه از اندروید ۸ را برای گلکسی اس ۸ عرضه کرد. این نسخه ۶۰۰ مگابایت حجم‌دارد و بهبود‌های زیادی در مقایسه با نسخه‌های قبلی پیدا کرده است. سومین نسخه آزمایشی اندروید ۸ برای اس ۸ شامل به‌روزرسانی امنیتی آبان ماه سیستم عامل اندروید هم می‌شود. این نسخه در حال حاضر در کشورهای انگلیس، آمریکا و کره جنوبی عرضه شده؛ اما سامسونگ گفته شده که در آینده طرح پیش‌نمایش را در کشورهای بیشتری عرضه می‌کند تا افراد بیشتری بتوانند جدیدترین به‌روزرسان‌های گوشی‌های سامسونگ را زودتر دریافت کنند. البته از آنجایی که این به‌روزرسان‌ها نسخه نهایی نیستند، احتمالا مشکلاتی را برای کاربران ایجاد می‌کنند. به همین دلیل پیشنهاد می‌شود که تا عرضه نسخه نهایی از نصب نسخه‌های آزمایشی خودداری کنید.

شرکت سامسونگ هنوز اعلام نکرده که نسخه نهایی اندروید ۸ برای گوشی گلکسی اس ۸ در چه تاریخی عرضه می‌شود. شایعات می‌گویند که این اتفاق اوایل سال ۲۰۱۸ رخ می‌دهد. احتمالا اندروید ۸ همزمان برای اس ۸ و گلکسی نوت ۸ عرضه می‌شود.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 8/8 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج