جاباما
۶۳۶۳۸۷
۱۰ نظر
۵۰۰۱
۱۰ نظر
۵۰۰۱
پ

افشاگری تند ترکاشوند علیه هدایتی

بعد از کناره گیری علی اکبر طاهری بحث های زیادی درباره آینده مدیریت پرسپولیس به وجود آمد و یکی از این مباحث حضور حسین هدایتی در تیم جدید مدیریت بود.

ورزش سه: حسین هدایتی بعد از دربی ۸۵ تعدادی از بازیکنان پرسپولیس را به ضیافت شام دعوت کرد و با آن ها عکس یادگاری گرفت تا این ذهنیت پیش بیاید که او برای حضور در چارت مدیریت جدید باشگاه برنامه هایی دارد. حضور هدایتی در پرسپولیس از این نظر برای هواداران این باشگاه قابل توجه بود که هدایتی با اتکا به ثروتش بتواند مشکلات مالی باشگاه را مرتفع و به خصوص در جذب بازیکنان بزرگ به کمک پرسپولیس بیاید. محمدعلی ترکاشوند معاون اقتصادی باشگاه پرسپولیس اما در آخرین گفت و گویی که با شبکه اینترنتی باشگاه انجام داده نسبت به ماجرای حضور هدایتی و مسایلی چون هزینه هایی که او برای باشگاه کرده توضیحاتی داده که خواندن آن ها خالی از لطف نیست.

عابر بانک و پرسپولیس

بحث آقای هدایتی را به خاطر اینکه هواداران زیاد با ما صحبت کردند را باید روشن بیان کنیم. من شخصا بارها از آقای طاهری خواستم این موضوع را برای هواداران روشن کنند. همین جا به همه هواداران پرسپولیس با صراحت می گویم که آقای هدایتی در این دو سه سال هیچ کمکی به باشگاه پرسپولیس نکرده است. این خیلی شفاف است و بازهم می گویم آقای هدایتی هیچ کمکی به باشگاه نکرده است، اما اگربرگردیم به قبل از اسپانسرینگ و حضورآقای شیرازی، ایشان دویست سیصد میلیون با باشگاه کمک کردند اما این کمک کردنی که ایشان می گویند دیگر کمک نیست!

هدایتی هیچ کمکی نکرده است

واقعیت این است آقای هدایتی قبل از گرفتن اسپانسر به ما کمک هایی کردند، مثلا ۸۰۰ میلیون تومان قرض الحسنه دادند و مبالغ ۵۰۰ میلیون، ۴۰۰ میلیون به باشگان تزریق کردند اما هرپولی آقای هدایتی چه سکه، ارز و دلار داده اند مردم بدانند در باشگاه ثبت شده است. اما نمی دانم چرا آقای هدایتی در اینستاگرام گفته بازیکنان را من آوردم و این در حالی است که ما خیلی کسانی را داریم که کمک می کنند اما می گوینداسم ما را نیاورید. اما همین کمک هایی که آقای هدایتی کردند بعد با نامه ای که به باشگاه زدند اعلام کردند که این کمک ها در قالب اسپانسر بوده و در عمل هیچ کمکی در کار نبوده است. زمانی که آقای شیرازی اسپانسر ما شد ایشان با استیل آذین مبلغ ده میلیارد به صورت سه ساله قرارداد بستند. حتی آقای طاهری این قرارداد را قبول نکردند به آقای شیرازی گفتند تو خودت یک سال دیگر قرارداد داری چگونه با استیل آذین سه ساله بستید؟ اما وقتی صحبت از پول استیل آذین شد؟ ایشان لیستی به ما با سربرگ استیل آذین دادند که در آن هدایتی اعلام کرده بود تمامی مبالغی که به عنوان کمک به باشگاه داده در قابل اسپانسر بوده است. جالب است که وقتی نگاه کردیم دیدیم مثلا ۲۰۰ میلیون، سیصد میلیون هایی که کمک کرده بودند و حتی ۴۰۰ سکه ای که برای پاداش برد در دربی به بازیکنان داده بودند را هم در این لیست به عنوان پل استیل آذین برای اسپانسر لحاظ کرده بودند. جالب تر این که بعد ازاینکه آقای هدایتی این اواخر بازیکنان را دعوت کرده بود یکی از بازیکنان از من پرسید که آقای هدایتی برای برد ما در دربی چند سکه داده بود؟ آقای هدایتی به این بازیکنان گفته بود که نفری ده سکه به آن ها پاداش داده است اما من از همین جا اعلام می کنم که آقای هدایتی سکه ای برای بازیکنان نداده است. همان سه سکه ای که ما به بازیکنان دادیم را خود باشگاه داده است نه آقای هدایتی چرا که آقای هدایتی این سکه ها را به عنوان مبلغ اسپانسر و به خاطر تبلیغ استیل آذین روی لباسمان حساب کرده است. پس این سکه ها را باشگاه داده است نه آقای هدایتی...

پول به طارمی را قبول نداریم

آقای هدایتی اخیرا گفتند یک میلیارد و چهارصد میلیون تومان به طارمی داده است که ما آن را قبول نداریم چرا که به ایشان گفته بودیم به بازیکنان پول به صورت شخصی پول ندهند.اما جالب است آقای هدایتی این پول را هم با باشگاه حساب کرده و در لیست حساب ها آورده است. در دو سه سال گذشته هر پولی از زمانی که آمدیم داده است، گفته است کمک کردم در حساب ها آورده و با باشگاه حساب کرده است. من به همه خبرنگاران و هر مسئولی که بخواهد حاضرم مدارکی که در باشگاه هست را نشان بدهم. ایشان ۵ میلیارد و خرده ای به باشگاه داده است که بعضی از آن ها را قبول نداریم. حتی در جشن هواداران که ایشان به عنوان هوادار نمونه انتخاب شد ایشان به لیدرها قول داد که ۳۰-۴۰ نفر را به عتبات عالیات بفرستد اما هزینه همین سفر نیز با باشگاه محاسبه شده است. یعنی آقایان لیدر هم با هزینه باشگاه به عتبات عالیات رفته اند نه با پول آقای هدایتی...

پسر هدایتی گفت هوادران ناراحت می شوند

من در جمعی بودم که پسر آقای هدایتی به ایشان گفت که با وجود اینکه همه جا گفتید کمک کردم اگر هوادارها بفهمند نامه ای زدید و همه آن ها را از حساب اسپانسر کم کرده اید ناراحت خواهند شد. آقای هدایتی البته گفت این نامه را کنسل می کنم که نکرد. باز هم می گویم همان پولهایی را هم که بازیکنان داده اند را ما قبول نداریم اما بر فرض هم که قبول کنیم ایشان ۴ میلیارد و خرده ای به باشگاه بدهکار هستند چرا که بابت اسپانسرینگ استیل آذین ایشان باید ده میلیارد تومان به باشگاه می داد و بر اساس حساب ایشان تا الان ۵ میلیارد و خرده ای دادند.

سروش رفیعی

خیلی ها فکر می کنند که آقای هدایتی در جذب سروش رفیعی کمک مالی کرده است درحالی که وقتی که سروش رفیعی را جذب کردیم آقای هدایتی نبود! لیست پرداخت های ایشان موجود است و همه را نوشتند. حتی سروش رفیعی که چند ماه قبل رفته بود پیش آقای هدایتی ناراحت بود چرا که از او خواسته بود این عکس را منتش نکند اما هدایتی عکس خودش را با سروش رفیعی منتشر کرد. ایشان می گوید من برای جذب بازیکنان کمک کرده ام. آقای هدایتی حتی یک بار گفت هر بازیکنی بگیرید سی درصدش را من می دهم اما همانطور که گفته شد که همه هزینه هایی که کردند را در حساب و کتاب استیل آذین محسوب کردند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 8/8 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      بشنو ولی باور نکن!

    • بدون نام

      آقای ترکاشوند اول اینکه شما معاون اقتصادی باشگاه هستید،با توجه به صحبت های حضرتعالی مبلغ پنج میلیارد و خردی یعنی چی!!!واژه خردی ،در علم حسابداری تعریفی نداره،دوم اسب پیش کش رو که دندوناش رو نمی شمارن،سوم شما که اینقدر با قاطعیت صحبت می کنید اجازه بدین آقای هدایتی هم بیاد صحبت کنه ،شاید ایشون هم حرفی برای گفتن داشته باشه....

      پاسخ ها

      • بدون نام

        شما چقدر کمک کردی آقای ترکاشوند چرا از هدایتی میترسن بعضیها

      • بدون نام

        این پول دارا حسابگرن وگر نه پول دار نمیشدن اگه یه ریال کمک کنن حتما ده ریال در قبتلش سود میبرن به قول اقای ترکاشوند کسانی که.گفتن اسمشونو نیترید ایا حساب کتاب انها را هم دارن ؟ اگه هم دارن حتما میگه ناچیز بوده خدا میدونه این اقایون زیر سایه استقلال و پرس پولیس چه پولایی به جیب زدن بخدا استقلال و پرس پولیس و میشه فقط وفقط با همین کمک های مردمی راحت اداره کرد حالا درامددهای دیگه بماند میگید نه خوصی کنید این دو باشگاه را چرا تادحالا خصوصی نشدن ؟ خیلها هستند حاضرن.با ده برابر بدهیدحال حاضر این دو باشگاه باز این دو تیمو بخرن ولی نمفروشن چون پول زیادی درمیارن کی میاد این همه درامد از دست بده یا حق

    • بدون نام

      خیلی نمک نشناسی تو ی نفررر

    • خاطره

      اگه راست میگه که حرف بدی نزده....اگ راسته پس واقعا هدایتی دروغ گفته

    • محمد راد

      ترکاشوند خودش مشکل بزرگ هست سیر نمیشه

    • لاجورد

      تزکاش جان، مشکل شما، فقط ترشی هستش... یعنی اگه شما و پندار جون، ترشی نخورین، شک نکنین یه ... خواهید شد... :-(

    • « واقع‌گو »

      فقط باید گفت...
      « فاتحه این فوتبال رو‌باید هرچه سریعتر خوند تا سر و رازها و اسرارهایی که دارن روز به روز برملا میشن !!!!!
      واقعا متاسفم که از اینجور موضعات و‌مطالب ها متوجه و آگاه میشوم ؛؛؛ حیرانم!!!!

    • بدون نام

      هدایتی یه دروغگو بزرگه

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج