جاباما
۶۳۶۷۳۲
۱۱ نظر
۵۰۰۷
۱۱ نظر
۵۰۰۷
پ

شهردار تهران در کنار مدیر تولید‌ اشرف پهلوی!

روزنامه کیهان نوشت: روزنامه همشهری عکس اصلی روی جلد شماره شنبه خود را به تصویری بزرگ از شهردار تهران در کنار بهمن فرمان آرا مدیر تولید «شرکت گسترش صنایع سینمای ایران» متعلق به‌اشرف پهلوی و شوهر سومش مهدی بوشهری‌پور اختصاص داده است!

روزنامه کیهان نوشت: روزنامه همشهری عکس اصلی روی جلد شماره شنبه خود را به تصویری بزرگ از شهردار تهران در کنار بهمن فرمان آرا مدیر تولید «شرکت گسترش صنایع سینمای ایران» متعلق به‌اشرف پهلوی و شوهر سومش مهدی بوشهری‌پور اختصاص داده است!
موضوع عکس که مطلبش در انتهای صفحه آخر همشهری شنبه به چاپ رسیده! گزارش جلسه نمایش فیلم مستند «توران خانم» درباره توران میرهادی از کارگزاران فرهنگی رژیم شاه است. این مستند توسط مجتبی میرطهماسب است کسی که در جریان فتنه ۸۸ به جرم مستند سازی برای بی‌بی‌سی بازداشت شده بود.
اگرچه در کارنامه جناب شهردار، سوابق همراهی با فتنه گران سال ۸۸ و همچنین کارگزاران طاغوت به چشم می‌خورد ولی به نظر می‌آید با حضور در چنین جمعی، ایشان به نوعی در مسائل مختلف فرهنگی اعلام موضع کرده‌اند! عکس یادگاری در کنار فردی که مدیریت تولید یکی از تبهکارترین عناصر رژیم شاه را برعهده داشته و تهیه‌کننده یکی از مستهجن‌ترین فیلم‌های آن روزگار هم بوده حاکی از جهت‌گیری ضدارزشی و غرب‌گرایانه مدیریت فرهنگی شهرتهران است.
پیش از این در دوران اصلاحات نیز فرمان‌آرا از سخاوت دولت وقت برخوردار شد تا جایی که ۷ سیمرغ بلورین جشنواره فیلم فجر را به پای فیلم سطحی و عوامانه‌اش (بوی‌کافور، عطر‌یاس) ریختند و به فیلم ضد دینی‌اش (خانه‌ای روی آب) جایزه جشنواره فیلم‌های دینی را اهداء کردند!

لازم به ذکر است، مجتبی میر طهماسب پیش از این نیز فیلم مستندی درباره شهیندخت سرلتی، همسر همایون صنعتی -کارگزار اداره اطلاعات آمریکا در پروژه آمریکایی فرانکلین- تحت عنوان «بانوی گل سرخ» ساخته و به تجلیل از خیانت‌ها و وطن فروشی‌های او و شوهر وابسته‌اش پرداخته بود که در شهریور ۱۳۹۳ از تلویزیون بی‌بی سی پخش شد. وی همچنین در ساختن فیلم «این فیلم نیست» با جعفر پناهی (از محکومین فتنه ۸۸) و نمایش آن در فستیوال‌های خارجی مشارکت داشت.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      بازم شروع شد.

      پاسخ ها

      • مه

        اگر مثل شما بی تفاوتی و بی خیالی درپیش بگیرد خوب است درسته؟فقط دارید از کنار و دور نگاه میکنیدیا نمیدانید این فتنه گران چه ها کردندو میکنند یا به عمد اینجور نظر میدید.

    • میلاد

      شما همتون مملکت رو به گند کشیدید؛خوشی برای شما ؛فقر و بدبختی‌ برای ملت

    • م الف شهرآشوب

      چشم همه مردم وشهیدان این آب و خاک روشن

    • بدون نام

      شهردار عوض شده مطالب کیهان هم عوض شده !! مقصر کیهان نیست مقصر شورای شهر است !!!! اگه شورا ، شهردار مورد نظر کیهان را انتخاب می کرد حالا حرفهای خوبی می شنید!!!

    • مرتضی

      بابا دست بکشید از این کارها!!!!
      بسه دیگه!!!!

    • ملت

      این روزنامه کیهان کار دیگه ای نداره فقط منتظره ببینه طرفهای مقابلش کی دستشون میره تو دماغ شون

    • بدون نام

      .....میگم شماباچه چیزی مخالف نیستدید؟...ازرونمیره

    • بدون نام

      دست بردارید ازین مزخرفات مردم دیگه همه چیزو میفهمند

    • بدون نام

      کار بد .بده میخاد کهیان اعتراض کنه میخوا دبی بی سی حمایت. حرف حق رو بشنوید کاری به گوینده نداشته باشید. ..

    • بدون نام

      باز خوبه ننه چاوزو نبوسیده

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج