۶۳۹۳۴۰
۲ نظر
۵۰۰۰
۲ نظر
۵۰۰۰
پ

قلعه نویی: مسئولیت این شکست با من است

سرمربی تیم فوتبال ذوب‌آهن اصفهان تأکید کرد که اختلاف تیمش با پرسپولیس چهار گل نبوده است.

خبرگزاری تسنیم: امیر قلعه‌نویی بعد از تحمل شکست ۴ بر صفر ذوب‌آهن مقابل پرسپولیس در هفته چهاردهم لیگ برتر اظهار داشت: من به آقای برانکو و هواداران پرسپولیس تبریک می‌گویم. الحمدالله بازی خوبی شد. کاری به پنالتی ندارم، اما اختلاف ما و پرسپولیس چهار گل نبود. آنها چهار توپ آوردند و هر چهار توپ هم گل شد.

پرسپولیس لیاقت برد را داشت اما نه با اختلاف 4 گل

وی افزود: دفاع چپ و راست ما روز خوب‌شان نبود. اگر پنالتی ما گل می‌شد، شرایط برمی‌گشت. یک فرصت دیگر هم قبل از پنالتی داشتیم که آن اگر گل می‌شد، شاید بازی طور دیگری رقم می‌خورد. به‌غیر از دقایق خیلی کم، جو استادیوم خیلی خوب بود که امیدوارم آن دقایق هم دیگر تکرار نشود. پرسپولیس هم با این اوضاع لیاقتش برد بود.

مسئولیت شکست مقابل پرسپولیس با من است

سرمربی تیم ذوب‌آهن در خصوص تعویض مرتضی تبریزی گفت: فکر کردم که او از لحاظ روحی اُفت کرده است، چون در جریان بازی سرش را پایین می‌گرفت. به‌هر حال یک پنالتی از دست داد، اما این اتفاق برای بزرگان هم می‌افتد. به بچه‌هایم خسته نباشید می‌گویم. این شکست مسئولیتش با من است، شاید چیدمان و تعویض‌هایم خوب نبود، اما تیم زحمتش را کشید.

پرسپولیس در تمام خطوط بهتر از ما کار کرد

قلعه‌نویی با اشاره به حضور ذوب‌آهن در لیگ قهرمانان آسیا، خاطرنشان کرد: من دیروز هم گفتم که این تیم حداقل پنج بازیکن می‌خواهد. ما پیشنهادمان را دادیم، حالا مدیران باشگاه که از آنها تشکر می‌کنم که با تمام مشکلات یک شرایط خوب و آرام درست کرده‌اند، باید کارشان را انجام بدهند. باید بعد از این بازی فکر کنیم راجع به بازی با نفت و نیم‌فصل. باید ۲۴ ساعت ریکاوری ذهنی شویم، اما باز هم می‌گویم مسئولیت شکست برعهده من است. خیلی از خطوط آنها بهتر از ما کار کرد، کار روح جنگندگی‌شان هم بهتر از ما بود.

بردن با اختلاف 4 گل تبریک هم دارد

وی در نشست خبری هم درباره شکست ذوب‌آهن گفت: به تیم پرسپولیس و هوادارانش تبریک می‌گویم. این بازی یک بازی خیلی خوب بود. به مجموعه پرسپولیس، هواداران، بازیکنان و کادر این تیم تبریک می‌گویم. بردن با اختلاف چهار گل تبریک هم دارد، اما اختلاف این بازی چهار گل نبود. درست چهار توپ روی دروازه ما آمد و به گل رفت، اما پنالتی ما گل نشد. قبل صفر - صفر هم می‌توانستیم گل بزنیم، اما کناره‌های تیم ما در دفاع چپ و راست ایرادمان بود.

اگر پنالتی ما گل می‌شد پرسپولیس اُفت می‌کرد

سرمربی تیم ذوب‌آهن ادامه داد: برعکس ما، روز خوب هافبک راست‌شان و آقای امیری بود. اگر بچه‌های ما می‌جنگیدند، می‌توانستیم ما هم نتیجه‌ای بگیریم. قبل از گل اول که ساده خوردیم، یک فرصت هم داشتیم. به دفاع چپ و راست‌مان وظیفه داده بودیم که بازیکنان حریف را نگرفتند. شاید اگر پنالتی‌ هم گل می‌شد و ۲ بر یک به رختکن می‌رفتیم، برای ما بهتر می‌شد و آنها اُفت می‌کردند. زمانی که دو هیچ جلو بودند، باز هم خوب بازی می‌کردیم که با اشتباه دفاع چپ و راست‌مان که در یکی جا ماندند و در آن یکی هم پوشش‌ ندادند، گل سوم و چهارم را خوردیم.

مدافعان چپ و راست ما خوب بازی می‌کرد برنده می‌شدیم

قلعه‌نویی خاطرنشان کرد: اینها بهانه نیست، آنها خیلی خوب دویدند و جنگیدند. تنها ایراد ما دفاع چپ و راست‌مان بود. مسئولیت این شکست برعهده من است، واقعاً هم برعهده من است. اگر مدافعان چپ و راست‌مان کمی حرفه‌ای‌تر بازی می‌کردند، می‌توانستیم شاید برنده هم بشویم. مشکل ما گل‌های ابتدایی بود که پوشش‌ ندادیم و جا ماندیم. علی‌رغم اینکه خیلی تلاش کردیم، اما باختیم.

حتی در ورزشگاه آزادی هم دنبال دفاع نیستم

قلعه‌نویی درباره اینکه تیمش برخلاف سایر تیم‌ها مقابل پرسپولیس بازی هجومی انجام داد و شاید همین مسئله باعث شکست سنگین این تیم شد،‌گفت: من از روزی که مربیگری را شروع کردم،‌ چنین نگرشی نداشتم، حتی در تیم ملی. من علاقه‌مند فوتبال هجومی هستم و این را هر جایی هم که قهرمان شدم،‌ نشان دادم و در تمام تیم‌ها بهترین خط حمله و آقای گل‌ها را در اختیار داشته‌ایم. من فوتبال هجومی را دوست دارم. ما هم می‌توانستیم فوتبال بسته‌ای را ارائه دهیم، اما این فوتبال من نیست. ما دوست داریم فوتبال بازی کنیم و هر تیمی هم بهتر بود، برنده شود. هر باری هم که به آزادی بیایم ضد فوتبال بازی نمی‌کنم.

پرسپولیس با موقعیت‌های معمولی به گل رسید

وی در مورد اینکه دفاع تیم ذوب‌آهن در آفسایدگیری اشتباهات زیادی داشته است،‌گفت: ما آنالیز را انجام می‌دهیم، اما حقیقت فوتبال در زمین رخ می‌دهد. اگر مدافعان چپ و راست ما با هوش بودند، هیچ‌کدام از گل‌ها را دریافت نمی‌کردیم، چون همه توپ‌ها معمولی بود. ما هم از این حمله‌ها روی دروازه پرسپولیس داشتیم،‌ اما دفاع حریف باهوش عمل کرد و ما موقعیتی نداشتیم.

تیمی که با اختلاف 4 گل می‌بازد در کل خوب نبوده است

سرمربی تیم فوتبال ذوب‌آهن در خصوص اینکه به نظر می‌رسید بازیکنان خارجی این تیم عملکرد ضعیفی در این مسابقه داشتند، عنوان کرد: استنلی کی‌روش عملکرد خیلی خوبی داشت، یک پنالتی گرفت و فشار خوبی روی خط دفاع پرسپولیس آورد. از ربیع عطایا هم توقع داشتیم که بهتر باشد. در مجموع تیمی که با اختلاف چهار گل می‌بازد در کل خوب نبودهاست، اما درصد آن فرق می‌کند.

حضور تماشاگران باید به بازیکنان ما انگیزه می‌داد

قلعه‌نویی در پاسخ به این پرسش که آیا حضور تماشاگران پرسپولیس روی بازیکنان ذوب‌آهن تأثیر منفی گذاشته بود یا خیر، گفت: ذوب‌آهن تیم حرفه‌ای است و تجربه بازی در آسیا و ورزشگاه آزادی را دارد. حضور تماشاگران باید به بازیکنان ما انگیزه می‌داد، چون آنها جز در دیدار برابر استقلال چنین تماشاگری ندیده بودند. اگر انگیزه‌ای قرار است باشد باید برای بازیکنان ما می‌بود، چون بازیکنان پرسپولیس که بازی در این ورزشگاه برای‌شان عادی است.

به وحید امیری و پرسپولیس تبریک می‌گویم

وی با اشاره به قدرت سمت چپ تیم فوتبال پرسپولیس گفت: جناح چپ پرسپولیس بسیار قوی‌تر از سمت راست ما ظاهر شد. ما تعویض هم کردیم تا آن قسمت را بپوشانیم، اما موفق نشدیم. من به وحید امیری و پرسپولیس تبریک می‌گویم. مخصوصاً به وحید امیری که امروز یکی از بهترین روزهایش بود.

تیم من ایرادهای نگرشی دارد

سرمربی تیم ذوب‌آهن در خصوص اینکه در ابتدای لیگ گفته بود تیم ذوب‌آهن یکی از تیم‌های مدعی خواهد بود و آیا همچنان امیدوار است که این تیم بتواند جزو تیم‌های بالانشین جدول باشد، تصریح کرد: توانایی تیم ذوب‌آهن خیلی بالاست، اما ایرادهای نگرشی در این تیم وجود دارد. روزی که برانکو به پرسپولیس آمد تا بخواهد تغییر نگرش در این تیم ایجاد کند حتی تا رتبه سیزدهم و چهاردهم جدول هم پایین آمد. اکنون ما هم همین مشکل را داریم.

نبود حدادی‌فر تیم مرا آسیب‌پذیر کرد

قلعه‌نویی در خاتمه تصریح کرد: ضمن اینکه نبود قاسم حدادی‌فر هم تیم ما را آسیب‌پذیر کرده است. به جز این مسابقه ما در اکثر بازی‌هایی که مساوی کردیم و یا باختیم حق‌مان اصلاً شکست نبود. اگر امروز هم پنالتی مرتضی تبریزی گل می‌شد شاید اتفاق دیگری رخ می‌داد. این تیم پنج بازیکن جدید در نیم‌فصل می‌خواهد تا تغییر نگرش در آن ایجاد شود.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      اقاق قلعه نویی مسولیت شکست چه دردی را درمان میکند چه بر سر ذوب اهن اورده ای

    • سعید

      خب مسئولیتش با شما، حالا چی میشه؟از تلخی شکست کم میشه!؟ یا به خاطر این شجاعت شما بازی رو تکرار میکنند،
      جمع کنید این مسخره بازیها تون رو ، قبل اینکه بازی شروع شه میگید تیم آماده ست،یه هفته تمرین کردیم و تمام نقطه ضعف و قوت تیم حریف رو شناسایی کردیم و کلی چیزای دیگه، وقتی بازی انجام میشه و اگه ببرید که همه چی خوبه،داوری و بازیکنا و مخصوصا شخص شخیص مربی،اما موقع باخت ، داوری و بازیکنا و .....،بعدش با گفتن مسئولیت این باخت با منه، همه چی تموم میشه،خب مگه مسئولیت این شکست قراربود گردن تدارکات تیم باشه ،بابت قبول این مسئولیت باید ازشما تقدیر شه!؟

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج