جاباما
۶۳۶۷۶۴
۵۰۰۴
۵۰۰۴
پ

GRID Autosport روی iOS عرضه می‌شود

شرکت بازی‌سازی «کدمسترز»، سازنده‌ی بهترین بازی‌های مسابقه‌ای چند سال اخیر، چند ماه پیش بود که گفت می‌خواهند مجموعه‌ی GRID را به موبایل هم بیاورند. قرار بود در اولین حرکت، بازی GRID Autosport در پاییز روی دو سیستم عامل اندروید و iOS عرضه شود.

وبسایت دیجی کالا مگ - امیرحسین میرزایی: شرکت بازی‌سازی «کدمسترز»، سازنده‌ی بهترین بازی‌های مسابقه‌ای چند سال اخیر، چند ماه پیش بود که گفت می‌خواهند مجموعه‌ی GRID را به موبایل هم بیاورند. قرار بود در اولین حرکت، بازی GRID Autosport در پاییز روی دو سیستم عامل اندروید و iOS عرضه شود.
GRID Autosport روی iOS عرضه می‌شود

برای بازی کردن نسخه‌ی موبایل GRID Autosport باید آیفون ۷ به بعد و iOS ۱۱ داشته باشید.

استودیویی که GRID Autosport را برای موبایل بازسازی می‌کند، خبر داده است که در روز ۲۸ نوامبر این بازی روی سیستم عامل iOS عرضه خواهد شد و فعلا خبری از نسخه‌ی اندرویدی نیست. خبری از خریدهای درون برنامه‌ای در بازی نخواهد بود پس از خرید GRID Autosport روی سیستم عامل اپل، به تمام محتوای بازی دسترسی خواهید داشت. حتی محتوای دانلودی بازی هم در این نسخه‌ی موبایل قرار داده شده است.

نسخه‌ی موبایل GRID Autosport قرار است بیش از ۷۵ خودرو و بیش از ۱۰۰ جاده‌ی مختلف داشته باشد. قیمتی که برای بازی در نظر گرفته شده، ۱۰ دلار است. اگر حجم محتوایی بازی در مقابل‌تان می‌گذارد را در نظر بگیرید، می‌بینید که قیمت بازی کاملا معقولانه در نظر گرفته است.

بد نیست به این موضوع اشاره کنیم که بازی به ۸ گیگابایت فضای خالی روی آیفون یا آیپد شما نیاز دارد. برای بازی کردن نسخه‌ی موبایل GRID Autosport باید آیفون ۷ به بعد و iOS ۱۱ داشته باشید.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج