۶۳۹۱۵۰
۴۰ نظر
۵۰۱۰
۴۰ نظر
۵۰۱۰
پ

زلزله ۶ ریشتری در کرمان

زلزله ای به قدرت ۶.۱ریشتر هجدک در استان کرمان را لرزاند. براساس برررسی های تیم های ارزیاب اولیه تاکنون به ۳۰ خانه خسارت وارد آمده و تلفاتی گزارش نشده است. تاکنون ۵۱ مصدوم ( با ترومای سطحی حین فرار ) به مراکز درمانی مراجعه کرده اند.

خبرگزاری ایسنا: زلزله ای به قدرت ۶.۱ریشتر هجدک در استان کرمان را لرزاند. براساس برررسی های تیم های ارزیاب اولیه تاکنون به ۳۰ خانه خسارت وارد آمده و تلفاتی گزارش نشده است. تاکنون ۵۱ مصدوم ( با ترومای سطحی حین فرار ) به مراکز درمانی مراجعه کرده اند.

بنا بر اعلام مرکز لرزه نگاری کشوری این زلزله در عمق ده کیلومتری زمین و با فاصله ۳۷ کیلومتر از هجدک کرمان به وقوع پیوست.

معاون امور فنی و عمرانی استانداری از وقوع دو پس لرزه به قدرت های 5.1 و 4 ریشتر در منطقه هجدک در استان کرمان خبر داد.

"سید مصطفی آیت الهی موسوی" با اشاره به اعزام اکیپ های ستاد بحران، نیروی انتظامی، بخشداری و دهیاری ها به منظقه تصریح کرد: در حال بررسی خسارات احتمالی در منطقه هستیم .

گزارش های جدید مرکز لرزه نگاری حاکی است پس لرزه های ۴ و ۳.۸ ریشتری به ترتیب در ساعت های شش و نوزده دقیقه و شش و بیست و یک دقیقه در این منطقه به وقوع پیوسته است.

به گفته مقامات محلی تا این لحظه گزارشی از تلفات دریافت نشده است و تنها تعدادی از منازل قدیمی در برخی از روستاها تخریب شده است.

معاون عملیات امداد و نجات جمعیت هلال احمر از اعزام تیم‌های ارزیاب به مناطقی از استان کرمان که زلزله رخ داده است خبر داد.

شاهین فتحی معاون عملیات امداد و نجات جمعیت هلال احمر در مورد دو زلزله‌ای که دقایقی قبل هجدک و شهداد در استان کرمان رخ داد اظهار کرد: تیم‌های ارزیاب برای بررسی‌های اولیه به منطقه اعزام شده‌اند .

زلزله دیگری با بزرگی 4.2 ریشتر هجدک را لرزاند. این زمین لرزه در ساعت 6:27 در عمق ده کیلومتری از زمین به وقوع پیوست.

جلسه ستاد بحران استان در محل استانداری کرمان به ریاست استاندار تشکیل شد.

شاهین فتحی در مورد گزارش تکمیلی زلزله استان کرمان گفت:بر اساس گزارش دریافتی از مرکز ‎ کنترل و هماهنگی عملیات استان کرمان تا کنون حدود ٣٠ باب منزل مسکونی دارای تخریب و بدون تلفات انسانی بوده است.

اعزام پنج تیم ارزیاب دانشگاه علوم پزشکی کرمان به محل وقوع زلزله هجدک کرمان

نا به اعلام مدیر مرکز حوادث و فوریت های پزشکی دانشگاه در پی وقوع زلزله 6.1 ریشتری هجدک کرمان پنج تیم از پایگاههای چترود، هجدک، شهداد، گلباف و سیرچ به مرکز وقوع زلزله اعزام شدند.

همچنین مرکز مدیریت بحران(EOC) دانشگاه علوم پزشکی کرمان با حضور اعضا فعال شد و آمبولانس ها و چند دستگاه اتوبوس آمبولانس در حال آماده باش قرار گرفتند.

زلزله دیگری به بزرگی 5.5 ریشتر در ساعت هفت و چهار دقیقه برای چندمین بار هجدک را لرزاند.
در مناطق زلزله‌زده کرمان تاکنون مورد مصدوم یا فوتی اعلام نشده است

رییس دانشگاه علوم پزشکی کرمان در پی وقوع زلزله 6.1 ریشتری اعلام کرد: روستاهای هجدک، هروز، گورک، دوران، هرجند، ده قاضی، بخش کوهساران از توابع راور، کلیه روستاهای مناطق کوهپایه، اندو هجرد و روستاهای مناطق شهداد و گلبافت، همچنین شهرهای گلبافت و شهداد، توسط هشت تیم ارزیاب اعزامی به طور کامل بازدید شده و مصدوم یا فوتی تا این لحظه گزارش نشده است.
معاون عمرانی استاندار کرمان:

خوشبختانه از زمین‌لرزه صبح امروز تلفاتی گزارش نشده است.

زمین‌لرزه و پس‌لرزه‌ها مردم کرمان را به خیابان‌ها کشانده است.

تصاویری از وقوع زلزله در کرمان
زلزله 6 ریشتری در کرمان
زلزله 6 ریشتری در کرمان
زلزله 6 ریشتری در کرمان
زلزله 6 ریشتری در کرمان
ترافیک پس از زلزله در بلوار جمهوری شهر کرمان
زلزله 6 ریشتری در کرمان
ترافیک جایگاه های سوخت در کرمان و آثار تخریب زلزله
زلزله 6 ریشتری در کرمان
ن
فیلمی از زلزله صبح امروز در کرمان
در صورت پخش نشدن ویدئو بر روی تصویر زیر کلیک کنید.
زلزله 6 ریشتری در کرمان

جلسه ستاد مدیریت استان کرمان با حضور استاندار کرمان،معاونین استاندار،جمعی از نمایندگان مردم درمجلس و مسئولان استان در محل سالن پیامبر اعظم استانداری تشکیل شد.
زلزله 6 ریشتری در کرمان
تصاویری از تخریب دیوارهای قدیمی هجدک راور در شمال استان کرمان
زلزله 6 ریشتری در کرمان
زلزله 6 ریشتری در کرمان
نخستین گزارش از خسارات زلزله کرمان
در صورت پخش نشدن ویدئو بر روی تصویر زیر کلیک کنید.
زلزله 6 ریشتری در کرمان
عدم تلفات جانی زلزله کرمان تایید شد

فرمانده سپاه راور کرمان گفت: بلافاصله تیمی از سپاه ناحیه راور بعدازوقوع زلزله درمحل حضوریافت.

خداراشکرتلفات جانی نبوده فقط چند راس دام تلف شده وتعدادی خانه قدیمی تخربب شده است.

وی از اعلام امادگی جهت امداد و کمک رسانی هم استانی ها تشکر کرد.
مردم کرمان در خیابان ها حضور دارند

تجربه های تلخ زلزله های بم و زلزله اخیر کرمانشاه به هراس و ترس مردم استان کرمان از این حوادث غیر مترقبه افزوده و این امر موجب شده که ماندن در خیابان ها و پارک ها را با وجود سرمای هوا به ماندن در منازل خود ترجیح دهند.

هراس از زمین لرزه در بین ساکنان آپارتمانها مشهودتر است و این امر موجب شده که ساکنان این واحدها با خودرو به سمت منازل همکف اقوام و مکان های امن حرکت کنند.
تصاویری جدید از خسارت‌های زمین‌لرزه ۶.۱ ریشتری صبح امروز در هجدک کرمان
زلزله 6 ریشتری در کرمان
شاهین فتحی معاون عملیات امدادو نجات هلال احمر:

8 تیم عملیاتی هلال احمر به مناطق زلزله زده استان کرمان اعزام شدند و هلی کوپتر هلال احمر هم به منظور ارزیابی میزان خسارت در حال گشت زنی در منطقه است.
روستای کوهک در کرمان بیشتر خسارت را داشته و ۱۲۲منزل مسکونی در این زلزله تخریب شده است.

تیم های اسکان اضطراری به منظور اسکان زلزله زدگانی که منزل انها تخریب شده است در حال ورود به منطقه هستند.
آماده باش بيمارستان هاي سراسر كرمان براي پذيرش مصدومان احتمالي زمين لرزه هجدك

سرپرست اورژانس:

خوشبختانه تاكنون تلفات جاني بر اثر اين زمين لرزه اعلام نشده و تنها تلفات دام ها در روستاي گوركًاز توابع هجدك كه كانون زلزله بوده، گزارش شده است.

دو بيمارستان افضلي پور و باهنر كرمان تخليه شده اند تا در صورت لازم در اين بيمارستان ها به مصدومان احتمالي زلزله خدمات ارائه شود.
آخرین اخبار از زلزله کرمان

مدير شركت ملي پخش فراورده هاي نفتي كرمان: بنزين اضافي در جايگاه هاي استان كرمان توزيع شده و همه جايگاه ها با حداكثر ظرفیت فعالند.

فرمانده سپاه راور: بلافاصله پس از زمین‌لرزه صبح امروز تیمی از سپاه منطقه در محل حضور یافت.

به‌دلیل ریزش دیوار، چند راس دام تلف شده و همچنین تعدادی خانه قدیمی تخریب شده است.

معاون عملیات امداد و نجات هلال احمر: تیم های عملیاتی و بالگرد هلال احمر به منطقه اعزام شده اند.

رئیس امداد و نجات هلال احمر: تیم های آنست و سگ های جستجوگر هم به محل فرستاده شده است.
یک مصدوم زلزله بامداد امروز کرمان دانشجوی یکی از خوابگاه های کرمان است که در هنگام خروج از ساختمان و سقوط از ارتفاع دچار مصدومیت جزئی شده است.

گشت هوایی اورژانس در منطقه در حال بررسی مناطق زلزله زده است و بر اساس آخرین گزارش تا کنون مصدومیت ناشی از زلزله در روستاها گزارش نشده است.
کاربران فضای مجازی، مراقب نشر اکاذیب در مورد زلزله باشند

رئیس پلیس فتا استان کرمان گفت: با توجه به رصد صورت گرفته در فضای مجازی، در خصوص انتشار تصاویر مربوط به زلزله صبح امروز هجدک کرمان، متاسفانه برخی افراد در فضای مجازی به خصوص شبکه های اجتماعی، اقدام به نشر تصاویر غیرمرتبط در این رابطه کرده اند، که این موضوع در حال پیگیری و بررسی است.

پلیس فتا به کاربران فضای مجازی پیشنهاد می کند که خبرها را از منابع اصلی و معتبر پیگیری نمایند و از انتشار تصاویر جعلی خودداری کنند.

پلیس با منتشر کنندگان خبرهای کذب، و کسانی که با انتشار تصاویر و اخبار جعلی، موجب تشویش اذهان عمومی می شوند، برخورد قانونی خواهد داشت.
وضعیت زلزله از زبان استاندار کرمان

استاندار کرمان به تشریح آخرین وضعیت زلزله ۶.۱ ریشتری هجدک کرمان پرداخت.

"علیرضا رزم‌حسینی" با اشاره به زلزله ۶.۱ ریشتری صبح امروز دهم آذرماه در هجدک کرمان، گفت: همه شهرستان‌های استان کرمان این زلزله را احساس کردند.

وی از تشکیل ستاد بحران استان در لحظات اولیه، خبر داد و عنوان کرد: بلافاصله پس از وقوع زلزله تیم‌های اجرایی، جمعیت هلال احمر و ... برای رسیدگی به وضعیت زلزله بسیج شدند.

استاندار کرمان با بیان این مطلب که ستادهای بحران در سراسر استان فعال شده‌اند، اظهار کرد: خوشبختانه این زلزله تا کنون تلفات جانی در بر نداشته است، اما مقداری خسارات به دام‌ها و خانه های قدیمی وارد شده است که در حال برآورد کردن خسارات زلزله هستیم تا به ستاد بحران کشور اعلام کنیم.

وی با اشاره به تماس دکتر «نجار» رییس مدیریت حوادث کشور، تصریح کرد: اکیپی متشکل از معاونت عمرانی و سایر مسئولین مربوطه توسط بالگرد به منطقه زلزله زده اعزام شدند، شایان ذکر است که علوم پزشکی کرمان و ارژانس ما آمادگی کامل را برای امدادرسانی دارند.
۴۰ واحد مسکونی قدیمی در شهرستان راور آسیب دیده است

معاون جمعیت هلال احمر استان کرمان با اشاره به وارد شدن بیشترین خسارت زمین لرزه به روستای گورگ از توابع هجدک در شهرستان راور گفت: تاکنون ۴۰ واحد مسکونی قدیمی در این منطقه خسارت دیده است.
پرواز بالگردهای ارزیاب در مناطق زلزله‌زده کرمان؛ شهروندان به شایعات توجه نکنند

رییس سازمان مدیریت بحران:

منطقه هُجدک بیشترین خسارت را در زلزله دیده است،گزارش تیم های اعزامی به مناطق زلزله زده حاکی از این است که دیوار تعدادی از واحدهای روستایی ترک خورده و بعضا ریزش کرده است، اما خوشبختانه این حادثه تاکنون مورد فوتی نداشته است.

دو فروند بالگرد از همان دقایق اولیه وقوع زلزله در آسمان مناطق زلزله زده به پرواز درآمده تا عملیات رصد و اررزیابی و همچنین امدادرسانی به سرعت بیشتری انجام شود.

انتشار شایعات در چنین شرایطی می تواند مشکلات زیادی را به وجود بیاورد، از این رو لازم است شهروندان اخبار را از منابع رسمی پیگیری کنند.

دستور ویژه معاون اول رئیس جمهوری برای کمک به زلزله زدگان هجدک راور

جهانگیری در تماس تلفنی با استاندار کرمان علاوه بر قرار گرفتن در جریان اقدامات انجام شده، دستور ویژه برای کمک به زلزله زدگان را صادر کرد.
مصدومیت ۵۱ تن حین فرار در زلزله

رئیس دانشگاه علوم پزشکی کرمان:

آخرین تعداد مصدومان ۶.۱ ریشتری در استان کرمان 51 نفر هستند که حین فرار دچار مصدومیت شدند.این افراد صورت سرپایی تحت درمان قرار گرفتند.
یک مصدوم زلزله بامداد امروز کرمان دانشجوی یکی از خوابگاه های کرمان است که در هنگام خروج از ساختمان و سقوط از ارتفاع دچار مصدومیت جزئی شده است. بر اساس آخرین گزارش تا کنون مصدومیت ناشی از ریزش آوار زلزله در روستاها گزارش نشده است.
سخنگوی ارتش اعلام کرد: آمادگی کامل یگان‌های ارتش مستقر در استان کرمان برای کمک‌رسانی در مناطق زلزله‌زده.
علت پایین بودن آمار تلفات و خسارات زلزله‌های شدید هجدک

معاون استاندار کرمان:

خانه‌های این مناطق پس از زلزله سال 83 بازسازی و مقاوم سازی شده است.
تماس رئیس جمهور با وزیر کشور در پی زلزله کرمان

رئیس جمهور روحانی در تماس تلفنی با وزیر کشور در جریان آخرین وضعیت زلزله استان کرمان قرار گرفت و دستورات لازم را به منظور امدادرسانی و کمک به زلزله زدگان صادر کرد.
سخنگوی شرکت ملی پخش فراورده های نفتی: مردم استان کرمان نگران تامین سوخت نباشندو از ازدحام در جایگاه ها خودداری کنند.

ذخیره سوخت به اندازه کافی در انبارهای کرمان موجود است و در صورت لزوم از استانهای همجوار هم استفاده خواهد شد.
تصاویری از زلزله شمال استان کرمان - روستای گروک راور
زلزله 6 ریشتری در کرمان
اعزام ۹ تیم عملیاتی به مناطق زلزله زده کرمان/ وقوع ۵۳ پس لرزه تاکنون

رئیس سازمان امدادونجات هلال احمر از اعزام ۹ تیم عملیاتی به مناطق زلزله راور کرمان خبر داد.

مرتضی سلیمی با اشاره به وقوع ۵۳ پس لرزه از صبح امروز تاکنون، اظهار کرد: ۱۴ روستا در بخش در بخش هجدک شهرستان راور آسیب دیده‌اند که ۹ تیم و ۴۵ نیروی عملیاتی برای ارزیابی به منطقه اعزام شده‌اند.

به گفته وی به دلیل وقوع این زمین لرزه ۶.۱ ریشتری، ۴۲ نفر مصدوم شده‌اند و دو فروند بالگرد نیز به مناطق زلزله زده اعزام شده‌اند.

امتحانات اين هفته دانشگاه آزاد کرمان لغو و به هفته آينده موكول گرديد

بنا به اعلام روابط عمومي دانشگاه آزاد کرمان:

با توجه به وقوع زلزله اخير در استان كرمان و با عنايت به اولويت اصلي دانشگاه مبني بر حفظ سلامت دانشجويان و رفع نگراني خانواده هاي اين عزيزان كليه امتحانات اين هفته لغو و به هفته آينده موكول گرديد.
استاندار کرمان با بیان اینکه در اثر زمین لرزه 6.1 ریشتری هجدک راور به برخی ساختمان های قدیمی، دام های موجود این منطقه و زیرساخت های کشاورزی از جمله قنات ها خسارت وارد شده است ،گفت: در حال برآورد و بررسی خسارت مالی زمین لرزه هجدک هستیم.

ثبت زلزله‌های تاریخی در استانی با ۱۷ گسل فعال

استان کرمان با دارا بودن ۱۷ گسل فعال زلزله‌های تاریخی را پشت سر گذاشته است که از آن جمله می‌توان به زلزله‌ ویرانگر گلبافت در سال ۱۳۶۰ و زلزله زرند در سال ۵۶ اشاره کرد.
سخنگوی شرکت مخابرات ایران: خطوط ارتباطی مناطق زلزله‌زده کرمان پایدار است

مدیرکل فرودگاه‌های استان کرمان:
فرودگاه بین‌المللی کرمان هم‌چنان عملیاتی است و همه بخش‌های فرودگاه برای خدمت‌رسانی در آماده‌باش هستند.

رییس سازمان امداد و نجات هلال احمر:
چهار روستا احتیاج به اسکان موقت و اضطراری داشتندکه با هماهنگی های انجام شده اسکان اضطراری آنها تا قبل از ساعت ۱۵:۳۰ تمام می شود.
سرپرست اورژانس کشور:
از مجموع ۵۱ مصدوم این حادثه ۴۱ نفر به صورت سرپایی درمان و ترخیص شده‌اند.

۱۰ نفر از مصدومان این حادثه در بیمارستان‌های باهنر و پیامبر اعظم کرمان بستری هستند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      خیلی وحشت ناک بودخیلی

    • بدون نام

      خدایا باز هم زلزله

    • بدون نام

      خدايا أين همه مصيبت نازل ميشه ير مردم ما رحم كن

    • همیشه پیروز روحانی

      خیلی وحشتناک بود زمانی ازخواب بیدارشدیم فرصت نشد فرار کنیم ازبس شدید بود درک میکنم حالا زلزله کرمانشاه روبااین همه کشته داده بود

    • بدون نام

      خیلی ترسناک بود.تموم نمیشد.خداروشکر بخیر گذشت

    • بدون نام

      وای...

    • بدون نام

      امسال چه زلزله ای اومد

    • بدون نام

      خدایا خودت کمک کن تو سرما واقعا وحشتناکه

    • kia

      وای چه قدر زلزله میاد خدا به مردم صبر بده

    • بدون نام

      خدایا خودت کمک کن فوتی نداشته باشیم

      پاسخ ها

      • علی خرم دل

        خدا به خودمون رحم کنه

      • بدون نام

        این همه بی حجابی همین باعث زلزله میشه دیگه

    • بدون نام

      اینکه دانشگاه هاروارد آمریکا پیش بینی کرده که تا 8 ریشتر امکان زلزله در روزهای آینده وجود دارد . چقدر صحیح است؟

    • بدون نام

      خدایا خودت بر این مردم رحم کن

    • مهرداد کرمانی

      ما طبقه شیشمیم خیلی تکون داد خیلی شدید بود

    • بابک

      خدایا این مردم رو از بلایای طبیعی معافشون کن

    • بدون نام

      عجب صبری خدا دارد ...

    • فاطمه

      خدارحم کنه

    • mahammad

      خیلی ناجور بود
      خدا رحم کنه

    • بدون نام

      خدا رحم کرد اگه یه ذره شدید تر بود....

    • هادی آبادان

      سلام خدایا خودت ارحم الراحمینی

    • بدون نام

      خدایا خودت نگهدار مردم سرزمین باااش ای الرحم راحمین

    • رسول ازکرمات

      سلام خیلی وحشتناک بودبچموگرفتم زیربغلمومیخواستم فرارکنم به علت تکانهای شدیدافتادم زمین هرکارمیکردم بلندشم نمیشدخدارحم کردوحشتناک بودحالاتمومم نمیشدتاکمی اروم شدیم بعدی5ریشتری دوباره شروع شدواااااااای خداااا رحم کن(رسول ارجمند ازکرمان)

    • بدون نام

      زلزله واقعا وحشنناکه. همین فروردین ماه بود که مشهد زلزله 7ریشتری اومد وبعدشم تا چند هفته پس لرزه های زیادی میومد. اگه اصول ساخت وساز رعایت میشد این همه مصدوم داخل ایران بخاطر زلزله نداشتیم. البته این جو زلزله تا چند روز هست بعد همه باز همه چیو فراموش میکنن و کار خودشونو میکنن. به امید روزی که انشالله ازين دغدغه ها نداشته باشیم.

    • سارا

      خدا خودش به همه ما رحم کنه...انگار آخرالزمان شده

    • آرش

      چه خبره شده مثل فیلم 2012 از چپ و راست بلا سرمون نازل میشه

    • بدون نام

      امسال با زلزله شروع شد (خراسان) با زلزله هم تموم میشه

    • بدون نام

      حالا هی بگید نیست

    • آرش

      نکنه واقعا این نیروگاه هارپ امریکا توانایی این کار رو داره و زیر سر اوناست؟ از این ترامپ هرچی بگی بعید نیست

    • Z

      اخرزمون شده

    • مهلا

      وای خیلی بد بود باابن رفسنجان از هجدک خیلی فاصله داره ولی خیلی وحشناک لرزید

    • بدون نام

      ما در کرمان سه بار لرزیدیم. بیچاره هجدکی ها بالای بیست پس لرزه داشتند....

    • بدون نام

      در دو ساعت 35 پس لرزه داشت تا 5.5 ریشتر...

    • سید بهروز حسینی

      بخدا داره آخرالزمان میشه توبه کنید

    • بدون نام

      خدا به خیر بگذرونه

    • بدون نام

      اگرمی خواهید خدارحم کنه بایدناشکری راکناربگذاریم وگناه نکنیم

    • حقگو

      البته دعا در همه حال خوبه ،ولی خداوند به آدمیزاد عقل داده خیلی از کارها باید انجام می‌شد که مسئولین از خیلی قبل کوتاهی کردن و انجام ندادن وگرنه همه این روزا به لطف رسانه های اجتماعی می‌دونن که ایران هم مثل ژاپن تقریبا همه قسمت‌های روگسل زلزله قرارگرفته اما است مسئولین ما هم مثل مسئولین ژاپنی یک وحدت رویه منظم در مقابل این بلای طبیعی دارن؟قطعا خیر که اگر داشتند الان ساختمانهای کشورمان مثل مال اونها ازمقومت کافی برخوردار بود واینقدر تلفات نمی‌دانیم پس از هرزلزله،ضمن اینکه الان دستگاه های هم درست شده که چند دقیقه قبل از یک زلزله عظیم میشه فهمید و مردم رادرجریان گزاشت الان مکزیک از همون دستگاهها داره ویرایش همین هم در زلزله اخیر مکزیک که بالای۷ریشتربوداینقدرتلفات کم بود،زلزله هم مثل طوفان وسیله وغیره می‌تونه کم خطرباشه اگه مسئولان خردلازم را داشته باشند وبجای درمان وچه کنم بعدهرحادثه به فکرپیشگیری وکم کردن تلفات ازطریق ساختمانهای مقاوم و اصولی و تکنولوژی مربوط به هشدارزلزله باشن

    • اسما

      همش بخاطربدحجابيه
      واقعا حجاب افتضاح شده ازماست که برماست

      پاسخ ها

      • بدون نام

        ... با اون طرز فکرت. ... مردم دارن میمیرن تو بفکر حجابی

    • محبوبه

      امسال سال پر زلزله ایه

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج