جاباما
۶۳۷۱۶۴
۵۰۰۷
۵۰۰۷
پ

فال روزانه ۱۳۹۶/۰۹/۰۶


فال روزانه 1396/09/06


فال روزانه دوشنبه 6 آذر 1396

چند کلمه برای آنهایی که امروز تولدشان است

دوست عزیزی که 6 آذر به دنیا آمده ای، تولدت مبارک!شما شخصی مستقل، عملگرا، مسئولیت پذیر، باهوش و به شدت منظم هستید. اطرافیانتان توانایی شما در انجام مسئولیت هایی که به عهده دارید و صداقت و پشتکار شما در رسیدگی به آنها را ستایش می کنند. امسال ستاره ی بختتان خواهد درخشید و منافع زیادی به دست خواهید آورد و زحمات و کارهایتان مورد توجه و تأیید قرار خواهند گرفت. رسیدن به اهدافتان و برآورده کردن انتظارات دیگران در تمام طول سالی که پیش رو دارید برای شما بسیار راحت خواهد بود. پروژه های جدیدی که امسال شروع می کنید منافعی دراز مدت برای شما خواهند داشت. برخی از متولدین این روز، امسال یک پول بادآورده، به عنوان مثال یک ارث قابل توجه به دست خواهند آورد. آنهایی که متأهل هستند برای داشتن یک سال خوب و خوشایند در کنار همسرشان باید با سیاست و درایت کامل رفتار کنند؛ لجبازی و دعوا راه انداختن تنها باعث پیچیده تر شدن مشکلات خواهد شد. آنهایی که در زمینه ی ورزش فعالیت دارند و همچنین آنهایی که مشغول به تحصیل هستند عملکرد بسیار خوبی خواهند داشت. زمستان می تواند برای مجردها فصل عاشقی باشد، خودتان را برای گرمای عشق در دل سرما آماده کنید.

فال روزانه 1396/09/06

شما در حال حاضر از لحاظ اقتصادی در وضعیتی بسیار بهتر از آنچه در چند وقت اخیر پشت سر گذاشته اید قرار دارید، اما هنوز تا رسیدن به اهداف مادیتان راه درازی در پیش دارید. این موضوع امروز ذهنتان را به خود مشغول کرده است و اگر احتیاط به خرج ندهید با فکر و خیال های بیش از اندازه خودتان را دیوانه خواهید کرد. به نفعتان است که آرامش خود را حفظ کرده و در کمال خونسردی به دنبال راهی برای افزایش سرعت پیشرفت خود باشید. البته این واقعیت را نیز باید در نظر داشته باشید که ما هیچ وقت از پیشرفت های اقتصادی خود رضایت کامل نداریم و هر چقدر هم که پول به دست بیاوریم به دنبال چیزی بیش از آن که داریم می گردیم.

فال روزانه 1396/09/06

پدر و مادرتان و یا یک زوج دیگر که به شما خیلی نزدیک هستند امروز با هم بحث ها و درگیری هایی دارند و از شما انتظار دارند که طرف یکی از آنها را بگیرید. به شما توصیه می کنیم که به هیچ وجه این کار را انجام ندهید. بهتر است ضمن یادآوری این نکته به آنها که هر دویشان برای شما مهم و عزیز هستند خودتان را از بحث هایشان کنار کشیده و اجازه بدهید خودشان مشکلاتشان را حل کنند. بهترین کاری که در چنین شرایطی از دست شما برمی آید این است که به عنوان یک میانجی و واسطه سعی داشته باشید اوضاع را بین آنها آرام کنید. پیدا کردن راه حلی برای این که هر دو طرف خودشان را برنده احساس کنند مطمئنا کار بسیار دشواری خواهد بود.

فال روزانه 1396/09/06
امروز در حالی که یک نفر از دوستان و اطرافیانتان که او را خیلی خوب می شناسید به شما یک چیز می گوید، حس ششمتان چیزهای دیگری در مورد ماجرا به شما می گوید. احتمالا این شخص در وضعیتی گرفتار شده است که باعث شرمندگی اوست و دلش نمی خواهد که در مورد آن صحبت کند، پس برای به دست آوردن اطلاعات مورد نظرتان او را تحت فشار نگذارید و حتی اگر قلبا گفته هایش را باور نکرده اید در ظاهر طوری وانمود کنید که انگار حرف هایش را پذیرفته اید. اطلاعاتی که به دنبالشان هستید به وقتش از طریق خود این شخص و یا از راهی دیگر به دستتان خواهند رسید. فعلا بهتر است به طور غیر مستقیم به او کمک کنید ناراحتی اش را فراموش کند.

فال روزانه 1396/09/06

به نظر می رسد که یکی از دوستانتان از دست شما ناراحت است، اما حاضر نیست در مورد این موضوع با شما صحبت کند و سعی در مخفی نگه داشتن احساسات خود دارد. اگر از او بپرسید که مشکلش چیست به احتمال زیاد تنها چیزی که می شنوید «هیچی» است! از حسس ششم خود برای حدس زدن در مورد این که چه چیزی باعث ناراحتی او شده است استفاده کنید و اگر حق را به او دادید سعی کنید اشتباه خودتان را جبران کنید. شاید هم به این نتیجه برسید که این دوستی با استانداردهای شما سازگار نیست و به این فکر بیفتید که این شخص را از زمره ی دوستان خود خارج کرده و در گروه آشنایانتان قرار دهید!

فال روزانه 1396/09/06

امروز تحت شرایط کیهانی موجود همه خیلی احساساتی شده اند و با نگاهی به اطرافتان می توانید ببینید که همه با هم سر ناسازگاری دارند و حتی بین صمیمی ترین دوست ها هم بحث و دعوا در جریان است. خوب، تنها پیشنهادی که در حال حاضر به شما می شود این است که خودتان را از این میدان جنگ دور نگه داشته و وارد هیچ گونه درگیری نشوید. اگر می توانید ریشه ی این تنش ها را پیدا کرده و از بین ببرید که چه بهتر، در غیر این صورت خودتان را کنار کشیده و دست از تلاش برای کنترل اوضاع بردارید. شما کارهای خیلی مهم تری برای انجام دادن دارید که پشت گوش انداختن آنها می تواند برایتان دردسرساز شود.

فال روزانه 1396/09/06

امروز برخی از افراد که با آنها ارتباط دارید ممکن است در رابطه با مسائل معنوی و یا سیاسی درگیر بحث هایی شوند که هم شما و هم بقیه را معذب می کند و باعث می شود دلتان بخواهد به گونه ای از قرار گرفتن در این جمع پرهیز کنید. الان اصلا زمان خوبی برای این که بخواهید نقش قاضی و میانجی را بازی کنید نیست. هر دو طرف دعوا فکر می کنند که حق با خودشان است و به هیچ وجه حاضر به کوتاه آمدن نیستند. بهترین کاری که در چنین شرایطی از دست شما برمی آید این است که آنها را به ختم این قائله دعوت کرده و سعی کنید موضوع بحث را عوض کنید. مطمئن باشید که همه از این تدبیر سیاست آمیز شما راضی خواهند بود.

فال روزانه 1396/09/06

امروز شما سعی در تکمیل یک پروژه ی بسیار مهم دارید که مدت زیادی برای آن زحمت کشیده اید، اما اختلاف نظرها و تندخویی های بقیه دارند جلوی شما و پیشرفت کار را می گیرند. بحث ممکن است بر سر بخشی از جزئیات نسبتا بی اهمیت نقشه و کارتان باشد و شما نمی توانید درک کنید که این درگیری های برای چیست، اما انگار بعضی هابه هیچ وجه حاضر به توافق با یکدیگر نیستند. راستش همه خیلی عصبانی تر از آن هستند که بخواهند ره حرف های شما توجه کنند. شما بخش هایی از کار که به خودتان مربوط هستند را پیش برده و بقیه ی کار را به دست آنها بسپارید؛ دیر یا زود راه حلی برای مشکلشان پیدا خواهند کرد.

فال روزانه 1396/09/06

شما دیشب خیلی بیشتر ازهمیشه بیرون از خانه مانده اید و امروز احساس خستگی و بی حوصلگی می کنید. شاید حتی کمی احساس سرماخوردگی کنید و ترجیح بدهید تمام روز را در تختخوابتان بگذرانید. برای سرحال کدن خودتان زیاد قهوه ننوشید و به خوردن غذاهای مقوی و ویتامین های لازم اکتفا کنید. خوشبختانه امروز تعطیل است و تا هر وقت که دلتان بخواهد می توانید استراحت کنید، اما به شما توصیه می شود که اگر می خواهید سرحال شوید تمام روز را در خانه نمانید و در هوای خنک پاییزی از خانه بیرون زده و حداقل کمی پیاده روی کنید. این کار باعث خواهد شد که حالتان به وضعیت عادی بازگردد، اما این را یادتان باشد که دیگر اینقدر دیر به خانه برنگردید!

فال روزانه 1396/09/06

امروز احساسات شدید شما باعث می شوند نتوانید به حس درونی خود به عنوان یک منبع مورد اطمینان نگاه کنید. شما امروز واکنش های متفاوتی نسبت به افکار و احساسات دیگران دارید و همین باعث می شود حس کنید اوضاع به نفع شما نیست. این وضعیت کاملا موقتی است، اما بهتر است در شرایط موجود فقط به عقل و منطق خود تکیه کنید و اجازه ندهید احساساتتان شما را راهنمایی کنند. امروز شمااز یک طرف دوست دارید وقتتان را با عشقتان بگذرانید و از طرف دیگر هم می دانید که کارهای بسیار زیادی برای انجام دادن دارید. شاید بهتر باشد امروز اولویت را به کارهایتان بدهید و آخر هفته را به عشقتان اختصاص بدهید.

فال روزانه 1396/09/06

امروز شما بسیار احساساتی شده و نیاز شدیدی به یک خلوت دونفره با عشقتان احساس می کنید، اما متأسفانه طرف مقابلتان خیلی درگیرتر از آن است که بتواند در حال حاضر به این نیاز شما توجهی نشان بدهید و مسئولیت های زیادی به عهده دارد که باید به آنها رسیدگی کند. مسلما این موضوع باعث ناراحتی و شاید حتی عصبانیت شما خواهد شد، اما بهتر است به اعصاب خود مسلط باشید. شما باید متوجه باشید که بر خلاف آنچه به نظر می رسد طرف مقابلتان شما را رد نمی کند و فقط در موقعیت دشواری قرار دارد. شاید بهتر باشد از همین امروز برای فردا قرار بگذارید و از الان برنامه هایتان را برای روز بعد هماهنگ کنید تا مثل امروز به مشکل برنخورید.

فال روزانه 1396/09/06

شاید امروز با شخصی که دوست دارید وعده ی دیدار داشته باشید و با بیقراری تمام خودتان را برای دیدن او آماده کرده باشید، اما هر چقدر که منتظر بمانید سر و کله اش پیدا نشود و شاید حتی جواب تماس ها و پیام هایتان را هم ندهد. بروز چنین وضعیتی مسلما در ابتدا باعث نگرانی و بعد هم عصبانیت شما خواهد شد، اما بهتر است خودتان را با فکر کردن بیش از حد به این موضوع دیوانه نکنید. تمام نشانه ها حاکی از این هستند که حال طرف مقابلتان خوب است و مشکل خاصی برای او پیش نیامده است. خونسردی خود را حفظ کرده و کمی منتظر بمانید، به احتمال زیاد او دلیل خوبی برای این تأخیر خود دارد.

فال روزانه 1396/09/06

یک نفر که برای به دست آوردن اطلاعات لازمتان می خواهید با او تماس بگیرید امروز در دسترس نیست و مجبور خواهید شد برای پیدا کردن آنچه به دنبالش هستید به جاهای دیگری بروید. شاید این کار برایتان دشوار باشد و در یک دور باطل گرفتار شوید که در آن هر کس شما را به دنبال یک نفر دیگر می فرستد. شاید بهتر باشد امروز بیخیال این کار شده و به کارهای دیگری که دارید رسیدگی کنید. امروز مواظب باشید با غرق کردن خودتان در عالم خیال و رویا از واقعیت ها دور نشوید و اجازه ندهید تخیلاتتان مانع این شوند که حقیقت را ببینید. سعی کنید همه چیز را همان طوری ببینید که واقعا هستند، نه آن طوری که شما دوست دارید باشند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج