۶۳۸۲۷۲
۵۰۰۸
۵۰۰۸
پ

عرضه نسخه قرمز رنگ گلکسی اس ۸

همانطور که می دانید شرکت سامسونگ پیشتر وعده داد که می خواهد ۲۸ نوامبر سال جاری نسخه قرمز رنگ گلکسی اس ۸ را در بازار کشور خود کره جنوبی عرضه دارد. حال به تازگی این نسخه رنگی منحصربفرد گلکسی اس ۸ راهی بازار کره جنوبی شده و مشخص است با محصولی چشمگیر رو به رو هستیم.

وبسایت سخت افزار: همانطور که می دانید شرکت سامسونگ پیشتر وعده داد که می خواهد ۲۸ نوامبر سال جاری نسخه قرمز رنگ گلکسی اس ۸ را در بازار کشور خود کره جنوبی عرضه دارد. حال به تازگی این نسخه رنگی منحصربفرد گلکسی اس ۸ راهی بازار کره جنوبی شده و مشخص است با محصولی چشمگیر رو به رو هستیم.
عرضه نسخه قرمز رنگ گلکسی اس 8

نسخه قرمز تیره گلکسی اس ۸ بسیار زیبا جلوه کرده و تنها برای بازار کره جنوبی در نظر گرفته شده است. از این رو نباید انتظار داشت عرضه اسمارتفون در سایر بازارها صورت گیرد. البته مشخص نیست سامسونگ چه تصمیمی برای عرضه این نسخه جدید گلکسی اس ۸ دارد.

از مشخصات پرچمدار فعلی سامسونگ باید به صفحه نمایش 5.8 اینچی QHD+، حافظه رم 4 گیگابایتی، حافظه داخلی 64 گیگابایتی، باتری 3000 میلی آمپری، پردازنده اسنپدراگون 835 یا اگزینوس 8895، دوربین اصلی 12 مگاپیکسلی، دوربین سلفی 8 مگاپیکسلی، سیستم عامل اندروید 7.1 نوقا و برخی دیگر اشاره داشت. برای کسب جزئیات بیشتر باید منتظر ماند تا مشخص شود سامسونگ چه برنامه ای در سر دارد و آیا می توان بزودی شاهد عرضه نسخه قرمز رنگ در سایر بازارها بود یا خیر
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج