۶۳۹۰۲۳
۵۰۰۱
۵۰۰۱
پ

بهزادی کریمی: ویسی از توهین‌ها شوکه شد

بازیکن استقلال خوزستان تساوی تیمش مقابل سپاهان را ارزشمند دانست و مدعی شد تیمش با این نتیجه روزهای بهتری را تجربه خواهد کرد.

ورزش سه: فرید بهزادی کریمی، مهاجم استقلال خوزستان بعد از کسب تساوی ارزشمند یک بر یک در اصفهان مقابل سپاهان در جمع خبرنگاران گفت: بازی خیلی خوبی انجام دادیم و مقابل حملات بی شمار سپاهان جانانه دفاع کردیم. اما آنها خیلی قوی بودند و با ستاره هایی که در اختیار دارند، فشار زیادی به تیم ما آوردند.

وی افزود: خدا را شکر از تک فرصت مان نهایت استفاده را بردیم و توانستیم با یک امتیاز ارزشمند به اهواز برگردیم. با این امتیاز می توانیم به دیدار هفته پایانی نیز امیدوار باشیم و به شرایط مان در جدول رده بندی سر و سامان بدهیم.

بازیکن استقلال خوزستان در مورد عملکرد تیمش در این دیدار گفت: ما برای ارائه یک بازی خوب و کسب حداکثر امتیاز به اصفهان آمده بودیم. بعد از اینکه گل را دریافت کردیم، کل تیم جلو کشید تا بتوانیم نتیجه را جبران کنیم. وقتی کولیبالی در آن دقیقه از بازی پاس گل می دهد، یعنی مدافعان ما نیز انگیزه کافی برای برد را داشتند.

بهزادی کریمی در خصوص توهین هواداران سپاهان به ویسی نیز گفت: به نظرم توهین هواداران سپاهان به آقای ویسی کم لطفی بود. چرا که ایشان برای سپاهان خیلی زحمت کشید و این رفتار شایسته نبود. بعد از شعار هواداران و بعد از به وجود آمدن آن جو بازیکنان کنار نیمکت جمع شدند و در نهایت هم با تصمیم کادر فنی به بازی ادامه دادیم.

وی در مورد نتایج سپاهان و کرانچار نیز تصریح کرد: سپاهان تیم پرمهره ای است و از لحاظ داشتن بازیکنان ستاره، بهترین تیم ایران است. آنها فقط بدشانسی آورده اند. من با کرانچار کار کرده ام و به نظرم از لحاظ فنی یک مربی فوق العاده است و امیدوارم هرچه زودتر شرایط خوبی پیدا کنند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج