۶۳۷۳۵۱
۵۰۰۹
۵۰۰۹
پ

حیایی با پای شکسته، جلوی دوربین «درخونگاه»

مدیر برنامه امین حیایی اعلام کرد: امین حیایی با آسیب دیدگی در ناحیه پا همچنان جلوی دوربین است و عوامل تلاش می‌کنند تا فیلم را به جشنواره فیلم فجر برسانند.

خبرگزاری فارس: روزبه معینی مدیر برنامه های امین حیایی و مشاور پروژه سینمایی «درخونگاه » درباره خبری که منتشر شد مبنی بر شکستگی پای امین حیایی سر فیلمبرداری و احتمال نرسیدن فیلم به جشنواره فیلم فجر گفت: هم اکنون بازیگران و عوامل فیلم سینمایی درخونگاه به تهیه کنندگی منصور سهراب پور و کارگردانی سیاوش اسعدی در محله ای در قزوین مشغول فیلمبرداری هستند .

وی درباره جزئیات حادثه توضیح داد: سکانس پریدن امین حیایی در کارخانه ای در قزوین از سقف وانت به پشت ماشین بود که پالت چوبی کف وانت شکست و مچ پای ایشان پیچ خورد و دچار آسیب شد، خدا را شکرآسیب جدی نبوده و بعد از استراحتی کوتاه با تدابیر و سبک کارگردانی آقای اسعدی فیلمبرداری ادامه یافت.

وی ادامه داد: کار از کیفیت خوبی برخوردار است و گروه بسیار حرفه ای و با انگیزه در حال کار هستند . امین حیایی هم با تمام توان به کار ادامه خواهند داد تا فیلم سینمایی «درخونگاه» برای جشنواره فیلم فجر آماده شود.

بنابراین گزارش، در این فیلم امین حیایی ، ژاله صامتی ، مهراوه شریفی نیا ، نادر فلاح ، محمود جعفری ، منصور شهبازی ، افشین سنگ چاپ ، فاطمه مرتضایی ، پانته آ پناهی ها ، جمشید هاشم پور

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج