۶۳۸۹۶۹
۵۰۰۱
۵۰۰۱
پ

دو صحنه تکراری از یک داور؛ پنالتیِ برگشتی!

برگرداندن پنالتی گرفته شده در بازی‌هایی که داور آنها پیام حیدری باشد کم کم دارد به عادت تبدیل می‌شود. این سومین باری است که اعلام پنالتی پیام حیدری با جنجال مواجه شد.

وبسایت نود: برگرداندن پنالتی گرفته شده در بازی‌هایی که داور آنها پیام حیدری باشد کم کم دارد به عادت تبدیل می‌شود. این سومین باری است که اعلام پنالتی پیام حیدری با جنجال مواجه شد.

برگرداندن پنالتی‌های حیدری در لیگ برتر از بازی فولاد و سیاه‌جامگان آغاز شد. پیام حیدری در این بازی در دقیقه ۸۰ در موقعیتی مشکوک خطای پنالتی به نفع فولاد اعلام کرد که در این صحنه خداداد عزیزی بازیکنان سیاه جامگان را از زمین مسابقه بیرون کشید. در ادامه این حواشی با وساطت نعیم سعداوی و درخواست او از داور مسابقه، حیدری تصمیم خود را برگرداند تا پنالتی پر حاشیه بعد از اینکه برای دقایقی بازی را به حاشیه کشاند، لغو شود. بازی ملوان و گل‌گهر سیرجان هم دیداری بود که باز هم یک پنالتی جنجال زیادی به پا کرد. در این بازی البته حیدری پنالتی را برنگرداند اما ملوانی‌ها آن را از دست دادند تا حاشیه‌های بازی با از دست رفتن این پنالتی به پایان برسد و تیم گل‌گهر که قصد ترک زمین را داشت به بازی برگردد.

بازی استقلال و پیکان سومین بار در سال‌های اخیر است که پنالتی گرفته شده در یک بازی برگردانده می‌شود و دومین باری که پیام حیدری این کار را انجام می‌دهد. البته نکته مثبت این تغییر تصمیم این بود که پنالتی پیکان احتمالا اشتباه گرفته شد. در حالی که به نظر می‌رسید مهاجم پیکان روی خسرو حیدری مرتکب خطا شده است، داور اعلام پنالتی کرد که بعد از مشورت با کمک داور رای خود را تغییر داد و پنالتی را لغو کرد تا مسیر بازی عوض نشود.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج