۶۳۷۷۷۶
۵۰۰۵
۵۰۰۵
پ

اضافه شدن پردازنده Core i۹ به پلتفرم موبایل

پردازنده Core i۹ اینتل به پلتفرم موبایل اضافه می‌شود و با ویژگی منحصر بفرد خود، میزان عملکرد گوشی های هوشمند را به بالاترین سطح ممکن می رساند.

وبسایت کلیک - هدا کبیر: پردازنده Core i۹ اینتل به پلتفرم موبایل اضافه می‌شود و با ویژگی منحصر بفرد خود، میزان عملکرد گوشی های هوشمند را به بالاترین سطح ممکن می رساند.

اینتل که شرکتی پیشرو در زمینه تولید تراشه‌های پردازنده محسوب می شود، به ساخت پردازنده مدل Core i۹ پرداخته است تا بتواند دو گروه اصلی پردازنده های HEDT از سری Core X را با هم مقایسه کند. این دو گروه، شامل پردازنده سری Core i۷ X با داشتن واسط های PCIe دارای ۲۸-lane یا ۱۶-lane و از سوی دیگر، پردازنده Core i۹ اینتل و برخوردار از واسط هایی با قابلیت ۴۴-lane کامل بر روی سیلیکون Skylake-X، است.
اضافه شدن پردازنده Core i9 به پلتفرم موبایل

پردازنده مدل Core i۹ به درجه‌ای از انحصار رسیده است که به شرکت اینتل این امکان را می دهد تا برای قطعات مربوط به بخش کلاینت، قیمت را تا ۹۹۹ دلار بالا برد و در مورد قطعه Core i۹-۷۹۸۰XE، قیمت را به ۲۰۰۰ دلار برساند. شرکت اینتل، برای خط تولید پردازنده موبایل نیز قابلیت بالقوه مشابهی را در نظر دارد؛ حتی اگر در حد بودجه موردنیاز PCIe lane یا تعداد هسته ها نباشد.

خانواده پردازنده Core i۹ موبایل می‌تواند بالاترین سطح عملکرد پردازنده ۶ هسته دسکتاپ "Coffee Lake" را برای پلتفرم نوت بوک به همراه داشته باشد. شرکت اینتل در حال انجام آخرین تغییرات در خط تولید پردازنده مدل Core i۹-۸۰۰۰ یعنی "Coffee Coffee-H" است که می تواند از پیکربندی سیلیکون "Coffee Lake" به همراه ۱۲ مگابایت حافظه L۳ برخوردار باشد.

با توجه به آخرین تغییرات بر روی پردازنده مدل FinalWire AIDA۶۴ به نظر می رسد اولین SKU که در خط تولید ایجاد می شود، مدل Core i۹-۸۹۵۰HK باشد. این تراشه های جدید امکان راه‌اندازی نوت‌بوک‌های بزرگ مناسب برای بازی (یعنی بزرگتر از ۱۷ اینچ) همراه با یک یا چند کارت گرافیک با کیفیت بالا، خنک کننده های پیشرفته با آخرین تکنولوژی، صفحه نمایش ۴K UHD یا صفحه نمایش منحنی و مواردی از این قبیل را فراهم می‌کند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج