جاباما
۶۳۷۷۰۵
۵۰۱۴
۵۰۱۴
پ

هواوی از اپل بابت فرصت‌های ایجاد شده تشکر کرد

هواوی با عرضه ۱۱۲ میلیون تلفن هوشمند از ژانویه تا اکتبر سال ۲۰۱۷، رکوردی جدید را از خود به جای گذاشت. به علاوه این شرکت با کنار زدن اپل، طی سه ماهه سوم ۲۰۱۷ به عنوان بزرگ‌ترین تولیدکننده موبایل معرفی شد.

وبسایت گجت نیوز - محمد قاسمی: بنیان‌گذار شرکت هواوی ، رن ژنگفی (Ren Zhengfei)، در بازدید اخیر خود از موسسه تحقیقاتی هواوی در ژاپن، از اپل بابت فرصت‌های ایجاد‌ شده برای پیشرفت تشکر کرد!

هواوی با عرضه ۱۱۲ میلیون تلفن هوشمند از ژانویه تا اکتبر سال ۲۰۱۷، رکوردی جدید را از خود به جای گذاشت. به علاوه این شرکت با کنار زدن اپل، طی سه ماهه سوم ۲۰۱۷ به عنوان بزرگ‌ترین تولیدکننده موبایل معرفی شد.

ژنگفی در سفر اخیر خود به ژاپن اعلام کرد "اپل دنیا را تغییر داده است و ما واقعا برای آن باید از آنها تشکر کنیم." به عقیده رییس هواوی، سه زمینه اصلی در حوزه فناوری با معرفی اولین کامپیوتر شخصی، فناوری پردازش تصاویر و معرفی محصولاتی همچون آیپاد تاچ و آیفون، توسط اپل گسترش پیدا کرده است. وی همچنین به نقش اقتصاد تلفن همراه و کمک به جایگاهی که امروز هواوی در آن قرار دارد نیز اشاره کرد.

هواوی از اپل بابت فرصت‌های ایجاد شده تشکر کرد

طی ماه‌های اخیر، عملکرد اپل با کمی پسرفت، خصوصا در بازار چین همراه بوده و این موضوع فرصت‌های جدیدی را پیش روی رقبای چینی آن قرار داده است. در ادامه، بنیان‌گذار شرکت هواوی علت کاهش فروش گوشی های آیفون در بازار کشورهای مختلف از جمله چین را اعتماد بیش از اندازه و غرور اپل نسبت به کاربران عنوان می‌کند:

این موضوع به هواوی و سایر تولیدکنندگان داخلی تلفن های همراه اجازه می‌دهد تا خود را از فشار اپل آزاد کنند.

به نظر می‌رسد حتی با عرضه آیفون ایکس، فروش محصولات این شرکت باز هم در بازار چین کاهش پیدا کرده است؛ در صورتی که هواوی با عرضه گوشی های سری میت ۱۰، هم‌چنان نبض بازار را در دست دارد.

بنا بر پیش‌بینی "Trendforce"، اپل در سه ماهه پایانی سال ۲۰۱۷ با کنار زدن سامسونگ، در جایگاه نخست برترین تولیدکننده گوشی های موبایل قرار خواهد گرفت. اما آیا واقعا این موضوع به حقیقت تبدیل شده و هواوی از رقابت با سامسونگ و اهالی کوپرتینو باز می‌ماند؟
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج