۶۳۹۲۵
۵۰۱۵
۵۰۱۵
پ

اسپانسرهای لیگ برتر چه کسانی هستند؟

بعد از گذشت ۵ هفته از لیگ برتر، دیگر چشم ها به پیراهن های جدید تیم های لیگ برتری آشنا شده است. پیراهن هایی که هر کدام یک یا چند برند یا محصول صنعتی یا خدماتی را تبلیغ می کنند.

اسپانسرهای لیگ برتر چه کسانی هستند؟

روزنامه تماشا: بعد از گذشت 5 هفته از لیگ برتر، دیگر چشم ها به پیراهن های جدید تیم های لیگ برتری آشنا شده است. پیراهن هایی که هر کدام یک یا چند برند یا محصول صنعتی یا خدماتی را تبلیغ می کنند. در میان تیم های لیگ برتری، فجرسپاسی تنها تیمی است که هنوز نتوانسته اسپانسر مناسب روی پیراهن دست و پا کند. فجر به غیر از بازی با استقلال در سایر بازی ها با پیراهنی که هیچ تبلیغی روی خود نداشت، وارد زمین شد.

در مقابل باید از استقلال نام برد که حتی روی دو قسمت شورت خود تبلیغ یک شرکت ذوب آهن را کرده است؛ شرکتی که گویا قرار شده مبلغ قرارداد مهدی رحمتی را برای استقلال تامین کند. استقلال حتی به پیراهن خود هم رحم نکرده و با تبلیغ های فراوان آن را از جلوه انداخته است.

اسپانسرهای لیگ برتر چه کسانی هستند؟

بازار مبل ایران، هواپیمایی زاگرس و ویستر، برندهایی هستند که جلو و پشت پیراهن استقلال درج شده اند. از این میان، بازار مبل ایران از طریق انصاری، شخص متمول نزدیک به باشگاه استقلال، جذب این باشگاه شده است.

پرسپولیس در میان همه تیم ها بهترین قرارداد و اسپانسرینگ را بسته است و با دریافت ۶ میلیارد تومان برند و محصولات بانک گردشگری را تبلیغ می کند. قرارداد خوبی که محصول ارتباطات پشت پرده رویانیان است. البته اسپانسر باشگاه سپاهان بیشتر از ۶ میلیارد به این تیم کمک کرده است. اسپانسر پیراهن زردها، فولاد مبارکه است که مالک این باشگاه هم هست.
فولاد خوزستان، استقلال خوزستان، ذوب آهن، سایپا، راه آهن و نفت تهران تیم های دیگری هستند که برند یا محصول مالکان خود را روی پیراهن شان تبلیغ می کنند. نفت تهران البته یک شرکت هواپیمایی را هم روی پیراهن خود معرفی کرده است. عجیب ترین تبلیغ مربوط به باشگاه صبای قم است که یک دستمال کاغذی و یک سوهان را به هواداران خود معرفی می کند!

بانک ها و شرکت های هواپیمایی با حضور روی پیراهن 4 تیم بزرگترین شرکای تجاری تیم های لیگ برتر هستند. نام مجتمع های تجاری را هم روی پیراهن استقلال و تراکتورسازی می توان دید. صنعتی هایی که تیم فوتبال ندارند، دو تیم را در لیگ سیزدهم حمایت می کنند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج