۶۳۷۶۱۱
۵۰۰۱
۵۰۰۱
پ

ماجرای مشکوک قهر کاپیتان بسکتبال

آخرین ستاره از نسل طلایی بسکتبال ایران قرار بود در مسابقات انتخابی جام‌جهانی همراه تیم‌ملی باشد، اما اتفاقات عجیبی رخ داد تا او نتواند در این مسابقات کنار تیم‌ملی باشد.

شهروند: آخرین ستاره از نسل طلایی بسکتبال ایران قرار بود در مسابقات انتخابی جام‌جهانی همراه تیم‌ملی باشد، اما اتفاقات عجیبی رخ داد تا او نتواند در این مسابقات کنار تیم‌ملی باشد.
غیبت عجیب حدادی
شایعات درباره حامد حدادی از جایی شروع شد که او در آخرین تمرین تیم‌ملی پیش از دیدار با قطر حاضر نشد. قرار بود او بعد از بازگشت از چین به تمرینات تیم‌ملی اضافه شود، اما این اتفاق رخ نداد تا شایعات زیادی درباره او مطرح شود. شکست مقابل قطر نشان داد که کادر فنی تیم‌ملی برای بازی با قطر روی حدادی حساب باز کرده بود. در ابتدا به نظر می‌رسید حدادی ممکن است دلخوری‌هایی داشته باشد، اما سرمربی تیم‌ملی عدم موافقت باشگاه چینی با حضور حدادی در تیم‌ملی را دلیل غیبت او اعلام کرد. البته سرپرست تیم‌ملی ادعاهایی کاملا متناقض با حاتمی را مطرح کرده است. درحالی‌که حاتمی گفته حدادی در صورت عدم بازگشت به باشگاه چینی از تیم خود اخراج می‌شود، سرپرست تیم‌ملی گفته بعد از رفتن حدادی از ایران او به تماس‌های هیچ‌کس جواب نداده و به نظر می‌رسد از استعفای بدموقع مشحون ناراحت است و نمی‌خواهد برای تیم‌ملی بازی کند!
ماجرا زیر سر چینی‌هاست؟
سنتر ٢١٨سانتیمتری ایران که همیشه از مهمترین ارکان تیم‌ملی بوده است، قرار بود امید اصلی تیم‌ملی باشد، اما حالا حدادی مانده و مشکلات و شایعاتی که درباره او مطرح شده است. درحالی‌که مهران حاتمی از مجوز ندادن باشگاه حدادی برای حضور در اردوی تیم‌ملی خبر داده، اما این موضوع نمی‌تواند دلیل اصلی غیبت او در تیم‌ملی باشد. طبق قوانین فیبا، تمام باشگاه‌ها موظف هستند برای بازی‌های ملی آن هم در انتخابی جام‌جهانی بازیکن خود را در اختیار تیم‌های ملی قرار دهند.
واکنش حدادی

در حالی که گمانه‌زنی‌های زیادی درباره حدادی مطرح شده، اما او سکوت اختیار کرد و تنها با انتشار یک پست در اینستاگرامش درباره شرایط این روزهای خود توضیح داد. او اعلام کرد که برای حضور در ترکیب تیم‌ملی آماده بوده، اما از طرف باشگاه چینی تحت فشار بوده تا به تمرینات این تیم برگردد. با این‌که امکان دارد ماجرای دیگری پشت نرفتن حدادی به تیم‌ملی باشد، اما او همکاری نکردن باشگاه چینی را دلیل غیبت در اردوی تیم‌ملی اعلام کرده است. اگر واقعا این موضوع دلیل غیبت حدادی بوده دلیلی وجود نداشت او پاسخ تلفن مسئولان تیم‌ملی و فدراسیون را ندهد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج