۶۳۹۲۷
۵۰۰۵
۵۰۰۵
پ

نیوکالر

رنگ آمیزی منزل شما فقط در ۳ روز

همگان می دانند که رنگ ها، هنگامی که در اتاق ها مورد استفاده قرار گیرند، علاوه بر زیبایی ظاهری، بر روح و روان بیننده نیز تاثیر می گذارند. رنگ های گرمی چون سرخ، نارنجی و زرد، فضای اتاق را زنده تر کرده، پذیرای بیننده بوده و ...

تفاوت هایی که رنگ ها می توانند ایجاد کنند

در طی چند سال گذشته طراحان دکوراسیون داخلی منزل رفته رفته استفاده از دیوارهای یکدست سفید رنگ خودداری کرده و به جای آن برای جلوه بخشیدن به اتاق ها، دیوارها را رنگ می کنند.
هنگامی که یک رنگ را تنها برای یک اتاق و یا تمامی خانه خود انتخاب می کنید، مجددا با نگاهی دقیق تر ببینید که چه چیزهایی را نمی توانید از محیط زندگی خود حذف نمایید، همواره اشیایی هست که باید در اتاق شما وجود داشته باشد. این شی می تواند یک قالیچه زیبا، رنگ دلخواه، کاناپه ای یا یک پارچه خوش نقش باشد.

رنگ آمیزی منزل شما فقط در 3 روز

به جای آن که نسبت به همه اشیا دیگر بی توجهی کرده و تنها به رنگ شی که انتخاب کرده اید اهمیت دهید، از رنگ شی مورد نظر خود الهام بگیرید و از یکی از رنگ های به کار رفته در آن، برای رنگ آمیزی دیوار اتاق نیز استفاده نمایید.

رنگ آمیزی منزل شما فقط در 3 روز

همگان می دانند که رنگ ها، هنگامی که در اتاق ها مورد استفاده قرار گیرند، علاوه بر زیبایی ظاهری، بر روح و روان بیننده نیز تاثیر می گذارند.
رنگ های گرمی چون سرخ، نارنجی و زرد، فضای اتاق را زنده تر کرده، پذیرای بیننده بوده و اشتهای او را تحریک می کند، در حالی که رنگ های سردی چون آبی و سبز آرامش دهنده و حتی خواب آور است.
به همین خاطر است که به عنوان مثال استفاده از رنگ قرمز در سالن غذاخوری بسیار متداول بوده و رنگ آمیزی بسیاری از اتاق خواب ها آبی ست.
بنابراین هنگام انتخاب یک رنگ ممکن است بخواهید بدانید که فضای مورد نظر شما بعد از رنگ آمیزی چه حال و هوایی خواهد داشت.
احتمال دارد که بخواهید اتاقی پر نور و دلباز باشد در حالی که اتاق دیگر فضای زنده ای را به شما القا کند.

رنگ آمیزی منزل شما فقط در 3 روز

اما فراموش نکنید که رنگ های خنثی، مانند قهوه ای روشن، قهوه ای سیر، خاکستری و یا انواع سفیدها رنگ های مهم و قابل استفاده ای هستند. این رنگ ها به هر فضایی تعادل بخشیده و در آن عمق ایجاد می کنند، به عنوان مثال استفاده از یک رنگ خنثی در قسمت های گچ بری و یا قرنیز در کل خانه ایجاد هارمونی بین رنگ های استفاده شده می نماید. به کارگیری رنگ های خنثی باعث می شود که نگاه ما در بین قسمت های رنگ شده مجال استراحت بیش تری پیدا کند.

رنگ و فضا

رنگ ها می توانند مشکل ما را در ارتباط با فضای اتاق ها حل کرده و تاثیرات خاصی را ایجاد نمایند. رنگ های روشن باعث می شود که دیوارها بازتر و سقف بلندتر جلوه کند در حالی که رنگ های تیره دیوارها را جلوتر و سقف را پایین تر نشان می دهد، به عنوان مثال اگر یک اتاق باریک و بلند بی قواره داشته باشید می توانید با استفاده از رنگ، دید آنرا بصورت مربع و شکیل تر تبدیل نمایید.

رنگ آمیزی منزل شما فقط در 3 روز

به عنوان مثال دیوارهای عرضی (کوتاه) را با آبی تیره و دیوارهای طولی (بلند) را آبی روشن و یا سفید رنگ کنید که رنگ تیره فاصله دید را بطرف چشم نزدیک نموده و رنگ روشن فاصله دید را از چشم دور خواهد نمود. به این ترتیب اتاق باریک و بلند بی قواره بنظر مربع و متناسب خواهد رسید.

آزمایش رنگ ها

توصیه ای که تمام اساتید فن به آن اذعان دارند این است که باید پیش از انجام نقاشی اتاق، رنگ منتخب خود را در همان اتاق آزمایش نمایید.
شما باید این رنگ را در نورهای مختلف نگاه کنید.
اول در قسمتی از دیوار که قبلا آستری لازم انجام گرفته رنگ مورد انتخاب را زده و اجازه دهید کاملا خشک شود و با توجه به اینکه رنگ ها در نورهای مختلف مانند نور خورشید، نور غیرمستقیم روز و نور مصنوعی شب جلوه های متفاوتی دارند لذا می بایستی با در نظر گرفتن اینکه شما معمولا در چه زمان بیشترین استفاده را از اتاق مزبور خواهید داشت در آن شرایط رنگ را ملاحظه کرده و تصمیم خود را در مورد رنگ مزبور بگیرید.

رنگ آمیزی منزل شما فقط در 3 روز

در هنگام آزمایش دقت کنید که رنگ مورد نظرتان با اشیا داخل اتاق چه تناسبی دارد. در یک خانه رنگ ها تنها نیستند، رنگ های دیگر در سایر نقاط خانه تاثرگذار در تمام قسمت ها بوده و بنابراین باید دقت شود که هارمونی رنگ ها با هم مناسب انتخاب شود.

رنگ آمیزی برای ایجاد نور بیشتر

در صورتی که همزمان قصد رنگ آمیزی و نورپردازی اتاق ها را دارید یا دنبال روشی برای همگام کردن چیدمان اتاق با رنگ دیوار هستید، می توانید متناسب با موفقیت اتاق ها و رنگ دیوارها بهترین شیوه نورپردازی را در خانه بکار برید.

رنگ آمیزی منزل شما فقط در 3 روز

در خانه هایی که در موقعیت شمالی قرار دارند و آفتابگیر نیستند استفاده از رنگ هایی که نور را منعکس نمی کنند، فضای اتاق را بی روح، غمزده و کوچک جلوه می دهد.
لذا می بایست از رنگ های گرم در واحدهای شمالی استفاده نموده و نیز از نورهای مصنوعی زرد استفاده کنید چراغ های دارای سایه های مات نور را به پایین منعکس و ایجاد تناقض می کنند در حالی که لوسترها و منابع نور دارای سایه های نیمه شفاف نور را ملایم تر انعکاس و فضا را آرامتر جلوه می دهند.

خاصیت رنگ ها

رنگ آمیزی منزل شما فقط در 3 روز

رنگ زرد: به خاطر قرابت و نزدیکی با رنگ سفید دارای یک نوع تیزی می باشد زیرا روشنی را منعکس می سازد و در هر جا و مکان که باشد آنرا درخشان و نورانی می گرداند.

رنگ قرمز: رنگ قرمز مابین رنگ زرد و آبی است به همین دلیل استقلال و اراده و جوشش را به همراه دارد.

رنگ آبی: رنگ آبی دارای اثر اضمحلالی بوده و با هر رنگ دیگری ضعف و سردی پیدا می کند در روشنایی زیاد روز اثر آن از بین می رود و در روشنایی کم نیز ضعیف می گردد، چنان که در نور مصنوعی نیز ضعیف می گردد، تعلق آن بیشتر به سیاه می باشد و به همین دلیل نور و روشنایی را حذف می نماید.

رنگ سبز: در بین رنگ های ثانویی معروف و عالم گیر بوده، مزاج آن اعتدال، تازگی، خنکی و توام با آرامش می باشد.


استفاده از رنگ ها:


بشر در سطح وسیعی در زندگی خویش از رنگ ها استفاده می نماید.

رنگ لباس، اتاق خواب، تصاویر و مناظر، فرش، اثاثیه و مبلمان منزل و محل کار را طبق سلیقه خود انتخاب می نماید.

در زمان های قدیم عقیده داشتند که بعضی از رنگ ها برای آنان خوش شانسی و بعضی دیگر برای آنان بدشانسی را به همراه دارد.

رنگها نسبت به فرهنگ و تمدن و تربیت بشر و نوع اقلیم محل زندگی فرق کرده و عوض می شود.

رنگ آمیزی منزل شما فقط در 3 روز مزاج رنگ سرخ گرم و خشک است.

رنگ آمیزی منزل شما فقط در 3 روز مزاج رنگ زرد گرم و تر است.

رنگ آمیزی منزل شما فقط در 3 روز مزاج رنگ آبی سرد و تر است.

رنگ آمیزی منزل شما فقط در 3 روز مزاج رنگ بنفش سرد و خشک است.

رنگ آمیزی منزل شما فقط در 3 روز مزاج رنگ نارنجی گرم محض می باشد.

رنگ آمیزی منزل شما فقط در 3 روز مزاج رنگ سبز تر محض می باشد.

رنگ آمیزی منزل شما فقط در 3 روز مزاج رنگ لاجوردی سرد محض است.

رنگ آمیزی منزل شما فقط در 3 روز مزاج رنگ قهوه ای خشک محض می باشد.

تماس با نیوکالر

رنگ آمیزی منزل شما فقط در 3 روز

اعطای نمایندگی به شهرهایی که فاقد نمایندگی هستند.

تهران - شریعتی - بالاتر از ملک - روبروی آتش نشانی - پلاک 623

تلفن: 88400481 - 88435359 - 88432639

www.norangpooshesh.com
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج