۶۳۸۰۰۸
۲ نظر
۵۰۰۹
۲ نظر
۵۰۰۹
پ

سال ۱۴۰۰، سال توجه به گردشگری کرمان

رئیس اتاق بازرگانی کرمان گفت: تمرکز این مجموعه بر روی افزایش شمار گردشگران بین‌المللی با سطح کیفی بالاست که برای رسیدن به این هدف برنامه‌هایی را در نظر گرفته‌ایم.

خبرگزاری ایسنا: رئیس اتاق بازرگانی کرمان گفت: تمرکز این مجموعه بر روی افزایش شمار گردشگران بین‌المللی با سطح کیفی بالاست که برای رسیدن به این هدف برنامه‌هایی را در نظر گرفته‌ایم.

به گزارش ایسنا، «مهدی طبیب‌زاده» در نشست بررسی شرایط توسعه گردشگری کرمان با حضور جمعی از مدیران دولتی استان و مدیرعامل شرکت THR اسپانیا، افزود: بر اساس مصوبه شورای گفت و گوی استان، سال ۱۴۰۰، سال توجه به گردشگری کرمان در نظر گرفته شده که تا زمان رسیدن به این سال باید تغییرات محسوسی در توسعه گردشگری اتفاق بیفتد.

وی در ادامه با بیان این‌که تخصص شرکت اسپانیایی THR در حوزه گردشگری است، خاطرنشان کرد: از این شرکت برای کمک به تدوین استراتژی توسعه گردشگری، تعیین بازارهای هدف داخلی و خارجی، ارتقاء مدیریت گردشگران حاضر در کرمان و معرفی برند شهری دعوت به همکاری شده است.

طبیب‌زاده، اظهار کرد: اتاق کرمان با توجه به محدودیت‌های دستگاه‌های دولتی در تأمین مالی پروژه‌ها و بنا بر وظیفه اتاق در توسعه بازار و فعالیت‌های اقتصادی به ویژه گردشگری، این شرکت را برای کمک به توسعه گردشگری استان انتخاب کرد.

رئیس اتاق کرمان با تأکید بر این‌که استان کرمان جاذبه‌ها و توانمندی‌های گردشگری بسیاری از جمله پنج اثر ثبت جهانی دارد، تصریح کرد: برای استفاده از این ظرفیت‌ها باید همه ذینغعان دولتی و خصوصی در تدوین استراتژی توسعه گردشگری استان کمک کنند.

وی در ادامه شرایط کرمان را در ارائه خدمات گردشگری ضعیف و غیرحرفه‌ای دانست و گفت: در کنار این شرکت اسپانیایی از دانشگاه گردشگری مدول اتریش با ۱۰۸ سال سابقه در این حوزه، نیز کمک خواهیم گرفت تا بتوانیم سطح ارائه خدمات در استان را افزایش دهیم.

طبیب‌زاده، افزود: در منطقه جنوب کشور سه ضلع مثلث هدف گردشگری گردشگران، استان‌های اصفهان، شیراز و یزد است که باید این سه ضلعی به چند ضلعی تبدیل شود و کرمان نیز سهم داشته باشد.

وی ادامه داد: پس از انجام تحقیقات لازم متوجه شدیم در ظهور بسیاری از مقاصد گردشگری قدرتمند دنیا، شرکت THR سهم مهمی در تدوین استراتژی و بازاریابی گردشگری آن‌ها داشته که استفاده از تجربیات این شرکت برای ما امیدوارکننده است.

رئیس اتاق بازرگانی کرمان با بیان این‌که در استان کرمان جاذبه‌های گردشگری بسیاری وجود دارد که امیدواریم بتوانیم با استفاده از تجربیات این شرکت اسپانیایی، همه ذینفعان را برای ارائه یک طرح کامل و جامع همسو کرد و مدیریت مجموعه را به خوبی انجام داد، ادامه داد: تدوین استراتژی قوی با توجه به واقعیت‌ها، ساماندهی فعالیت‌های متفرقه و بازاریابی برای توسعه گردشگری استان کرمان بسیار اهمیت دارد که باید به خوبی انجام شوند.

طبیب‌زاده، خاطرنشان کرد: اسپانیا رتبه دوم از نظر درآمد حاصل از گردشگری و رتبه سوم تعداد حضور گردشگر در جهان را به خود اختصاص داده و این شرکت اسپانیایی نیز تاکنون استراتژی‌های توسعه گردشگری، برندسازی، بازاریابی و تبلیغ گردشگری را در برخی کشورهای جهان مانند عمان، مکزیک، اسپانیا و قزاقستان تعریف کرده که موفق بوده است.

وی یادآور شد: اگر استان کرمان نیز بتواند در قالب یک برنامه مدون، از جاذبه‌ها، تنوع اقلیم و فرهنگ، سابقه تاریخی، گردشگری‌های ماجراجویانه و ایجاد تجربه‌های جدید گردشگری استفاده کند، می‌توانیم گردشگران بیشتری را جذب کنیم.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • عنقا

      دیگه چیزی نداشتین بگین ازالان دارین این حرف میرنین که چی بشود دلتون خوشه ها هرکسی خبر حال خودشو داره ما که همه چیمون به هم ریخته است به آن توجه میکنیدبه فکر مسکن وان دنیاو گرانی باشید ولی امیدوارم به ان سال کشیده نشه شما خوب باشین ما خسته شدیم از این برنامه های الکیتون

    • کریمان

      نیست در عالم چو کرمان جایی.کرمان دل عالم است ما اهل دلیم

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج