جاباما
۶۳۹۰۹۵
۱۶ نظر
۵۰۰۱
۱۶ نظر
۵۰۰۱
پ

فتح‌ا...زاده:

یک ژوزه آنها اندازه كل بدهی استقلال بود

مديرعامل سابق استقلال معتقد است كه استقلال در آينده شرايط بهتري را تجربه خواهد كرد.

وبسایت روزنامه گل: علي فتح‌ا... زاده مديرعامل سابق استقلال معتقد است كه استقلال در آينده شرايط بهتري را تجربه خواهد كرد. با حاجي آبي‌ها درخصوص بدهي‌هاي اين تيم، پيش‌بيني‌اش از قرعه ايران در جام جهاني و همچنين بحث حضور مجيدي در هيات مديره استقلال همكلام شديم.

شرايط استقلال را تا اينجاي فصل چطور مي‌بينيد؟

فكر مي‌كنم استقلال نسبت به ابتداي فصل بهتر شده و تيم. نتايج مثبتي كسب كرده است. فكر مي‌كنم اگر در تعطيلات نيم‌فصل تغييراتي در استقلال صورت بگيرد، اين تيم مي‌تواند نتايج بهتري را كسب كند. استقلال امسال بايد سهميه آسيايي كسب كند و حداقل در يك جام، يك عنوان قهرماني را نيز به دست آورد. آنها در مسابقات جام‌حذفي تا اينجا قرعه‌ خوبي نصيب‌شان شده و مي‌توانند از اين فرصت استفاده كنند و قهرمان شوند. به نظرم تيم امسال يك جام كم دارد و بايد بالاخره بعد از چند سال ناكامي، حداقل يك جام را بياورد.

ماجراي طلب بازيكنان گذشته به كجا رسيد؟ شما بارها به اين موضوع ورود كرديد.

فكر مي‌كنم ديگر اين ماجرا قديمي شده و به نوعي از سوي دوستان بازي كردن با واژه‌هاست. من يك سوال از شما دارم؛ مگر اين طلب‌ها و بدهي‌ها از گذشته نبوده؟ اين ۴۰ ميليارد بدهي ليست‌اش موجود است؛ فقط فخرالديني و كاوه رضايي به آن اضافه شده‌اند و به نوعي طلبكاران جديد هستند. پرسپوليس دوبرابر استقلال بدهي داشت. يك ژوزه آنها به اندازه كل بدهي‌هاي استقلال بود اما آنها مديريت كردند و توانستند آن را پرداخت كنند.

يعني اعتقاد داريد كه بايد تاكنون مطالبات بازيكنان گذشته پرداخت مي‌شد؟

شما مي‌دانستيد همين ۳۰۹۰ كه اسپانسر استقلال بود، ۳۰ ميليارد به اين تيم كمك كرده است؟! البته اين كمك از سوي هواداران استقلال بوده و بايد از آنها ممنون بود. زمان ما اين اسپانسرها خوب نبودند و واقعا بايد گفت ما هميشه آن موقع كاسه گدايي دست‌مان بود و به دنبال پول بوديم.

يكي از مديران استقلال در مصاحبه‌اي اعلام كرده كه جباري از زمان شما از استقلال طلب دارد و اكنون بابت آن به فدراسيون فوتبال نامه زده است.

ما منكر اين موضوع نمي‌شويم. در آن ليست طلبكاران نام اين بازيكن هم وجود دارد و چيز تازه‌اي نيست اما من مطمئنم هستم او از استقلال كنوني هم طلب دارد. در غير اين صورت يعني جباري امسال مفتي براي استقلال بازي كرده؟ پس مطمئن باشيد استقلال امسال هم به او بدهكار است.

روز گذشته، روز صعود تاريخي ايران به جام‌جهاني 98 فرانسه بود. از آن روز خاطره‌اي داريد؟

من باز هم اين صعود تاريخي را به مردم ايران تبريك مي‌گويم. يك روز به يادماندني هم در تاريخ ايران و هم در تاريخ باشگاه‌هاست. اميدوارم از اين اتفاق‌هاي خوب باز هم بيفتد.

فردا گروه‌بندي ايران در جام جهاني 2018 روسيه مشخص مي‌شود. به شخصه دوست داريد ايران در گروه سخت بيفتد يا آسان؟

اميدوارم يك قرعه خوب به سود ايران رقم بخورد. بنده اعتقاد دارم همه بازي‌ها سخت است و قرعه سخت و آسان به خود آقاي كي‌روش ربط دارد اما هرچه هست اميدوارم بتوانيم طلسم‌شكني كرده و به مرحله دوم جام‌جهاني صعود كنيم.

در نبود شما براي زلزله‌زدگان كرمانشاه كفش‌هاي مرحوم حجازي و عصاي پورحيدري به مزايده گذاشته شد. چه صحبتي در اين باره داريد.

كار بسيار پسنديده و خوبي بود. شما نگاه كنيد كفش‌هاي حجازي، اسطوره استقلال به مبلغ ۵۰ ميليون تومان به فروش رفت. ما همه ايراني هستيم و بايد در اين قبيل كارها شركت كنيم. من هم سعي دارم با تني چند از مديران ورزشي اين هفته به كرمانشاه برويم و از نزديك مشكلات را ديده و در صورت امكان آن را برطرف سازيم.

با گذشت 13 هفته از رقابت‌هاي ليگ برتر كدام تيم‌ها را مدعي قهرماني مي‌دانيد؟

بايد قبول كنيم پرسپوليس امسال شرايط خوبي دارد اما در كنار آن تيم‌هاي ديگر هم مدعي هستند و بايد تا روز آخر تلاش كنند. پارس‌جنوبي هم تيم خوبي است اما من نمي‌دانم چرا تارتار هميشه مقابل پرسپوليس مي‌بازد! فكر مي‌كنم در ديدارهايي كه تارتار سرمربي تيم حريف روبه‌روي پرسپوليس است، ديگر لازم نيست بازي‌ برگزار شود (خنده).

با كنار رفتن منصوريان در اين چند وقت با او تماسي داشتيد؟

من با عليرضا هميشه در تماس هستم و با يكديگر صحبت مي‌كنيم. او اين روزها در حال استراحت است چون در اين مدت فشار زيادي را متحمل شده بود. عليرضا اگر توانايي داشته باشد، كه مطمئنم دارد، مي‌تواند روزي دوباره به استقلال بازگردد.

صحبت از حضور فرهاد مجيدي در هيات‌مديره استقلال، در چند روز گذشته شنيده مي‌شد.

من بارها گفته‌ام كه فرهاد آدم عاقلي است و مي‌داند چه كاري را انجام بدهد. تا جايي كه من مي‌دانم مجيدي علاقه به مربيگري دارد چون رشته او فوتبال است و سال‌ها در آن زحمت كشيده. به نظرم مجيدي بايد به دنبال مربيگري باشد تا مديريت.

در يك مصاحبه اعلام كرده بوديد كه حاضريد با طلبكاران استقلال جلسه بگذاريد و مشكلات را حل كنيد.

من هنوز هم روي حرفم هستم. ۲۰ ميليارد به من بدهيد كل بدهي استقلال را صفر كرده و خيال مديران را راحت مي‌كنم. هيچ وقت از بدهي نترسيد چون اگر به اين مسايل بود، پرسپوليس بايد با آن همه بدهي به دسته دو مي‌رفت.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • 《واقع‌گو》

      خلاصه حاجی فتح‌اله در مصاحبه هاش تا به پرسپولیس متلک نثار نکنه خوابش نمیبره دیگه!!!!

    • پیر مرد پرسپولیسی

      خیلی دلم برات می سوزه ،به هرشکلی می خوای وبه هر دری می زنی که آویزون استقلال بشی ،ولی حاجی جون دیگه تاریخ مصرف شما گذشته ،اگه فروزان پنالتی روگل کرده بود بازم می گفتی ،نمیدونم چرا همش تارتار به پرسپولیس می بازه ؟فروزان برای پنالتی برنامه داشت که بعد از گل شدنش ادا واطوار وجنگولک بازی دربیاره ولی خدا جای حق نشسته وپنالتیی که اصلا پنالتی هم نبود خراب کرد وروسیاه شد پس تارتار درواقع به فروزان لطف کرد که اجازه ی زدن پنالتی روبهش داد.کاش یه کم انصاف داشتی واعتراف می کردی چرا فیروز کریمی همیشه به استقلال خیلی تابلونتیجه روواگذارمی کنه .یاحق

    • حسین

      مامثل شما ۶تا۶تااستقلال نداریم که بهمون ببازه

    • پرسپولیس

      فروزان پنالتیشو گل نکرده تقصیر تارتاره؟

    • معارفی

      اقای فتح اله زاده استاد پاچه خواری ودروغگویی است چندسال پیش دربرنامه ای باحضورخادم وعابدینی فقط پاچه خواری عابدینی رامیکردومیخواست درکمال بی شرمی زمینی که تربیت بدنی به استقلال داده بود بزاره تولیست درامدهای استقلال.!!!!!!! به مومن زاده هم میگفت احمد دل پیارو(دل پیرو)

    • علی

      علی گریمور لطفا نه در مورد پرسپولیس صحبت کن نه در مورد کیسه
      من نمیدونم این آقا کجای فوتباله که فک میزنه

    • صehsan

      تو میخوای بزنی که نخوری
      مرد حسابی تو حرفای جدیت رو با خنده میگی
      میخوای بگی مثلا تارتار از عمد به پرسپولیس باخته .اگه ی کیسه کش عقده ای به نام فروزان می ذاشت دیگران بزنن الان تارتار بهترین بود.تو میخوای خاطرات خوشی رو که عمران زاده براتون بجا گذاشته از ذهن پرسپولیسیا دور کنی که زهی خیال باطل،یا اینکه مرفاوی میره عنایتی رو مقابل کیسه میزاره دفاع آخر،برو از خودت خجالت بکش تهمت نزن

    • بدون نام

      بابا برو دکتراتو با پول بگیر حی پرسپولیس نگو شما باید با بسم الله اسم تیم محبوب ایرانو بیارید خودتونو با پرسپولیس مقایسه نکنید

    • بدون نام

      آدم کوچک وقتی می خواهد خود را بزرگ جلوه دهد خود را با بزرگتر از خود مقایسه می کند. حاج فتل طرفداران پرسپولیس چندین برابر استقلال از سامانه 3090 استقبال کردند و به تیمشان کمک کردند. آقا جان همین کمکی که 3090 به استقلال کرد از صدقه سری استقبال هواداران پرسپولیس از این سامانه بود زیرا استقلال زیر مجموعه وزارت ورزش است و وزارت ورزش از پول پرسپولیس برداشت و به شما کمک کرد.

    • بدون نام

      حاج فتل دوست داریم

    • بدون نام

      حاج فتل درد و بلات بخوره تو سر افتخاری

    • بدون نام

      حاج فتل خواب دیدی خیر باشه

    • بدون نام

      پیرمرد همه به پرسپولیس میبازند این که تعجب ندارد اینجا عجیب هست که تنها تیمی که به استقلال میبازد تیم فیروز کریمی هست

    • س

      اولا بادروغ نمیشه سرمردم کلاه گذاشت ملا فتح اله زیرمیزی کلک واینهمه ستاره که جون به پدرانشون نمیدن مفتی واست بازی کردن دوما همونا ازاس حالا متنفرن سوما شکایت پشت شکایت جیبت ته زد شماره حساب بده چون کامل رنگ شدیم زمانی که مدیربودی برو واسغفارکن بروبابا

    • ب

      حاج کچل بنشین باپرسپولیس بزرگ شدی ومنت کشی مدیران پرسپولیس برو دست ازگدایی بردار

    • موسوی

      بدارید ی مطلب در مورد حاجی بگم.دقت کنید حاجی میاد دو سه سالی مدیر کیسه میشه و تا میتونه پول خرج میکنه و حالا ی بار هم کیسه را قهرمان میکنه،بعدش که نوبت پرداخت طلبها میشه از کیسه میده بیرون و بدبخت مدیر جدید کیسه،تمام توانش اینه که بدهی های حاجی را جواب بده،حاجی میره و بعد ۵،۶سال که بازم بدهی کیسه کم میشه،میاد و دو سالی مدیر میشه و باز هم با ولخرجی کیسه را بدهکار میکنه و روز از نو روزی از نو .....

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج