۶۳۸۸۵۴
۵۶ نظر
۵۰۲۸
۵۶ نظر
۵۰۲۸
پ

ناپدری اهورا در دادگاه: نه قاتلم، نه متجاوز

قاتل اهورا به دادگاه کیفری یک استان گیلان منتقل شد تا برای نخستین‌بار در مقابل هیأت قضائی جزییات این جنایت هولناک را تشریح کند.

روزنامه شهروند: قاتل اهورا به دادگاه کیفری یک استان گیلان منتقل شد تا برای نخستین‌بار در مقابل هیأت قضائی جزییات این جنایت هولناک را تشریح کند.

قضات دادگاه کیفری استان گیلان تا هفته آینده حکم این پرونده را صادر خواهند کرد مادر اهورا در جلسه محاکمه قاتل پسرش حضور نیافت پدر کودک خردسال به خبرنگاران گفت: من به هیچ‌ عنوان از شکایتم نمی‌گذرم و منتظر رأی دادگاه می‌مانم.
ناپدری اهورا در دادگاه: نه قاتلم، نه متجاوز

مجتبی در حالی ‌که پیش از این بارها به تجاوز و قتل اهورا اعتراف کرده بود تمام جرم‌های خود را انکار کرد و مدعی شد که فقط برای تنبیه‌کردن اهورا آرام سرش را به دیوار زده است. در جلسه دادگاه در حالی‌ که قاتل ماجرای آن روز سیاه را تشریح می‌کرد، پدر اهورا عصبانی شد و سعی کرد با او درگیر شود.
متهم ٣٢ساله را برای برگزاری جلسه محاکمه از زندان به شعبه سوم دادگاه کیفری یک استان گیلان منتقل کردند. پدر اهورا به همراه وکیلش نیز در این جلسه حضور یافت؛ اما خبری از مادر اهورا نبود. تنها وکیل و پدر این زن در جلسه حضور داشتند.

درنهایت نیز این جلسه به دستور قاضی لسانی رسمی اعلام شد و نماینده دادستان کیفرخواست را خواند. در ادامه پدر اهورا شکایت خود را مطرح و در رابطه با قاتل پسرش درخواست قصاص و اعدام کرد. او گفت:«تا خودم طناب دار را گردنش نیندازم آرام نمی شوم و چیزی جز این نمی خواهم.»

او ادامه داد: «با رئیس ساختمان برای پیگیری وضعیت اهورا در ارتباط بودم . او حدود ساعت ۳:۳۰ با من تماس گرفت و گفت کجایی ؟ اهورا حالت خوبی ندارد . من خارج از انزلی بودم و خودم را به بیمارستان رساندم که پزشکان گفتند چنین اتفاقی برای اهورا افتاده است. پزشکان بیمارستان گفتند که کودک ریه ندارد و از ناحیه قفسه سینه آسیب دیده است .»

پس از اظهارات وکیل متهم ، تصاویری از آثار ضرب و جرح بر بدن اهورا پخش می شود ، پدر اهورا رویش را برمی گرداند و طاقت دیدن کبودی های بر روی بدن اهورا را ندارد . با این حال خطاب به متهم می گوید: «همین بلا رو سرت میارم.»

وکیل مادر اهورا نیز از طرف او درخواست قصاص کرد. حالا نوبت به متهم رسید. او پشت تریبون ایستاد. قاضی لسانی اتهامات قتل عمد، تجاوز و شرب خمر را به او تفهیم کرد. مجتبی با رد اتهامات خود گفت: «من نه قتلی مرتکب شدم و نه تجاوز کرده‌ام. این بچه پایش لیز خورد و سرش با دیوار برخورد کرد. می‌خواستم او را نجات دهم. به او آب دادم؛ اما صدایش درنمی‌آمد. چند دقیقه بعد متوجه شدم که جان باخته است. من وقتی دستگیر شدم بارها گفتم که زخم‌های پای اهورا نشان می‌دهد که او لیز خورده است؛ اما کسی توجه نکرد.»

در این لحظه فیلم بازسازی صحنه قتل توسط متهم پخش شد و قاضی از او پرسید: در تمام مراحل بازجویی با زبان خودت اعتراف به قتل و تجاوز کردی و حتی صحنه این جنایت را هم بازسازی کردی، در این‌باره چه می‌گویی؟

متهم پاسخ داد: «تمام اعترافاتم تحت شکنجه بود. از وقتی دستگیرشدم کتکم زدند، مجبور شدم که اعتراف کنم. من نه قتلی مرتکب شدم و نه تجاوز کردم. همش یک اتفاق بود. من اهورا را دوست داشتم. مثل پسر خودم بود. مرا بابا صدا می‌زد. چرا باید او را بکشم یا حتی به او تجاوز کنم.»

قاضی: پزشکی قانونی موضوع تجاوز را تأیید کرده است، اگر تو تجاوز نکردی پس چه کسی این کار را انجام داده است؟
متهم: نمی‌دانم. اهورا مثل پسرم بود. من به او تجاوز نکردم.

قاضی: اهورا سرش چندین‌بار به دیوار خورده است. در این‌باره چه می‌گویی؟

متهم اظهارات خودش را باز هم رد کرد و این‌بار گفت: «سرش را یک بار به دیوار زدم؛ ولی فقط یک بار زدم. آن هم خیلی آرام بود. بعد از آن پایش لیز خورد و سرش به دیوار برخورد کرد.»

متهم در ادامه دفاعیات خود، کبودی های بدن اهورا را ناشی از شیطنت های کودکانه او دانست و گفت: چطور طی دو هفته این بچه را تا این حد کتک زده ام.

او درباره روز حادثه گفت: «آن روز مادر اهورا از خانه بیرون رفت. بارها به اهورا گفته بودم که وقتی مادرش نیست، در پوشکش کثیف‌کاری نکند. آن روز بعد از رفتن مادرش آمد و به من گفت که پوشکش کثیف شده است. من هم از قبل عصبانی بودم، با شنیدن این حرف بیشتر عصبانی شدم و خواستم او را تنبیه کنم. برای همین یک‌بار آرام سرش را به دیوار زدم؛ پایش لیز خورد و محکم به دیوار خورد. دیدم بی‌حال شد. بلافاصله رفتم برایش آب آوردم اما دیدم که آب و خون بالا مي‌آورد. من نمی‌خواستم او را بکشم. هیچ قصدی برای کشتنش نداشتم. من قتل عمد را قبول ندارم.»

ادامه جلسه نیز به دستور رئیس دادگاه، به صورت غیرعلنی برگزار شد و در پایان نیز هیأت قضائی وارد شور شدند و تا هفته دیگر رأی دادگاه در این‌باره صادر خواهد شد. زمانی که جلسه به پایان رسید، پدر اهورا فریادزنان به متهم گفت: «دیدی که المیرا تنهایت گذاشت. دیدی نیامد. حالا دیگر تنهایی، نمی‌توانی خودت را نجات بدهی.»

در ادامه پدر اهورا در گفت‌وگویی کوتاه به خبرنگاران گفت: «من اصلا حال خوبی ندارم. با شنیدن صحبت‌های این مرد، حالم بدتر شده؛ به یاد پسرم افتادم و زجری که کشیده بود. من به هیچ عنوان از شکایتم نمی‌گذرم و منتظر رأی دادگاه خواهم ماند. این مرد باید در رابطه با تک تک جرم‌هایی که در مورد پسر کوچکم مرتکب شده، مجازات شود.»
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      پس لابد ارواح خبيثه به بچه تجاوز كردن!!


      خاك تو سر اون مادرش كه نه شكايت كرده و نه تو دادگاه حاضر شده. حيف از اسم مادر كه رو همچين ابليسي باشه

      پاسخ ها

      • پریسا

        وکیل مادر بی خرد حضور داشته

      • ایرانی

        باید اون مسئولینی که امار اعتیاد رو در گیلان صد برابر حد جهانی کردند هم اعدام بشن ....

      • بدون نام

        خاک تو سر مردم زن ستیز که زیر اخبار حوادث مدام مزخرف میگن و حتی خبر رو درست نمی خونند .پدره هم با توجه به بخش آخر خبر به نظر می رسه مساله اش بیشتر رفتن زن سابقش با این مرد بوده نه جان بچه اش!

      • بدون نام

        ...خبرو خوب بخون وکیل و پدر مادرش بودن

    • مریم

      این قاتل جانی و کثافت تو زندان استادهای خوبی داره چرا اینقدر زمان بهش دادن که الان با وقاحت اومده منکر کارهاش میشه ؟

    • الیاس

      این لجن باید اعدام بشه .

    • سروش

      او یک کثافت به تمام معناست قاتل هم شرفی دارد

    • راستگو

      خدایا عاقبت مارا به خیر کن مادر اهورا هم دست گناهکار است وقتی میدیدی این مرد کثیف است چرا تنها انها رادر خانه گذاشتی این بچه راهم با خودت می بردی چند روز قبل شنیدیم که یه زنی خود را فدای بچه اش کرد که بچه اش زنده بماند

      پاسخ ها

      • بدون نام

        پدر بچه کجا تشریف داشته؟ جامعه همیشه توقع داره زن خودش رو فدا کنه ولی همه حقوق رو میده به مردها . این پدر به جای داد و بیداد کردن در دادگاه زودتر می تونست به داد بچه اش برسه.از نظر قانون هم این زن جرمی مرتکب نشده ولی جامعه وحشی فقط با خشونت به زنان انگار آرام می گیره!

      • بدون نام

        تو بهتره بری نگران اعمال و گناه های خودت باشی و قاضی نشی

    • بدون نام

      این کثافت رو چرا نگه داشتید؟ اعدامش باید هزار برابر بد تر از زجری که اون کودک ناتوان نتوانسته ازّخود دفاع کند باشد بدهید دست پدر کودک معصوم کامل قصاس کند مگرنه اینکه اسیب عمدی بکسی برسدکه بی گناه باشد بابد همانطور عوضش را بگیرند هر کجای بدن در برابر همان قسمت مانند چشم در برابر چشم اگربه این صورت قصاص شود هرگز هیچ انسان شیطان صفتی در خواب هم بفکر کارهای شیطانی نمی افتد این کثافت را با هیچ حیوانی نمی شود مثال زد تف به ذاتش جهنمی بعد از مردنش تو چاه توالت بیندازند اشغال ونکبتو

    • بدون نام

      هر پیام رو ده بار دیگه درج کن

    • بدون نام

      اصلا این گفت و شنود ها برای چیه این که دیگه جر و بحث نداره همه چی مثل روز روشن هست همسایه ها شاهد هستن چرا معطلش می کنید تمام کنید، کار این پست فطرت نیاز به محاکمه نداره محاکمه وکیل دفاع مال انسان هاست این انسان نیست حتی حیوان هم نیست خود شیطانه که باید معدوم بشه

      پاسخ ها

      • بدون نام

        هر کشور متمدنی احتیاج به دادگاه و قاضی و وکیل و قانون داره.هر چند که اکثریت جامعه هنوز در دوران قبایل بدوی متوقف ماندند!

    • بدون نام

      بیششششششششششششرف.

    • حسین

      نمیدونم چی بگم ولی این قاتل رابایدبدترین شکنجه هارابرایش درنظربگیرن

      پاسخ ها

      • بدون نام

        حق این مرد اعدام نیست باید سنگ سار بشه که بقیه عبرت بگیرند

    • بدون نام

      عوضی پس حتما درو دیوار خونه بچه رو اونجوری کشتن

    • دلسوز طرفدار حقوق کودکان پاک

      وقتی وقاحت این زن شیطان صفت به حدی میرسد که یک شیطان را بر روح پاک پسرش ترجیح می دهد و نه شکایت کرده و نه در دادگاه حاضر می شود جای بسی تامل و تفکر باقی می ماند و نگاهی از سر دلسوزی به این جامعه در حال گسستن..... واقعا متاسف و متاثرم.....

      پاسخ ها

      • متنفر از زن ستیزان وقیح

        این زن وکیل گرفته و شکایت کرده ولی چون دوست نداشته با شوهر سابقش رو در رو بشه به دادگاه نرفته. ولی جامعه بیمار،دوست داره مردان قاتل و جانی رو رها کنه و زنها رو بی هیچ دلیلی مجازات کنه.باید در زیر پوست این جامعه جستجو کرد و ریشه های این خشونت بر علیه زنان رو پیدا کرد .نمیشه در جامعه ای به زنان این همه خشونت روا بشه ولی خشونت منتشر نشه و مثلا شامل حال بچه ها نشه

      • بدون نام

        بهتره برا خودت متاسف باشی وکیلش بود ینی شکایت کرده

    • بدون نام

      همیشه قاتل ها اول اعتراف می کنن. بعدش نمی دونم این وکیل ها چی یادشون میدن که همه چیز رو انکار میکنن.

    • بدون نام

      نظرات کاربران پر از نفرت وخشم و کینه است.
      خواهشا اگر نمیتونین احساسات خودتون رو کنترل کنید نظر ندید هیچ فایده ای نداره
      بفکر سلامتی روحی و روانی خودتون باشید.
      حق سرزنش کردن هم ندارید.

    • shahrooz

      جنایهایی که تواین کشور رخ داده هیچ جای دنیا نیست!!

    • علیرضا

      به خدا باید تیکه تیکش کنن اون مثلا مادرو بگو نه شکایت کرده نه اومده باور کنین اونم همدسته این عوضیه اونم باید محاکمه بشه مگه میشه مادر نفهمه چه بلائی سره بچه می اومده خواستن از شر بچه خلاص بشن باور کنین اون زنیکه هم همدستشه باید محاکمه بشه بییییییششششششررررررففففاااا

    • بدون نام

      برو به جهنم
      چرا اعدام با طناب دار ،
      باید با شمشير گردنش رو بزنن

    • مهلا

      علاوه بر بیشرف بودنت نکبت خیلیم دروغگوی ماهری هستی لجن هوس باز

    • احسان

      به خدا اینا حیوون هم نیستن حتی حیوونا هم این کارو نمی کنن....اسمه حیوون و با این لجن یکی نکنین...آخه یه بچه 2 ساله ِ تجاوز . اصلا تو ذهنه آدم نمی گنجه...واقعا باورش سخته....خدا عاقبته همه ماهایی که اینجا کناره یه همچین کثافتی زندگی می کنیم به خیر کنه...

    • دنیا

      اصل اعتراف تو اگاهی هست قاضی فقط اعتراف پرونده رو نگاه میکنه اعدام میشه

    • بدون نام

      عوضی فکر کرده الکیه. زودتر حکمشو صادر و اجرا کنن نمیدونم قاضی پرونده منتظر چیه میخواد این ... بمونه وکیلش راهو روش بهش یاد بده

    • گندم مجیدی ...۱۵ساله ...پونک قزوین

      مهم اینه داریم توی یه مشت(((( لجن ))))زندگی میکنیم .....

    • بدون نام

      کاملا مشخصه مامانش برنامه ریزی کرده تا از دست بچه راحت بشه ،دو نفر باید در ملا عام اعدام بشن

      پاسخ ها

      • بدون نام

        کاملا مشخصه وقتی عوام میدان دار بشن جامعه به چه درچه ای از توحش و عقب ماندگی دچار میشه

    • محمودی

      پس چه؟

    • محمودی

      بایداعدام گردد

      پاسخ ها

      • بدون نام

        خاک تو سر تو که اسمتو مادر می دونی تو یه مار افعی هستی لعنتی چرا شکایت نکردی اگر مادر بودی که با بچه دوساله نمی گذاشتی اینطور رفتار بشه کجا مردی که خبرت نیست تو هم باید بمیری اگر ذره ای عاطفه داشتی از غصه مرده بودی خدا لعنت کنه تورو کثافت عوضی اشغال

      • بدون نام

        بدون نام خودت و نکش مادره هم شکایت کرده وکیلش بوده تو چرا دایه مهربانتر از مادر شدی؟چرا کسی نمیگه وقتی همسایه ها چندین بار به پدره بچه اطلاع دادن و اون پیگیر نبوده ...چرا کسی پدره بی مسئولیتشو مواخذه نمیکنه؟؟به شما چه اخه اصلا شما مگه قاضی این خدایین چی چی هستین؟

    • بی نام

      تف به شرفت تف به نامت که اسم مادر رو یدک کشیدی

    • آریایی

      لعنت خدا هزاران بار به ذات پلیدت...

    • بدون نام

      خدایا چرا متن رو درست نمیخونید گفته وکیل مادر تقاضای فصاص کرده یعنی چی یعنی مادر نمیخواسته با همسر سابقه اش و این مرد روبرو بشه وکیل گرفته وکیلش از طرف اون تقاضای قصاص برای قاتل کرده تو رو خدا متن درست بخونید بعد مادرش رو فحش بارون کنید پدرشم که حالی از بچه اش نمی پرسیده هم که کاملا پاک و بی تقصیره

      پاسخ ها

      • بدون نام

        عوام دقیقا به همین جماعت میگن.نه فکر می کنند نه رشد می کنند نه چیزی.وقتی سیستم آموزشی فشل باشه عوام به این حد از خشونت و حماقت می رسند.برخی به بچه تجاوز می کنند برخی هم متوسل به خشونت کلامی به زنان میشن

    • مریم شمعونی ازاهواز

      خدایامن بچه ی دوساله الله اکبر چقد بی ایمان به خداکم شده پس ایمان به خداکجارفته

    • صدف

      بیچاره اهورا چه زجری کشیده پدرش خیلی آدمه خوبیه آخه زن قحط بود اون زنیکه روگرفتی اصلا شبیه آدمیزادم نیست ایاقت شوهرشو نداشت زود رفته با این دوست شده لیاقتش همون مجتبی ست.ولی بیچاره اهورا دلم واسش کباب شد دل همه ایران واسه اهورا وستایش کباب شد

      پاسخ ها

      • بدون نام

        از کجا فهمیدی پدرش آدم خوبیه عوام؟!

    • آرتا بابایی

      باسلام
      من واقعا موندم از اینکه این مرد نیاز جنسی نداشت چون بالاخره مادره اهورا بود.. پس چرا باید نیازی داشته باشه.. و اگر هم نیاز داشت آخه مگه بچه ی دوساله میتونه... استغفرالله

    • بدون نام

      آخه بیشعور اگه بچه تو پوشکش کثیف کاری کنه باید سرشو زد به دیوار؟

    • بهار

      حیف طناب داری این لجن رو باید همون بلایی که به سراون طفل اورد باید به سرش اورد اگه من جای قاضی بودم میبستمش به ماشین توبیابان میکشیدمش تا تمام بدنش تکه تکه بشه بمیره اینو باید زجر کشش کرد بعد هم خدمت اون مادر بی رحمش میرسیدم اخه تو مادر ی به خدا زن بابا هم اینقدر بی رحم نیست که این مادر هست اخه چقدر هوس ارزش داشت که باجون بچت معاملش کردی توف توف توف

    • بدون نام

      قاتل را باید انفرادی میگذاشتند توزندان کلی فوت وفن یاد گرفته مرتیکه. زده زیر همه چی ولی گزارش پزشِکی قانونی وقرائن صحنه
      خیلی عیان و واضح است. مادر بیشعورشم بعلت عدم مراقبت وسهل انگاری قصره

    • دالین

      کثافت عوضی رو اعدام کنید گمشه خدا لعنتش کنه .

    • سروش

      فقط اعدام کنید خواهشا.قاضی محترم اینارو تو یه هفته باید اعدام کنید نه یکی دو سال طول بدین

    • سنا

      فقط اینجاش دلم آتیش گرفت.بچه گفته پوشکشو کثیف کرده و این مردک لجن سرشو کوبیده به دیوار...خدایا چقدر یک انسان حقیر میتونه باشه.بمیرم برای اهورا.

    • بدون نام

      موحودخبیس فقط اعدام

    • بدون نام

      چرا اینهمه فحش و بدوبیراه آدمهای عاقل وقتی یک نفر وکیل داره و وکیلش از طریق قانون شکایتی بر علیه متهم مطرح کرده خیلی ساده هست یعنی مادرش هم شکایت کرده

      پاسخ ها

      • بدون نام

        نمیفهمن که
        حالا شما هر چی میخوای بگو وکیلش پیگیر کاراشه
        بعضیا ذاتا نفهمن
        بعضیا هم ذاتا زن ستیزن
        بذار تو جهل خودشون بمونن و بمیرن

    • زب

      این نامرددروغ میگویدمیخواددادگاه راگول بزند

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج